Γιώργος Παράσχος

[επεξεργασία] Η αρχή της προπονητικής του Καριέρας

Parashos.jpg

Συνέντυξη τύπου

Ο Γιώργος Παράσχος ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα από την ομάδα που ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά, την ΠΚΚ στην νοτιά Μόρντορ. Με ελάχιστα έσοδα και σκληρή δουλειά κατάφερε να δημιουργήσει ένα αξιόμαχο σύνολο από σκληροτράχηλους ποδοσφαιριστές οι οποίοι θα έδιναν και την ζωή τους μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Το στυλ παιχνιδιού του χαρακτηριστικέ ως αντάρτικο, επειδή ταμπουρωνόταν στην άμυνα και απειλούσε με ξαφνικές αντεπιθέσεις αφήνοντας τους αντίπαλους τους σακατεμένους. Αυτοί που δεν συμπαθούσαν τον Γιώργο Παράσχο του έδωσαν το παρατσούκλι "Ταλιμπαν των γηπέδων".

Η ομάδα κατάφερε να μπει σφήνα στις 3 μεγάλες ομάδες του Ντουρκικού πρωταθλήματος και ήταν θέμα χρόνου να κατακτήσει ένα πρωτάθλημα. Αυτό δεν άρεσε στο κατεστημένο της Ντουρκικης ομοσπονδίας, και υστέρα από μυστική σύσκεψη του προέδρου της Οσμαν Μπακλαβατσιογλου με τους 3 προέδρους του ΜΠΟΞ (ΠΟΚ της Μορντορ) αποφασίστηκε να μην αφήσουν, με χρήση αθεμίτων μέσων, την ΠΚΚ να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

Έτσι, στον κρίσιμο αγώνα ΠΚΚ - Γαλατά Σαράι ακυρώθηκαν 5 καθαρά γκολ της ΠΚΚ με αποτέλεσμα την έκρηξη των οπαδών της με ρίψη ρουκετών και άλλων αυτοσχέδιων μηχανισμών στον αγωνιστικό χώρο. Η ΠΚΚ υποβιβάστηκε στην τρίτη κατηγορία, ο Παράσχος κλήθηκε από τον αθλητικό δικαστή αλλά δεν παρέστη ποτέ ενώπιων του αφού διέφυγε με το εξπρές του μεσονυχτιού στην γειτονική Ελλάδα.

[επεξεργασία] Το πέρασμα του απο την Ελλάδα και την Κένυα

Paraga.jpg

Στο κτήριο απέναντι απο το παλάτι εγινε η σύσκεψη των προέδρων του ΜΠΟΞ

Το 1997 ανέλαβε τα ηνία της ομάδας της Καβάλας οπού και την οδήγησε στο Κύπελλο Ουέφα. Αναδείχθηκε καλύτερος προπονητής και μεταγράφηκε στην ομάδα του Ηρακλή οπού και κατέκτησε το πρωτάθλημα. Αποκλείστηκε όμως από τα προκριματικά του Τσαμπιονς Λιγκ από τη Μίλαν και παραιτήθηκε.

Θέλησε να δοκιμάσει την τύχη του στην Αφρική και ανέλαβε την Εθνική ομάδα της Κένυας. Το καλοκαίρι του 1998 κατέκτησε το Κόπα Άφρικα αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά το μεγάλο προπονητικό του ταλέντο. Αυτή του η επιτυχία έστρεψε πάνω του τα μάτια μεγάλων συλλόγων της Μορντορ και της Ελλάδας.

Μετά από λίγους μήνες αντιπροσωπεία του Παναθηναϊκού μετέβη στην Κένυα και έπεισε τον Παράσχο να αναλάβει τις τύχες της ομάδας. Στο δρόμο για το αεροδρόμιο όμως, αντιπροσωπεία την Φενερμπαχτσε κατάφερε κυριολεχτικά να απαγάγει τον Παράσχο μέσα από τα χεριά των Ελλήνων και να του αποσπάσει την πολυπόθητη υπογραφή. Οι Ντούρκοι οδήγησαν τον έμπειρο τεχνικό στη Μορντορ οπού στο αεροδρόμιο έτυχε υποδοχής από χιλιάδες οπαδούς.

[επεξεργασία] Η παρακμή στην καριέρα του

Το 1999 η Φενέρ ήρθε 13η στο πρωτάθλημα και νικώντας στα μπαράζ την Ανκαραγκουτσού έμεινε στην κατηγορία. Όμως δεν παραιτήθηκε και το 2000 η Φενέρ ήρθε 15η και έπεσε. Έφυγε μετά και πήγε στον Αγροτικό Αστήρ, τον οποίο πήγε από την Β' στην Δ' Εθνική, μαζεύοντας 0 βαθμούς και τις 2 χρονιές. Το 2003 πήγε στον Εθνικό Αστήρ, τον οποίο έσωσε με κλωτσιά στον παικταρά της Δόξας Δράμας, και οι παίκτες του πήραν το 0-0 και σώθηκαν. Το 2004 τον πήρε ο Ηρακλής ξανά όπου έπεσε στη Β' Εθνική. Το 2005 έφυγε για Ρωσία και πήγε στη Σπάρτακ Μόσχας, την οποία έφερε 10η. Στη Σκωτία, αργότερα, ανέλαβε τη Σέλτικ, όπου έσωσε στα μπαράζ υποβιβασμού με την Έρντρι Γιουν. και το 2007 τον πήρε η Καβάλα όπου έριξε στα Ερασιτεχνικά από τη Γ' Εθνική.

[επεξεργασία] Η περιπετειώδης διετία (2008-2009)

Ocalan.jpg

Ενόποιος με τον αθλητικό δικαστή

Τον κυνήγαγαν επί 1 μήνα οι παράγοντες της Καβάλας ώσπου τελικά σώθηκε (σαν 12η ομάδα) κάπου στην Ελευθερούπολη.

Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου 2009 δοκιμάζε την τύχη του στην Γαλατασαράι, όπου ήταν τελευταία στο πρωτάθλημα της με 1 βαθμό. Σήμερα έχει 19 βαθμούς. Τώρα είναι προπονητής της Άρσεναλ, όπου στις 9 Δεκεμβρίου 2009 ηττήθη 0-1 από τον Ολυμπιακό. 80% θα γίνει συμφωνία σύντομα με την Εθνική Μόρντορ.

[επεξεργασία] Φινλανδία και Χίος

Στις αρχές του 2010 και ενώ είχε πέσει πάρα πολύ κατέφυγε στην Φινλανδία, όπου ήταν η ξανθιά ερωμένη του. Ανέλαβε μια ομάδα στην τρίτη κατηγορία στο ανατολικό γκρουπ, την οποία είχε αναλάβει να ανεβάσει κατηγορία, καθώς ήταν πέμπτη στη μέση της σεζόν και οι τρεις πρώτες ανέβαιναν. Η ομάδα έφερε λίγα (εχμμ...) άσχημα αποτελέσματα και τελικά δεν γλίτωσε τον υποβιβασμό. Οι οπαδοί συνέχισαν την εμπιστοσύνη τους στον Παράσχο και την επόμενη χρονία η ομάδα διαλύθηκε καθώς στους πρώτους εννιά αγώνες είχε δεχτεί 44 γκολ και δεν είχε συλλέξει βαθμό. Ο Παράσχος έζησε έναν λιθοβολισμό και έφυγε για τα τοπικά της Ελλάδας, όπου πήρε τον Ατρόμητο Χίου, ο οποίος διαλύθηκε μετά από πέντε αγώνες.

[επεξεργασία] Πακιστάν

Τελικά συνέχισε την δουλειά του στο Πακιστάν κάπου στο χειμώνα του 2010/2011, όμως επέστρεψε μετά απο 3 μήνες έχοντας διαλύσει την τέταρτη κατηγορία του Πακιστάν.

[επεξεργασία] ΠΑΣ Γιάννινα

Στο Φεβρουάριο του 2011 τα Γιάννενα ανακοίνωσαν την απόκτηση του με σκοπό να ανεβεί η ομάδα. Έκανε εξαιρετικό ντεμπούτο φέρνωντας 1-1 στους Ζωσιμάδες με την Δόξα Κρανούλας. Τελικά οι στόχοι της ομάδας δεν αποκαλύφθηκαν σωστοί καθώς τα Γιάννενα πάλεψαν για τον υποβιβασμό -πώς τα καταφέρνει αυτός ο άνθρωπος άραγε...- αλλά σώθηκαν! Τα Γιάννενα χαρούμενα από την επίτευξη του στόχου ανανέωσαν ισόβια τη συνεργασία τους με τον Παράσχο το Μάιο του 2011. Την επόμενη χρονιά τα Γιάννενα δεν έκαναν καλά αποτελέσματα, όμως έκαναν την πρώτη τους νίκη (όχι στο γήπεδο) με τον Διαγόρα 3-0 άνευ αγώνος. Αποθέωση και θεΐλα, πολλοί Γιαννιώτες προσηλυτήστηκαν στον Παράσχο μετά από το νικηφόρο αποτέλεσμα, υποκλήθηκαν και τον θαύμασαν.

<<Και το δαχτυλάκι του να κουνήσει 3-0 κερδίσαμε>> λέει ο πρόεδρος. <<Πολυτέλεια για την Ευρώπη να ζει ένας τέτοιος άνθρωπος>> ο πρωθυπουργός. <<Τι να πω. Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα>>. -Τσακ Νόρις.

Απόσπασμα από την συνομιλία με τον Ανδρέα Ευαγγελόπουλο:

Α.Ε.: Άκουσα πως έκανες δικιά σου θρησκεία. Γ.Π.: Όλα τα Γιάννενα πιστεύουν σε μένα. Α.Ε.: Μα εγώ έχω δικιά μου. Γ.Π.: Στον π.. μου. Α.Ε.: Ρε μαλάκα διέλυσε τη θρησκεία σου.. σε τόσες ομάδες το έχεις κάνει. Γ.Π.: Κούνα τον κώλο σου να πέσουν οι καπότες. Α.Ε.: Βγαλ' τη βαζελίνη που 'χεις βάλει βαθιά. Γ.Π.: Γαμιέσε μωρή πουρόγρια.

Το 2012 ο Γιώργος Παράσχος είχε το παρατσούκλι "GodFather" από τους Γιαννιώτες. Ο αδερφός του είχε αναλάβει δήμαρχος χωρίς εκλογές και άνθρωποι λιποθυμούσαν όταν τους έβλεπαν. Τα Ιεροσόλυμα και το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως έκαναν μήνυση στον Παράσχο για "αίρεση", όμως αποδείχτηκε ότι ήταν διαφορετική η θρησκεία. Τον Ιούνιο ο Παράσχος ανέλαβε την προεδρία της ΠΑΕ, ενώ ο πρώην πρόεδρος του έκανε τάμα καθώς δεν του την είχε παραδώσει νωρίτερα.

Φιλικά:

ΠΑΣ Γιάννινα - Ολυμπιακός Ιωαννίνων Β: 1-0 ΠΑΣ Γιάννινα - Παναθηναϊκός: 0-9

ΤΟΥΡΝΟΥΑ:

ΠΑΣ Γιάννινα - Ολυμπιακός Ιωαννίνων: 1-2 Ολυμπιακός Ιωαννίνων - Πανγιαννιακός: 0-0 Πανγιαννιακός - ΠΑΣ Γιάννινα: 0-1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

Ολυμπιακός Ιωαννίνων (4) ΠΑΣ Γιάννινα (3) Πανγιαννιακός (1)

ΤΕΛΙΚΟΣ:

Ολυμπιακός Ιωαννίνων - ΠΑΣ Γιάννινα: 5-0

Ο Γιώργος Παράσχος ήταν άκρως ικανοποιημένος που οι παίχτες του πήραν το αργυρό μετάλλιο. Από την άλλη, κάποιοι κάτοικοι άρχισαν να αναθεωρούν τη στάση τους απέναντι στον έμπειρο τεχνικό. Δεν μπορούσαν να χωνέψουν ότι δεν είναι η καλύτερη ομάδα στα Γιάννενα, έτσι ο Παράσχος διώχτηκε κλωτσηδών. Την αμέσως επόμενη μέρα, υπέγραψε συμβόλαιο στον Ολυμπιακό Ιωαννίνων.

[επεξεργασία] Ολυμπιακός Ιωαννίνων

Στο θρόνο του ο GodFather, στην πλέον καλύτερη ομάδα των Ιωαννίνων, ζήτησε ξεκούραση. Ο Ολυμπιακός Ιωαννίνων έπαιζε στα τοπικά και στόχος ήταν η παραμονή στην κατηγορία. Βέβαια, καποιοι κωλοτούμπες νόμιζαν ότι ο ΓκόντΦάδερ θα άλλαζε το στόχο. Στην πρεμιέρα, λοιπόν, ο Ολυμπιακός Ιωαννίων κερδίζει με 1-0 τον Πανγιαννιακό και ο ΓκόντΦάδερ στο θρόνο του. Ακολούθησε η ήττα με 7-0 από τον Διογένη Ηγουμενίτσας, αλλά οι 3 βαθμοί και το απόλυτο εντός ήταν θετικό. Την άλλη μέρα ο Ολυμπιακός φέρνει 1-1 με το φαβορί για άνοδο, Αναγέννηση Άρτας. Τα Γιάννενα στους δρόμους. Κάηκε η πόλη.

Μετά από οχτώ μήνες, έμενε η τελευταία αγωνιστική και ο Ολυμπιακός ήθελε την εντός έδρας ισοπαλία για την πρόκριση στη Δ' Εθνική. Έπαιζε όμως εκτός έδρας, όπου έχανε τουλάχιστον με 5-0. Ο Παράσχος πήρε πίπα τελικά από τον πρόεδρο των αντιπάλων και το έστησε. Το ματς ήρθε 0-0. Η Ήπειρος στις φλόγες.

Μετά ακολούθησε η Δ' Εθνική. Ο Παράσχος ενίσχυσε την ομάδα, ενώ στο μεταξύ ο ΠΑΣ Γιάννενα ήταν στην Α' Εθνική. Ο ΓκόντΦάδερ δήλωσε: "Θα σας φτάσουμε".

Ξεκίνησε η Δ' Εθνική και ο Ολυμπιακός έχασε με 0-2 εντός από την Δόξα Άρτας. Παρά τα άσχημα αποτελέσματα, ο Παράσχος πήρε αρκετές πίπες ώστε η ομάδα να προκριθεί στη Γ' Εθνική και στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Στη Γ' Εθνική οι πίπες δεν έπιαναν. Ανέβηκε βίντεο με πίπα του Παράσχου και τον κορόιδευαν όλοι. Βέβαια, αρνήθηκε ότι ήταν αυτός, με αποτέλεσμα να συνεχιστούν όλα κανονικά. Η ομάδα έκανε αρνητικό ρεκόρ στην ιστορία της Γ' Εθνικής. 0 βαθμοί.

Απολύθηκε, λοιπόν, και πήγε στην ΑΕΚ.

[επεξεργασία] ΑΕΚ

[επεξεργασία] 1η χρονιά

Η ΑΕΚ αντιμετώπιζε πάμπολλα οικονομικά προβλήματα. Βεβαίως, όμως, ο Παράσχος θα την έσωζε.

1η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ολυμπιακός: 0-3 (δικαιολογημένο)
2η αγωνιστική: ΠΑΣ Γιάννινα - ΑΕΚ: 2-0 (εκτός έδρας ήταν, εντάξει)
3η αγωνιστική: ΑΕΚ - Παναθηναϊκός: 0-0 (ο Παράσχος κατηγόρησε δικαιολογημένα το πρόγραμμα)
4η αγωνιστική: Κέρκυρα - ΑΕΚ: 1-0 (έφταιγε ο διαιτητής)
5η αγωνιστική: ΑΕΚ - Άρης: 2-1 (η πρώτη νίκη, 4 βαθμοί, 12η θέση.)
6η αγωνιστική: ΠΑΟΚ - ΑΕΚ: 4-0 (ο Παράσχος κρατάει το ότι απλά η ομάδα του έχασε)
7η αγωνιστική: ΑΕΚ - Πανιώνιος: 0-1 (η ομάδα είναι 14η, χρειάζεται βοήθεια)
8η αγωνιστική: Βέροια - ΑΕΚ: 2-2 (5 βαθμοί, η ομάδα 15η, 3 βαθμούς κάτω από τη ζώνη)
9η αγωνιστική: ΑΕΚ - Δόξα Δράμας: 1-0 (η Αθήνα στις φλόγες, η ΑΕΚ 14η με 8 βαθμούς)
10η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ατρόμητος: 1-5 (απαράδεκτη ήττα, 6 βαθμούς από κάτω)
11η αγωνιστική: Πανθρακικός - ΑΕΚ: 0-0 (κράτησε η ΑΕΚ, 6 παραμένουν οι βαθμοί)
12η αγωνιστική: ΑΕΚ - Αστέρας Τρίπολης: 2-1 (4 οι βαθμοί διαφορά, στους 12 βαθμούς η ΑΕΚ)
13η αγωνιστική: Καλλιθέα - ΑΕΚ: 3-0 (5 οι βαθμοί, δεν αντέχει άλλες συντριβές η Ένωση)
14η αγωνιστική: Λεβαδειακός - ΑΕΚ: 2-2 (άντεξε η ΑΕΚ από 0-2, 5 οι βαθμοί, 13 βαθμούς η ΑΕΚ)
15η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ξάνθη: 4-3 (με το ζόρι από 4-0. 2 οι βαθμοί, στους 16 βαθμούς η ΑΕΚ)
16η αγωνιστική: Ολυμπιακός - ΑΕΚ: 0-0 (και οι 11 παίκτες στη μικρή περιοχή, 4 όμως η διαφορά από τον 13ο.)
17η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΣ Γιάννινα: 0-4 (ο Παράσχος λυπημένος, στους 6 η διαφορά από τον 13ο)
18η αγωνιστική: Παναθηναϊκός - ΑΕΚ: 0-0 (το σύστημα με τον Ολυμπιακό, στους 5 η διαφορά, 18 βαθμούς η ΑΕΚ)
19η αγωνιστική: ΑΕΚ - Κέρκυρα: 3-2 (φήμες λένε για πίπα του Παράσχου, όπως και να 'χει, στους 2 η διαφορά, 21 βαθμούς η ΑΕΚ)
20η αγωνιστική: Άρης - ΑΕΚ: 6-0 (απλή ήττα)
21η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΟΚ: 1-1 (στους 22 βαθμούς η ΑΕΚ, στους 4 όμως η διαφορά)
22η αγωνιστική: Πανιώνιος - ΑΕΚ: 2-1 (ο ψυχωμένος Πανιώνιος έριξε την ΑΕΚ στο καναβάτσο και στους 6 βαθμούς διαφορά, πολύ δύσκολη η κατάσταση)
23η αγωνιστική: ΑΕΚ - Βέροια: 1-0 (με το ζόρι, στους 4 η διαφορά, 25 βαθμούς η ΑΕΚ)
24η αγωνιστική: Δόξα Δράμας - ΑΕΚ: 0-4 (τρελό διπλό, στον 1 η διαφορά!)
25η αγωνιστική: Ατρόμητος - ΑΕΚ: 1-2 (απίστευτη η ΑΕΚ, είναι 2 βαθμούς πάνω από τη ζώνη!)
26η αγωνιστική: ΑΕΚ - Πανθρακικός: 1-1 (το φαγε στο 94' η ΑΕΚ, 1 βαθμό μπροστά)
27η αγωνιστική: Αστέρας Τρίπολης - ΑΕΚ: 1-0 (ξανά στις καθυστερήσεις, η ΑΕΚ μαζί με τον Πανιώνιο 13η)
28η αγωνιστική: ΑΕΚ - Καλλιθέα: 0-2 (η ΑΕΚ ακόμα 13η, έχασε και ο Πανιώνιος)
29η αγωνιστική: ΑΕΚ - Λεβαδειακός: 1-0 (η ΑΕΚ θέλει μόνο το βαθμό με την Ξάνθη)
30η αγωνιστική: Ξάνθη - ΑΕΚ: 5-0 (δεν νίκησε όμως ο Πανιώνιος και η ΑΕΚ και ο Παράσχος έμειναν)

[επεξεργασία] 2η χρονιά

Τα πράγματα φέτος ήταν δύσκολα. Έπεσαν Πανιώνιος, Βέροια και Δόξα Δράμας και ανέβηκαν Παναιτωλικός, Ηρακλής και Νίκη Βόλου.
Ορίστε η πορεία της ΑΕΚ την επόμενη σεζόν:

1η αγωνιστική: Παναιτωλικός - ΑΕΚ: 4-0
2η αγωνιστική: ΑΕΚ - Κέρκυρα: 2-1 (Τεράστια επιτυχία)
3η αγωνιστική: Ηρακλής - ΑΕΚ: 5-0 (Ο ΓκοντΦάδερ κρατά την ήττα)
4η αγωνιστική: ΑΕΚ - Καλλιθέα: 0-0 (Άντεξε η ΑΕΚ στην κόλαση)
5η αγωνιστική: Ατρόμητος - ΑΕΚ: 6-0 (Προβληματισμοί για τον Παράσχο στην Ένωση)
6η αγωνιστική: ΠΑΟ - ΑΕΚ: 3-3 (Άντεξε η ΑΕΚ, είναι όμως κάτω από τη ζώνη)
7η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ξάνθη: 1-2 (3 βαθμούς κάτω από τη ζώνη, δημιουργούνται προβλήματα)
8η αγωνιστική: Αστέρας - ΑΕΚ: 4-0 (5 βαθμούς κάτω από τη ζώνη και τελευταία η ομάδα)
9η αγωνιστική: ΑΕΚ - Νίκη Βόλου: 1-1 (Το 'φαγε στο 94' η ΑΕΚ, ο Παράσχος όμως δήλωσε ικανοποιημένος για το θετικό αυτό αποτέλεσμα, παρά το γεγονός ότι η ομάδα είναι ακόμα 5 βαθμούς κάτω από τη ζώνη)
10η αγωνιστική: ΠΑΟΚ - ΑΕΚ: 5-1 (Έξαλλα πανηγυρίστηκε το γκολ)
11η αγωνιστική: ΑΕΚ - Άρης: 0-0 (Τελευταία η ΑΕΚ και κάτω από τη ζώνη για 8 βαθμούς)
12η αγωνιστική: ΠΑΣ Γιάννινα - ΑΕΚ: 7-0 (Δεν μπόρεσε η ομάδα και έκανε μεταγραφές)
13η αγωνιστική: ΑΕΚ - Λεβαδειακός: 1-0 (Απέδωσαν καρπούς οι μεταγραφές. Η ΑΕΚ είναι 6 βαθμούς κάτω από τη ζώνη)
14η αγωνιστική: Ολυμπιακός - ΑΕΚ: 1-0 (Τσατίλα ο Παράσχος)
15η αγωνιστική: ΑΕΚ - Πανθρακικός: 3-6 (10 βαθμούς κάτω από τη ζώνη καθώς πάμε στο 2ο γύρο)
16η αγωνιστική: ΑΕΚ - Παναιτωλικός: 2-7 (11 βαθμούς κάτω από τη ζώνη)
17η αγωνιστική: Κέρκυρα - ΑΕΚ: 4-0 (13 βαθμούς κάτω από τη ζώνη)
18η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ηρακλής: 1-0 (3 βαθμούς κάτω από τη ζώνη! Λόγω αναδιάρθρωσης, μόνο ο τελευταίος υποβιβάζεται)
19η αγωνιστική: Καλλιθέα - ΑΕΚ: 9-3 (4 βαθμούς κάτω από τη ζώνη)
20η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ατρόμητος: 0-1 (Τσατίλα και πάλι ο Παράσχος, αλλά ακόμα 4 οι βαθμοί) 21η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΟ: 0-1 (Νεύρα ο Παράσχος καθώς η διαφορά από τη ζώνη είναι 5 βαθμοί) 22η αγωνιστική: Ξάνθη - ΑΕΚ: 5-5 (Άντεξε η ΑΕΚ)
23η αγωνιστική: ΑΕΚ - Αστήρ: 1-0 (Στους 3 η διαφορά!)
24η αγωνιστική: Νίκη Βόλου - ΑΕΚ: 11-2 (Έντεκα-Δύο. Στους 4 η διαφορά)
25η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΟΚ: 1-8 (Στους 5 η διαφορά από το Λεβαδειακό)
26η αγωνιστική: Άρης - ΑΕΚ: 6-0 (Στους 5 η διαφορά, ακόμα)
27η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΣ Γιάννινα: 1-0 (Στους 3 η διαφορά!)
28η αγωνιστική: Λεβαδειακός - ΑΕΚ: 1-1 (Η ΑΕΚ ισοφάρισε στο 93' και ακόμα ελπίζει)
29η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ολυμπιακός: 2-2 (Στους 3 η διαφορά ακόμα, μόνο νίκη θέλει με Πανθρακικό και συγχρόνως εντός έδρας ήττα του Λεβαδειακού με τον Αστέρα)
30η αγωνιστική: Πανθρακικός - ΑΕΚ: 12-0 (Έμεινε η ΑΕΚ καθώς πήγαν ΑΕΚτζήδες στο Λεβαδειακός - Αστήρ που ήταν στο 2-0 και μπήκαν στο γήπεδο, με αποτέλεσμα να γίνει 0-3 το ματς, διακοπή και -3 βαθμοί για το Λεβαδειακό, ώστε να ισοβαθμίσει με την ΑΕΚ και να μείνει η ΑΕΚ λόγω καλύτερης συγκομιδής στα μεταξύ τους παιχνίδια. Όλο αυτό ήταν ιδέα του Παράσχου, ο οποίος ήταν μαζί με όλη τη διοίκηση στη Λιβαδειά, παίζοντας στη Θράκη με ερασιτέχνες ώστε να μη μειωθεί η βαθμολογία της ΑΕΚ. Παρά το τέχνασμα του πανέξυπνου προπονητή, δήλωσε πως θέλει να φύγει από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, καθώς δεν μπόρεσε να πάρει τον τίτλο της Β' Εθνικής που είχε υποσχεθεί, καθώς η ομάδα δεν έπεσε κατηγορία όπως είχε προβλέψει.)

[επεξεργασία] 3η χρονιά

Κατόπιν πιέσεων ο ΓκοντΦάδερ έμεινε κι άλλη μια χρονιά, με το δύσκολο έργο της παραμονής ενώ έμεναν 15 από τις 18 ομάδες.

[επεξεργασία] Φιλικό Τουρνουά

ΑΕΚ - ΑΕ Φιλιατρών Β: 0-1
Παντρομπαϊκός Β - ΑΕΚ: 1-1
ΑΕ Φιλιτρών Β - Παντρομπαϊκός Β: 2-0

Βαθμολογία:
1. ΑΕ Φιλιτρών Β (6) (3-0)
2. ΑΕΚ (1) (1-2)

3. Παντρομπαϊκός Β (1) (1-3)

Τελικός:

ΑΕ Φιλιατρών Β - ΑΕΚ: 2-0

Δήλωση Παράσχου: "Ε, έχω μανία με τα αργυρά ο π0υ@της!"

[επεξεργασία] Άλλο Φιλικό Τουρνουά

Ταϊλάνδη U13 - ΑΕΚ: 6-0
Μαλαισία U12 - Ταϊλάνδη U13: 1-8
ΑΕΚ - Μαλαισία U12: 0-0

Βαθμολογία:
1. Ταϊλάνδη U13 (6) (14-1)
2. ΑΕΚ (1) (0-6)

3. Μαλαισία U12 (1) (1-8)

Τελικός:

Ταϊλάνδη U13 - ΑΕΚ: 3-0

Ξυπνάει, τότε, ο λαός της ΑΕΚ και λέει ότι δε γίνεται να δεχόμαστε τέτοιες ξεφτίλες από πουθενάδες. Ξεκαθαρίζει στον Παράσχο ότι στόχος είναι το πρωτάθλημα και αν δεν το πετύχει, να σηκωθεί να φύγει.

1η αγωνιστική: Ηρακλής - ΑΕΚ: 0-1 (οι οπαδοί στη θέση τους μετά το καλύτερο ξεκίνημα των τελευταίων 5 ετών)
2η αγωνιστική: ΑΕΚ - Κέρκυρα: 3-1 (η ΑΕΚ πρωτοπόρος μαζί με Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Ατρόμητο)
3η αγωνιστική: Παναιτωλικός - ΑΕΚ: 1-4 (ο Παράσχος έλειπε στο εξωτερικό οπότε το αποτέλεσμα εν μέρει δικαιολογείται)
4η αγωνιστική: ΑΕΚ - Καλλιθέα: 1-0 (πρώτη η ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ, ακολουθούν Ολυμπιακός και Ατρόμητος στους 2 βαθμούς)
5η αγωνιστική: Ολυμπιακός - ΑΕΚ: 7-0 (γκρίνια από το λαό, με τον Παράσχο στο πρώτο παιχνίδι του Παράσχου στον πάγκο της ΑΕΚ. Ο προπονητής εξηγεί πως ο Ολυμπιακός δεν πήρε κάτι παραπάνω από 3 βαθμούς)
6η αγωνιστική: ΑΕΚ - Παναθηναϊκός: 0-5 (η ΑΕΚ είναι 5η και αρκετά μακριά από την κορυφή, αλλά η ζώνη του υποβιβασμού είναι μακριά)
7η αγωνιστική: Εργοτέλης - ΑΕΚ: 2-2 (Το Ηράκλειο στις φλόγες καθώς απέσπασε ισοπαλία από τον προπονηταρά)
8η αγωνιστική: ΑΕΚ - Άρης: 0-3 (άνευ αγώνος, ο Παράσχος είχε πάει τους παίκτες στη ντίσνεηλαντ, μείον τρεις βαθμούς για την ΑΕΚ, με τον Παράσχο να δηλώνει πως η ομάδα είναι ακόμα αρκετά μπροστά.)
9η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ατρόμητος: 0-8 (Ο Παράσχος κάπνιζε με τους παίκτες στη ντίσνεηλαντ και δεν έχουν γυρίσει, με την ΑΕΚ να παίζει με την Κ17 για να μην αφαιρεθούν βαθμοί. Ο Παράσχος έχει εθίσει τους παίκτες στα τσιγάρα και το χασίς, με αποτέλεσμα να μην θέλουν να γυρίσουν.)
10η αγωνιστική: Λεβαδειακός - ΑΕΚ: 6-0 (Πάλι η Κ17 έπαιξε. Τεράστια οικονομικά προβλήματα για την ΑΕΚ, καθώς με τους παίκτες να είναι ακόμη στη ντίσνεηλαντ και στο συμβόλαιο του Παράσχου να αναγράφεται ότι "Η ΠΑΕ ΑΕΚ έχει δικαίωμα απόλυσης του προπονητή μόνο όταν αυτός είναι στη χώρα και πρέπει να πληρώνει οποιεσδήποτε εξωαγωνιστικές δραστηριότητές του με τους παίκτες". Αυτό σημαίνει πως η ΑΕΚ πληρώνει αυτή τη στιγμή τα συμβόλαια των παικτών, τον Παράσχο, τα τσιγάρα των παικτών, τη διαμονή του Παράσχου και τον παικτών σε πολυτελές δωμάτιο στη ντίσνεηλαντ εδώ και 3 βδομάδες αλλά και τις μετακινήσεις της Κ17.)
11η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ξάνθη: 0-3 (όχι άνευ αγώνος αυτή τη φορά, η Κ17 τα πήγε καλά. Σύμφωνα με πληροφορίες οι γυναίκες των παικτών πήγαν επίσης στη ντίσνεηλαντ όπου άρχισαν το κάπνισμα. Ντουμάνι έχει γίνει το ξενοδοχείο με τους παίκτες να τα έχουν όλα ελεύθερα καθώς τα πληρώνει η ΑΕΚ. Η ομάδα προσπαθεί να κινηθεί νομικά με τις προσπάθειές της να πέφτουν στο κενό.)
12η αγωνιστική: Πανθρακικός - ΑΕΚ: 25-0 (επειδή η ΑΕΚ δεν είχε λεφτά για βενζίνη, οπαδοί της ΑΕΚ στην Κομοτηνή ανέλαβαν να παίξουν ώστε η ομάδα να μην φάει την αφαίρεση βαθμών. Δάνειο αναγκάστηκε να πάρει η ΑΕΚ για τα έξοδα της ομάδας στη ντίσνεηλαντ.)
13η αγωνιστική: ΑΕΚ - Αστέρας: 1-0 (επιχειρηματίας οπαδός της ΑΕΚ "ανέλαβε" την ομάδα, όχι για να πληρώνει τη ντίσνεηλαντ αλλά για να πληρώνει τους αντιπάλους να χάνουν. 1,5 μήνα έχουν συμπληρώσει οι οικογένειες των παικτών στη ντίσνεηλαντ)
14η αγωνιστική: Νίκη Βόλου - ΑΕΚ: 0-3 άνευ αγώνος. (η Νίκη Βόλου ακολούθησε την τακτική Παράσχου στέλνοντας τους παίκτες στη ντίσνεηλαντ. Η ΕΠΟ ήθελε να γίνει στη ντίσνεηλαντ το ματς, αλλά βρώμαγε κάπνα το δωμάτιο και ο αντιπρόσωπος έφυγε κακήν κακώς. Τελικά οι 7 οπαδοί της ΑΕΚ που βρέθηκαν στο ματς πήραν το ματς στα χαρτιά με αφαίρεση βαθμών για τη Νίκη Βόλου.)
15η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΣ Γιάννινα: 1-0 (ανέλαβε ο επιχειρηματίας. Για μια εικόνα της βαθμολογίας, η ΑΕΚ έχει 7 νίκες, 1 ισοπαλία και 7 ήττες με -3 βαθμούς και είναι στη 10η θέση)
16η αγωνιστική: ΠΑΟΚ - ΑΕΚ: 3-0 άνευ αγώνος. (Το ματς ήταν κεκλεισμένων οπότε οπαδοί δεν επιτρέπονταν να μπουν. Αφαίρεση 3 βαθμών για την ΑΕΚ.)
17η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΟΦΗ: 0-10. (Ο επιχειρηματίας ήταν άρρωστος και δεν μπορούσε να αναλάβει, έπαιξε η Κ17. Έχει υπερχρεωθεί η ΑΕΚ καθώς τα έξοδα αγγίζουν τις 900.000€ μηνιαίως. Ο Παράσχος πήγε τους παίκτες στο καζίνο, όπου με έξοδα της ΑΕΚ, έχασαν σύνολο 28.000.000€. Το ελληνικό κράτος είναι υποχρεωμένο να χορηγεί δάνεια στην ΑΕΚ καθώς το συμβόλαιο φέρει την υπογραφή του.)
18η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ηρακλής: 0-8 (Ο επιχειρηματίας είπε πως θα στήσει όσα ματς χρειάζονται ώστε να μείνει στην Α η ομάδα. Στο καζίνο οι παίκτες καπνίζουν και τζογάρουν, όπως και οι οικογένειές τους. Κάθε μέρα χάνουν κατά μέσο όρο 10.000.000€ τα οποία υπεξαιρούνται από την Ελλάδα.)
19η αγωνιστική: Κέρκυρα - ΑΕΚ: 14-0 (Πάλι πήγαν οπαδοί ώστε να μην αφαιρεθούν βαθμοί, η ΑΕΚ είναι στο +5 από τη ζώνη του υποβιβασμού. Συνολικά από το ελληνικό κράτος έχουν υπεξαιρεθεί 172.000.000€, με τους πολιτικούς να αδιαφορούν καθώς οι εκλογές έγιναν πριν 2 μήνες.)
20η αγωνιστική: ΑΕΚ - Παναιτωλικός: 0-7. (Η Κ17 έφερε το αποτέλεσμα. Ο Παράσχος πίεσε τους παίκτες να καπνίζουν και να τζογάρουν περισσότερα, καθώς και να φέρουν το σόι τους από την Ελλάδα να κάνουν το ίδιο. Κάθε μέρα ο μέσος όρος ζημίας είναι 110.000.000€.)
21η αγωνιστική: Καλλιθέα - ΑΕΚ: 6-0 (Καθώς το ματς γινόταν στην Αθήνα, η Κ17 πήγε με λεωφορείο χωρίς εισιτήριο, ευτυχώς που δεν τους πέτυχε ελεγκτής. Οι ελεγκτές βέβαια, όπως και όλο το ελληνικό δημόσιο είναι απλήρωτοι, καθώς το κράτος χρωστάει 3 δισεκατομμύρια ευρώ λόγω της ΑΕΚ σε τράπεζες παγκοσμίως, συνεπώς σιγά μην ήταν στα λεωφορεία.)
22η αγωνιστική: ΑΕΚ - Ολυμπιακός: 0-5. (Στο +2 από τη ζώνη η ΑΕΚ, να μην ανησυχούν λέει στους οπαδούς ο επιχειρηματίας. 5 δισεκατομμύρια το χρέος της Ελλάδας, ενώ οι παίκτες κάνουν άσωτη ζωή στα καζίνο της Αμερικής.)
23η αγωνιστική: Παναθηναϊκός - ΑΕΚ: δεν έγινε.(Το ματς γινόταν στην Αθήνα και καθώς επικρατεί αναρχία λόγω χρέους, αναβλήθηκε. Η Ελλάδα χρωστάει 8 δισεκατομμύρια ευρώ. Θεσμική παρέμβαση του πρωθυπουργού μετέφερε το χρέος στην ΑΕΚ, με την ομάδα να κάνει λόγω περί παράνομης πράξης και τους έστειλε στα ανώτατα πολιτικά δικαστήρια. Η Αμερική δικαίωσε την ΑΕΚ, καθώς τη συμφέρει να έχει μια χρεωμένη Ελλάδα.)
24η αγωνιστική: ΑΕΚ - Εργοτέλης: δεν έγινε. (Ο πρωθυπουργός όρισε επ' αορίστον αναστολή της λειτουργίας του σωματείου ΑΕΚ, μέχρις ότου επιστρέψουν οι παίκτες. 2 μέρες αργότερα, δολοφονήθηκε. Νέες εκλογές αυτόματα στη χώρα, με το κλίμα έντονα φορτισμένο. Η υπηρεσιακή κυβέρνηση επιτρέπει στην ΑΕΚ να ξαναπαίζει μέχρι νεωτέρας.)
25η αγωνιστική: Άρης - ΑΕΚ: 0-3 άνευ αγώνος. (Οπαδοί του Άρη δολοφόνησαν τους 8 παίκτες-οπαδούς της ΑΕΚ που πήγαν να παίξουν, ως υπαίτιους για τη δίνη στη χώρα. Αποβολή του Άρη από το πρωτάθλημα, πέφτει ένας λιγότερος, η ΑΕΚ έχει μάλλον σωθεί μετά από αυτό.)
26η αγωνιστική: Ατρόμητος - ΑΕΚ: 0-3 άνευ αγώνος. (Η διοίκηση του Ατρομήτου έκλεισε το γήπεδο ώστε να μην γίνει καν το παιχνίδι για φόβο μήπως επαναληφθούν τα γεγονότα της Θεσσαλονίκης. Οι εκλογές έβγαλαν πρώτο κόμμα το ΚΚΕ με 84.21%.)
27η αγωνιστική: ΑΕΚ - Λεβαδειακός: δεν έγινε. (Η επιβολή του κομμουνισμού στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην ιστορία της σήμανε το κλείσιμο το συνόρων και την κατάργηση των ΠΑΕ. Από την επόμενη εβδομάδα οι ομάδες θα αγωνίζονται ως απλά σωματεία. Κλείνουν τράπεζες παγκοσμίως λόγω οικονομικού "κραχ" που προκάλεσε η χρεωκοπία της Ελλάδας. Δολοφονία του προέδρου των ΗΠΑ επειδή δικαίωσε την ΑΕΚ, προκαλώντας αυτό όλο το χάος.)
28η αγωνιστική: Ξάνθη - ΑΕΚ: δεν έγινε. (Η δυσκολία στις μεταφορές και στην προσαρμογή στην νέα τάξη πραγμάτων, όπως και στη δημιουργία ποδοσφαιρικών ερασιτεχνικών σωματείων είχε ως αποτέλεσμα την αναβολή και αυτής της αγωνιστικής. Κατάργηση του διαδικτύου και των εφημεριδών πλην του ριζοσπάστη Πανελλαδικώς.)
29η αγωνιστική: ΑΕΚ - Πανθρακικός: 2-1 (Επιστροφή στα καθιερωμένα. Νέος προπονητής και νέοι παίκτες σε όλες τις ομάδες. Μετά το χάος που προκλήθηκε, στην Αμερική ο Παράσχος και οι παίκτες είναι βαριά άρρωστοι λόγω εθισμού στη νικοτίνη, καθώς σταμάτησε η χρηματοδότηση από την Ελλάδα και δεν έχουν πλέον τσιγάρα, είναι όμως και άστεγοι καθώς δεν έχουν λεφτά να πληρώνουν τα καζίνο, τα ξενοδοχεία και τη ντίσνεηλαντ.)
30η αγωνιστική: Αστέρας - ΑΕΚ: 0-4. (Ο Αστέρας δεν κατόρθωσε να συγκροτήσει δυνατή ομάδα μετά τις εξελίξεις γι' αυτό έχασε. Ο Παράσχος θέλει να επιστρέψει στη χώρα για να προπονήσει την ομάδα του. Δεκτή η πρόταση από τον αρχηγό της χώρας, ο Παράσχος προπονητής της ΑΕΚ πάλι.)
31η αγωνιστική: ΑΕΚ - Νίκη Βόλου: 3-0 άνευ αγώνος. (Η Νίκη Βόλου καταργήθηκε ως ομάδα από την 26η αγωνιστική, η ΑΕΚ στην 7η θέση και στο -5 από τα πλέι οφ με 4 αγώνες λιγότερους. Δυναμική επιστροφή Παράσχου με νίκη. Αμβλύνεται η ισχύς της έντασης στη χώρα μετά την επιβολή του κομμουνισμού. Παγκόσμια συμφωνία για διαγραφή των 8 δισεκατομμυρίων που χρησιμοποιήθηκαν και η ειρήνη δείχνει να επανέρχεται.)
23η αγωνιστική που είχε αναβληθεί: Παναθηναϊκός - ΑΕΚ: 0-0. (Ο Παράσχος δείχνει να ξαναπιάνει δουλειά. Στο -5 ακόμα η ομάδα από τα πλέι οφ, με 3 αγώνες λιγότερους.) 24η αγωνιστική που είχε αναβληθεί: ΑΕΚ - Εργοτέλης: 5-0. (Ο Εργοτέλης δεν δείχνει να μπορεί να συγκροτήσει ομάδα. Στο -2 η ΑΕΚ από τα πλέι οφ.)
32η αγωνιστική: ΠΑΣ Γιάννινα - ΑΕΚ: 0-2. (Ο Παράσχος οδηγεί την ομάδα στα πλέι οφ. Πιθανόν η χώρα να τερματίσει οποιεσδήποτε δημόσιες σχέσεις και να αποκλειστεί από τη ΦΙΦΑ. Ξανά δικαστήρια περί εισόδου την ομάδα και αντιδημοκρατικών διατάξεων από τους Ευρωπαίους, που δεν σέβονται τη διοίκηση κάθε χώρας.)
27η αγωνιστική που είχε αναβληθεί: ΑΕΚ - Λεβαδειακός: 3-0 άνευ αγώνος. (Ο ήδη υποβιβασμένος Λεβαδειακός δεν κατέβηκε καν να παίξει.)
28η αγωνιστική που είχε αναβληθεί: Ξάνθη - ΑΕΚ: 1-0. (Δεν ανησυχούν βέβαια στην ΑΕΚ, η είσοδος στα πλέι οφ είναι εξασφαλισμένη. Δικαίωση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Ελλάδος στα δικαστήρια, οι ελληνικές ομάδες κανονικά στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.)
33η αγωνιστική: ΑΕΚ - ΠΑΟΚ: 3-0 άνευ αγώνος. (Ο ΠΑΟΚ που είχε εξασφαλίσει την είσοδο στα πλέι οφ, ακόμα κι αν έχανε 3 βαθμούς, δεν κατέβηκε να παίξει.)
34η αγωνιστική: ΟΦΗ - ΑΕΚ: 3-0 άνευ αγώνος. (Ξεκούραση προανήγγειλε ο Παράσχος ενόψει πλέι οφ, με την ΑΕΚ να μην έχει πρόβλημα να χάσει βαθμούς για να μπει στα πλέι οφ.)

Τα πλέι οφ σύντομα.