Γιόντα

Yoda cartoon

Ο Yoda με τη χαρακτηριστική του μαγκούρα επιβλέπει αγέροχος

“Το μέγεθος όχι μετράει.”

- Ο Yoda για το μικρό Yoda.

[επεξεργασία] Πρώτα χρόνια και σπουδές

Ο Yoda είναι ένα αποκρουστικό υβρίδιο που προέκυψε από την ένωση δυσκοίλιου σκίουρου και εμού. Ανήκει στη φυλή των Πυγμαίων και γεννήθηκε στο Σάιρ το 49μ.ε.Κ.Μ. (μετά εμφάνισης Κων/νου Μητσοτάκη). Οι γονείς του πέθαναν σε τροχαίο δυστύχημα στην Κακιά Σκάλα το 50μ.ε.Κ.Μ. Τον μεγάλωσε μια οικογένεια τσιγγάνων. Όταν ο Yoda ήταν ενός τον τσίμπησε ένα μυρμήγκι και του προκάλεσε διάρροια, δυσανεξία στη λακτόζη και παθολογικές διαταραχές. Όταν λοιπόν ο Yoda άρχισε να μιλάει στα δύο του, οι γιούφτοι γονείς του κατάλαβαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αφού πάντα έβαζε το ρήμα στο τέλος της πρότασης.
1

O Ο Yoda σε μικρή ηλικία.‎

Ο Yoda αποφοίτησε από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο το 52μ.ε.Κ.Μ. όπου σπούδασε μπουρλοτιέρης, έκανε μεταπτυχιακό στις τέχνες και τον έρωτα στη Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή. Τελείωσε τη μουσική ακαδημία Fame story και κέρδισε το So you think you can dance 2. Εκεί γνωρίστηκε με τη Βίκυ Καγιά και αφού της έδειξε το παξιμάδι του, ήρθαν πιο κοντά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι εθεάθησαν να ανταλλάσουν παθιασμένα φιλιά στα παρασκήνια, καθώς και να κάνουν στοματικό έρωτα. Όταν το θέμα διέρρευσε στον Τύπο, η Βίκυ δήλωσε « Αν είναι η αγάπη αμαρτία να βγω να το φωνάξω με λατρεία, να βγω να το φωνάξω να το πω πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ ». Ο Yoda είχε την ευκαιρία να κάνει μια τεράστια καριέρα στο χορό αλλά δεν ήθελε να πετάξει στο βούρκο τη φήμη του Μπίλη Έλιοτ σαν παιδί θαύμα και έτσι δεν προχώρησε. Ο Yoda πέρασε ήρεμη εφηβεία. Τις απόκριες ντυνόταν σάτιρος ή Νταρ'Ντα Νιαν και έτσι κατάφερνε να έχει σεξουαλικές σχέσεις με άλλα αγόρια, κορίτσια και στρουθοκαμήλους χωρίς να γίνεται αντιληπτός. Στα 11 αποφάσισε να εγκαταλείψει για πάντα τους τσιγγάνους που τον μεγάλωσαν μην αντέχοντας να τον ταΐζουν σαγανάκι.

[επεξεργασία] Επαγγελματική σταδιοδρομία και περιπέτειες

Πάντα ο Yoda ήξερε ότι είχε το τέλειο σώμα και αναλογίες και έτσι αποφάσισε μετά από παρότρυνση του καλού του φίλου Κώστα Φραγκολιά να ασχοληθεί με το μόντελιγκ. Δούλεψε ως μοντέλο και φωτομοντέλο για 20 χρόνια κάνοντας δεκάδες γυμνές φωτογραφήσεις για αντρικά περιοδικά και συμμετέχοντας σε επιδείξεις του Μιχάλη Ασλάνη. Όμως βλέποντας ότι η αδικία άκμαζε στο χώρο και ότι ο Φραγκολιάς ήταν straight πληγώθηκε και έκλαψε πικρά. Όλα του θύμιζαν τον Κώστα και έτσι αποφάσισε να αφήσει το χώρο και την παγκόσμια φήμη του. Είχε ανάγκη από χρήματα και έτσι μπήκε στον κόσμο της νύχτας και έπιασε δουλειά ως μπράβος, χωρίς όμως επιτυχία, αφού απολύθηκε 2 μέρες μετά λόγω έλλειψης ικανοτήτων. Έμεινε χωρίς δουλειά για αρκετό καιρό ζώντας στους δρόμους και τρώγοντας ραδιενεργά απόβλητα ( γι' αυτό και το πράσινο χρώμα στη φάτσα του ) μέχρι να πάρει τη μεγάλη απόφαση να εκμεταλλευτεί τις τέλειες αναλογίες του και να βγει στο κλαρί. Εκδιδόταν για περίπου 1.358 χρόνια και έκανε άντρες 2 εκατομμύρια ανάμεσά τους και το Μητσοτάκη, τον Ανδρέα Μιαούλη, το Γιάννη Σερβετά, το Θανάση Πλεύρη, τον Άδωνη Γεωργιάδη, τον Κώστα Βουτσά και τον Τότη Φυλακούρη. Την επαγγελματική του σταδιοδρομία διέκοψαν οι δύο Βαλκανικοί πόλεμοι στους οποίους και συμμετείχε ως ένας απλός στρατιώτης πολεμώντας στην πρώτη γραμμή της μάχης. Ακολούθησε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος. Ο Yoda πολέμησε με την αεροπορία και διακρίθηκε ιδιαίτερα για το βομβαρδισμό αρκετών μπουρδέλων στην Ιταλία. Στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο συμμετείχε ως αδελφή νοσοκόμα του Ερυθρού Σταυρού. Μετά το τέλος του πολέμου βραβεύτηκε για τη συνεισφορά του από τον Υπουργό πολιτισμού Μιχάλη Λιάπη και αργότερα από τη μετέπειτα Υπουργό πολιτισμού Έφη Θώδη. Κάνει παρέλαση κάθε χρόνο με τον κυρ Πανάγο από απέναντι και τον Κώστα Πρέκα. Για ένα διάστημα δε δούλεψε. Όταν έφτασε 15 χρονών έμαθε να πετάει χωρίς αεροπλάνο. Δυστυχώς αυτό δε βοήθησε πολύ την πατρίδα του καθώς προκλήθηκε διπλωματικό επεισόδιο, αφού ο Yoda προκάλεσε κατά λάθος ( δεν πετούσε ακόμα πολύ καλά ) ένα μικροπεριστατικό στα Ίμια και το ατυχηματάκι με τους Δίδυμους Πύργους.

[επεξεργασία] Κακές παρέες και φυλακή

Yoda ballerino

Ο Γιόντα σε ένα από τα περίφημα πάρτι του

Μετά το διπλωματικό επεισόδιο που προκάλεσε, ο Yoda έπεσε σε κατάθλιψη και έπαιρνε ψυχοφάρμακα, έκανε παρέα με το Λέγκολας, τον Όσιο Ονούφριο ( όντας και θρήσκος ), τη Λίτσα Πατέρα ( που του μετέδωσε και το χάρισμά της ) και τον Κώστα Γκουσγκούνη με τον οποίο γύρισε και αρκετές ταινίες όπως:

  • Το μικρό είναι καλύτερο
  • Τα παιδιά του Πειραιά
  • Ο Πουτανικός
  • Το παιδί και το βιολί
  • Μαζί στις μάχες
  • Μόνος στις μάχες
  • Το μαντολάτο
  • The Lord Of The Dicks
  • Εγώ και ο Ζαχαρίας
  • Ο Ζαχαρίας και εσύ
  • Η πράσινη μαλαπέρδα
  • Κάποιοι το προτιμούν ξυρισμένο
  • Ο θεσπέσιός μου μούτσος
  • Το μαντζαφλάρι του κυρ Μέντη
  • Η ψητή μπανάνα

Όμως με την ευρεία αναγνωρισιμότητα ήρθαν και οι καταχρήσεις όπως το αλκοόλ και τα ομαδικά όργια με τη Μυρσίνη Βουνάτσου και το Woody τον τρυποκάρυδο. Γρήγορα ο Yoda έπεσε στις κακές παρέες οι οποίες τον οδήγησαν σε ακραίες πράξεις όπως:

  • Παιδοφιλία ( καημένη Αννούλα )
  • Κτηνοβασία
  • Ηδονοβλεψία
  • Νεκροφιλία ( δύο φορές καημένη Ανούλα )
  • Θηριωδίες σε βάρος Goblin στο Χάνι της Γραβιάς

Το αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν η εμπλοκή του Yoda σε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, η εμπλοκή του σε κύκλωμα μαστροπείας που εκμεταλλευόταν αθώα κορίτσια από την Τσετσενία και η εμπλοκή του σε κύκλωμα διακίνησης DVD Μπάρνι ο Δεινόσαυρος. Στα κυκλώματα αυτά φαίνεται ότι συνεργάστηκε με αρχιμαφιόζους όπως το Μάκη Ψωμιάδη, το Μπομπ Σφουγγαράκη και το Γιάγκο Δράκο. Όμως το κύκλωμα ξεσκεπάστηκε από τους δαιμόνιους δημοσιογράφους Μάκη Τριανταφυλλόπουλο και Νίκο Ευαγγελάτο. Ο Yoda καταδικάστηκε και πέρασε 78,988587 χρόνια στο φρέσκο. Εκεί γνώρισε το Νίκο Καββαδία ο οποίος τον έπεισε να ασχοληθεί με την ποίηση. Έτσι ο Yoda έγραψε αρκετές ποιητικές συλλογές μαζί με τους φίλους του Νίκο Καββαδία και Σάββα Ξηρό, όπως:

Kava

Ο Νίκος Καββαδίας, φίλος του Yoda.‎

Savvas

Ο Σάββας Ξηρός, φίλος του Yoda.‎

[επεξεργασία] Αποφυλάκιση και μετέπειτα ζωή

Ο Yoda μετά την αποφυλάκισή του, αποφάσισε να ασχοληθεί με την ποίηση και την εξοκοινοβουλευτική αριστερά ( επιρροές από το Σάββα ). Όντας όμως πολυπράγμων θέλησε να εισχωρήσει στον κόσμο των σχεδιαστών μόδας. Συνεργάστηκε με τον Valentino και το Βασίλειο Κωστέτσο. Η συνεργασία του με το Βασίλειο αποδείχτηκε ιδανική, αφού έτσι ο Yoda γνώρισε τον Κολούμπο με τον οποίο ανέπτυξε ένα θυελλώδη και λυσσασμένο έρωτα. Μαζί απέκτησαν δύο παιδιά: τον Κλούβιο και τη Σουβλίτσα.
Yoda

O Yoda μαστουρώνει.‎

Κλουβιος

O Κλούβιος και η Σουβλίτσα, ο καρπός του έρωτα του Κολούμπο και του Yoda .‎

Ο Yoda έγινε ένας καταξιωμένος και ώριμος Jedi- ράφτης καιβραβεύτηκε από το περιοδικό STATUS ως ο άντρας της χρονιάς τάδε. Επίσης συμμετείχε και στο διαγωνισμό Playmate του STAR, τον οποίο και κέρδισε.

[επεξεργασία] Μόνιμη κατοικία και τωρινή του ζωή

Ο Yoda ζούσε στη Σμύρνη της ΜΙΚΡΑΣ Ασίας μέχρι και το 1922, όταν την επισκέφτηκε ο Μητσοτάκ*ς. Μετά την καταστροφή μετανάστευσε στον ελλαδικό χώρο και εγκαταστάθηκε οριστικά στο Μαρκόπουλο ( το μεράκι του αεροπόρου ). Ζει λιτά και απέριττα μαζί με τις εννέα γάτες του. Υπάρχουν μαρτυρίες γειτόνων που μιλούν για κτηνοβασία. Τα παιδιά του ( όσα ξέρουν ότι είναι πατέρας τους ), τον εγκατέλειψαν μόλις έμαθαν για τη διαστροφή του. Ακούει death metal, heavy metal και ρεμπέτικα. Το Πάσχα ψήνει ποντίκια ( για να μπορεί να τα φάει ). Όταν πήγε στο μαντείο των Δελφών στην Αίγινα του είπαν ότι θα πεθάνει από δάγκωμα κατσαρίδας και έτσι έχει προσλάβει μπράβους ( το Μπάμπη το Σουγιά και το Μπάμπη τον Μπαλτά ). Οι κακές γλώσσες πάντως λένε ότι όλα αυτά για το θάνατό του είναι πρόφαση για να τους κουτουπώνει. ( ερωτικό τρίο « το συνδικάτο του εγκλήματος »). Ζει πουλώντας προστασία σε νυχτερινά μαγαζιά.

[επεξεργασία] Έχουν πει γι' αυτόν

“Και γαμώ τα παιδιά”

- Ο Κώστας Γκουσγκούνης για το Yoda.

“Αυτός ο άντρας με σημάδεψε”

- Η Βάνα Μπάρμπα για το Yoda.

“Ουι ουι ουι ουι”

- Η Έφη Θώδη για το Yoda.

“Κάλλιστα”

- Κάποιος ασιάτης για άσχετο θέμα.

“Ειλικρινά δεν γνωρίζω καμιά λύση για την αντιμετώπιση της ασθένειας”

- Ο Dr House για το Yoda.

“Μικρός στο μάτι, μεγάλος στο κρεβάτι”

- Η Ευγενία Μανωλίδου για το Yoda.

“Βρήκα την πιπίλα που πάντα ήθελα”

- Η Βίκυ Καγιά για το πουλί του Yoda.

“Άξιο παιδί”

- Ο Μητσοτάκης για το Yoda.

Το έπος
Πόλεμος των Άστρων
Πρωτομάστορες (aka Jedi Master ή Ιππότες Τσενάι)
Καλοί: ΓιόνταΑνακίνιος SkywalkerΛούκιος SkywalkerJohnny SkyWalkerΜπόλεκ και ΛόλεκΚουί-Γκον Τζιν
Όμπι-Ουάν Κενόμπι
Κακοί: Νταρθ ΣίντιουςΝταρθ ΒέιντερΚόμης ΝτούκουΝταρθ Μολ
Όπλα μαστόρων
ΔύναμηFlagsaberΚλανόσπαθοΝτεθ Σταρ