Γιώργος Γερμενής

“ΕΓΕΡΘΗΤΙ!”

- Ο περί ου ο λόγος για τον Μιχαλολιάκο.
Fefe.jpg

Αααααααααααααα!

Ο Γιώργος Γερμενής, γνωστός στην ανθρωπότητα με το nickname "Καιάδας", είναι Έλλην μουσικό-πολιτικός, διακεκριμένο μέλος της Χρυσής Αυγής. Πιο συγκεκριμένα, έγινε διάσημος για τα πολλά του σουξέ με το black, death, doom, τισκατάείναι συγκρότημα "Naer Mataron" και φυσικά για το νέο σύνθημα της χώρας μας "ΕΓΕΡΘΕΤΩ". Το παρατσούκλι "Καιάδας", όπως εξηγεί ο ίδιος, προήλθε από το όνειρό του να πετάξει όλους τους Χριστιανούς και τους λαθρομετανάστες στον Καιάδα.

[επεξεργασία] Βιογραφία

[επεξεργασία] Πρώτα χρόνια

Ο Καιάδας γεννήθηκε το χίλια εννιακόσια άστο, μπροστά ακριβώς από τις πύλες του Άδη. Ήταν τόσο δυνατό και τρομαχτικό μωρό, που ακόμη και ο Κέρβερος έφυγε τρέχοντας γαβγίζοντας το σκοπό του "I need a hero". Σύμφωνα με απολύτως έγκριτες πηγές, πατέρας του είναι ο Anton LaVey και μητέρα του ο Έιστεϊν "Euronymous" Άαρσετ. Ο Καιάδας δε γνώρισε ποτέ τη μητρική στοργή και την πατρική οργή. Ωστόσο οι γονείς του φρόντισαν να τον γαλουχήσουν με τις αρχές του σατανισμού και του φασισμού, αφού τον έδωσαν για υιοθεσία στην Κου Κλουξ Κλαν. Ανάμεσα στα λευκοφορεμένα παλικάρια ο Καιάδας έπλασε τον χαρακτήρα του και να γίνει τελικά αυτός που είναι σήμερα.

Ο Καιάδας δεν πήγε σχολείο. Αρχικά, όταν το γράψανε σε κάποιο δημοτικό, ο Καιάδας μπήκε με το hammer που του χάρισαν στα δύο του και ξέκανε την πουτάνα τη δασκάλα και την τύπισσα που είχε το κυλικείο. Δεν μπήκε φυλακή λόγω ηλικίας, αλλά στο αναμορφωτήριο προκαλούσε συνεχώς προβλήματα, αφού πλακωνόταν με τα αλλοδαπά παιδιά και στις 5 το πρωί άκουγε Rotting Christ και Slipknot.

Γιώργος-Γερμενής-xrisi-aygi.jpg

Ο Γιώργος Γερμενής όταν ήταν στον Ανάποδο Αγκυλωτό Σταυρό (βασικά και τώρα έτσι κυκλοφορεί)

Ο Καιάδας βγήκε από το αναμορφωτήριο στα 16 του. Δε γύρισε στην Κου Κλουξ Κλαν, αλλά δημιούργησε την επαναστατική οργάνωση "Ανάποδος Αγκυλωτός Σταυρός", στα πρότυπα της. Συνέχισε λοιπόν το θεάρεστο σατανάρεστο έργο του, δολοφονώντας παπάδες και λαθρομετανάστες.

[επεξεργασία] Μουσική σταδιοδρομία

Μια ήσυχη μέρα, χωρίς κυνηγητά, ο Καιάδας την είχε σφεντονιάσει και δίχως λόγο και αιτία αποφάσισε να φτιάξει ένα black metal συγκρότημα. Έτρεξε γυμνός στους δρόμους φωνάζοντας κάτι ακατανόητα. Μπήκε στο μαγαζί ενός τάκη, άρπαξε ένα μπάσο και έφυγε χωρίς να πληρώσει. Ο Καιάδας δεν ήξερε μουσική και ούτε τώρα ξέρει, αλλά με σάλιο και υπομονή γαμά ελέφαντας αρνί έμαθε τα βασικά και ακόμη περισσότερα.

Αφού λοιπόν έγινε master του σολφέζ, έψαξε για τα άλλα μέλη της μπάντας. Η αναζήτηση των εκλεκτών που θα πλαισίωναν το ταλέντο του Καιάδα αποδείχτηκε δύσκολη υπόθεση: ο Καιάδας έφτασε σε χώρες όπως η Πρωσσία και η Παρθενόπη. Τελικά βρήκε κάτι ομοϊδεάτες από τη Νορβηγία και την Ελλάδα, ονομάζοντας το συγκρότημα Naer Mataron.[1]

Τα άλλα μέλη της μπάντας, με προσωνυμίες σαν "Nordvargrrrrr" ή "Warhead", είχαν τις ίδιες μουσικές ανησυχίες. Άρχισαν λοιπόν όλοι μαζί να γρατζουνάνε κιθάρες, μπάσα και ντραμς (ε ναι κατάφεραν να γρατζουνάν και τα ντραμς!). Το πρώτο του άλμπουμ όπως και όλα τα υπόλοιπα δεν έκανε ιδιαίτερη επιτυχία, καθώς ο μόνος που το αγόρασε ήταν ο...εεε... κάποιος δε θα τ' αγόρασε; Ωστόσο, οι Naer Mataron δεν απογοητεύτηκαν. Δούλεψαν σκληρά, τελειοποίησαν τις μουσικές τους ικανότητες, πειραματίστηκαν στο στίχο και βελτίωσαν τα ουρλιαχτά τους.

Η παγκόσμια αναγνώριση ήρθε τελικά με το τρίτο τους δίσκο. Το μέταλ κοινό παραληρούσε στο άκουσμα του συγκροτήματος. Ο Καιάδας και η παρέα του τραγούδησαν/ούρλιαξαν σε συναυλίες μαζί με άλλα ελληνικά ονόματα της σκηνής, όπως οι Παπαροκάδες και οι Anorimoi. Βέβαια, με τους Παπαροκάδες υπήρξαν κάποια προβλήματα λόγω θρησκευτικών διαφορών, αλλά ο πολιτισμός και η αγάπη για τη μουσική επικράτησαν.

[επεξεργασία] Πολιτική καριέρα

Kaiadas themos.jpg

Τι τζουτζούκος που είναι!

Η φήμη και η αναγνώριση του συγκροτήματος ανέβαιναν, αλλά όλο αυτόν τον καιρό, ο Καιάδας ένιωθε πως κάτι έλειπε. Αγαπούσε τη μουσική και τη δολοφονία λαθρομεταναστών, αλλά ένιωθε κάτι στη μαύρη του ψυχή. Τότε, ήταν που τον πλησίασε ο Μιχαλολιάκος. Ο Καιάδας, σε συνέντευξη που έδωσε στη Φρικηπαίδεια, μετέφερε επακριβώς τη μακροσκελή συζήτηση:

ΜΙΧ.: Θες να μπεις στο κόμμα;

ΚΑΙ.: Γιατί;

ΜΙΧ.: Για να απαλλάξουμε την Ελλάδα από τους ξένους και τη δημοκρατία!

ΚΑΙ.: ΜΕΣΑ!!

Το λοιπόν, ο Καιάδας βρήκε αυτό που του έλειπε. Έβγαλε το κατά τα άλλα διακριτικό του eye-liner και αναμείχθηκε ενεργά με τα πολιτικά πράγματα της χώρας. Στις πρώτες εκλογές του 2012 βγήκε τρίτος βουλευτής της Χρυσής Αυγής, με πάνω από 4.000 ψήφους! Αν δεν είναι αυτό επιτυχία, τι είναι;;;; Στη συνέντευξη τύπου, την οποία παραχώρησε ο Μιχαλολιάκος αμέσως μετά την εκλογή του, ο Καιάδας ζήτησε ευγενικά από τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους να εγερθηθούν σε ένδειξη σεβασμού προς τον πρόεδρο του κόμματος. Τόσο κακό είναι δηλαδή; Έλεος!

[επεξεργασία] Είπαν

“Εξαίρετο μέλος του κινήματος!”

- Ο Νίκος Μιχαλολιάκος.

“Είναι του Ηλία φανερότερον ότι η μουσική του έχει επηρεαστεί από τη δική μου.”

- Η Άντζελα.

“Γκόου του Χέλλ, Καιάδας!”

- Η Ελένη Λουκά.

“Άι γουίς άι κουντ!!”

- Ο Γιώργος Γερμενής για την ευχή της Λουκά.

  1. Όποιος μπορεί να το μεταφράσει, κερδίσει μια Amstel!