Γκαμούνα

Gamouna

“Μα είναι σιχαμερή η Γκαμούνα της φωτογραφίας δεξιά!”

- Κάρολος Δαρβίνος για τη Γκαμούνα της φωτογραφίας

Η Γκαμούνα είναι το νέο είδος στην οικογένεια των κασεροειδών που συγγενεύει με την μπουρδαλίνα. Αυτά τα 2 είδη είναι υπό εξαφάνιση και το κυνήγι τους απαγορεύεται σε όλες τις χώρες εκτός από το Κουρδιστάν που εκτρέφονται χωρίς έλεος και το είδος υποφέρει από υπερπληθυσμό.

Το είδος αναγνωρίζεται από το σώμα σε σχήμα κοντόχοντρου σκουληκιού, το τεράστιο γεμάτο δόντια στόμα του, τα αρπακτικά του πόδια, τα μικρά του μάτια, και τα τεράστια φτερά του που διακοσμούν πολλά έργα τέχνης, και ένα παχύ στρώμα λίπους (λίγδας).

[επεξεργασία] Η Γκαμούνα

Η Γκαμούνα (Gamuna Tidiabazisremalaka) είναι ένα αρχαίο ξεχωριστό είδος ύπαρξης που κατάγεται από την πόλη της Πάτρας όπου την επινόησαν κάποιοι νεαροί που δεν είχαν τί να κάνουν και λέγανε μαλακίες, και παρέμεινε μια φαντασίωση μέχρι που οι ανήλικοι αυτοί, εκτέλεσαν την μυστική τεχνική της κασερολατρείας, τότε να πλάσματα αυτά ξεχύθηκαν ελεύθερα για να καταβροχθίσουν αθώες ψυχές. Η Γκαμούνα τρέφεται αποκλειστικά με αγνό κασέρι και κρέας ανθρώπινων βρεφών (καθώς και εκρίσεις του αντρικού μορίου περιστασιακά) που αρπάζει από τον αέρα καθώς πετάει πάνω από την θάλασσα. Η Γκαμούνα αναγωρίζεται εύκολα από τον αποκρουστικό παρουσιαστικό που μοιάζει με ένα υπέρβαρο έντομο με μεγάλα φτερά, αρπακτικά νύχια και την λίγδα που καλύπτει το σώμα της που την προστατέυει από το καυσαέριο.

[επεξεργασία] Αρχαία Ιστορία της Γκαμούνας

Πολλοί ερεύνητες όπως και ο αγαπητός μας πολέμαρχος Δημοσθένης Λιακόπουλος θεωρούν ότι οι γκαμούνες μεταφέρθηκαν στην Γη από τους Ελ για να ταΐζουν τους Νεφελίμ στα Τάρταρα μέχρι πού ο αθάνατος ακατανόμαστος άρχοντας της φύσης, Τσακ Νόρρις αποφάσισε να τις ελευθερώσει από την σκλαβιά και να τις αφήσει ελεύθερες. Στην αρχαιότηατα χρησιμοποιόντουσαν για διάφορους σκοπούς όπως ο βιασμός και η απογαλάκτωση.

[επεξεργασία] Τρόπος ζωής σήμερα.

Η Γκαμούνα τρέφεται αποκλειστικά με κασέρι σε οποιαδήποτε μορφή όπως υγρή (κασεράδα) που τις αναζητεί στον Ατλαντικό Ωκεανό πετώντας και αρπάζοντάς τες με τα αρπακτικά τους νύχια και δόντια με αδένες που περιέχουν το πιο επικίνδυνο δηλητήριο στον κόσμο την εϊτζσίνη, που προκαλεί τον απόλυτο ΠΟΝΟ αν και περιστασιακά τρέφεται με σκατά και πέοντες όπως και το συγγενικό του είδος πεοφάγος και μπουρδαλίνα. H εποχή ζευγαρώματος για τις γκαμούνες είναι όποτε να 'ναι, όπου να 'ναι, και με όλα τα είδη. Το είδος είναι ύπο εξαφάνιση και λατρεύεται σε ιδικές μασονικές στοές, με εξέρεση το Κουρδιστάν που της χρησιμοποιούν για το κρέας, το γάλα και για το σεξ.

[επεξεργασία] Γνωστοί για την γκαμούνα

  • Albert Einstein : είναι γνωστό ότι αν προσθέσεις 1+1=11 καί ο+ο=8 και 8 επί 3 μας κάνει άρα 11 888 τυχαίο?????????? δεν νομίζω!!!!!!!!!!!!
  • Ακατανόμαστος : Οι γκαμούνες είναι το ομορφότερο πλάσμα εκτός από εμένα φυσικά!
  • Ουζουμάκης Ναρούτος : Γκαμούνα-Ντάτεμπαγιό!
  • Κουροσάκης Ίτσιγκος : Τί στο πέος είναι αυτό?
  • Μόνκης Δ. Λούφης : Τρώγεται?
  • Κεφαλή της Γκαμούνα Α.Ε. : Ωωωωωω τί μου κάνεις μανίτσα!
  • Ένας μαλάκας που βρίκαμε στον δρόμο : Για Καστοριά καλά πάω?