Γιούσα

“Η Αραγκονία έχει το όνομά της από τον Σέργιο Αραγονές?”

- noob για το χάρτη

“Γκρου baby, Γκρου!!!”

- GRigori0s για τον noob

Αμερική

Ευρωπαϊκό βαρβαρικό φύλο που βρέθηκε στη Βισωνία. Βαρέθηκε τη ζωή στην Ευρώπη και τό'ριξε στα ταξίδια. Έλα όμως που η φύση λειτουργούσε διαφορετικά από ότι πίστευαν και βρήκαν γη στην άκρη του κόσμου. Δυστυχώς οι άνθρωποι της Ευρώπης ήταν πιο προηγμένοι τεχνολογικά και ξεφύτρωσαν σαν εξωγήινοι στη γη των Ινδιάνων. Εκεί, έχοντας το εν Χριστώ δικαίωμα και άρχισαν να τους λεηλατούν, να τους σκοτώνουν, και να τους κατακρεουργούν, ως ανώτερος πολιτισμός προς τα υπάρχοντά του. Επειδή, τότε όλως τυχαίως η Ευρώπη γνώρισε τρομερή άνθιση (τότε οι Έλληνες πάλευαν στην ιδέα ότι ήταν Ρωμαίοι), διαδόθηκε ο διαφωτισμός και η αναγέννηση. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν πλέον φτωχοί/ανίσχυροι και πλούσιοι/ισχυροί Ευρωπαίοι και Ινδιάνοι, αλλά φτωχοί/ανίσχυροι στις αποικιοκαταπατήσεις και πλούσιοι/ισχυροί Ευρωπαίοι. Οι αποικιώτες είδαν τις δυνατότητες των αποικιών τους και την απόσταση από την Ευρώπη και ζήτησαν ανεξαρτησία. Εξάλλου είχαν πάρει το κολάι πώς να γ... διαχειρίζονται και δεν ήθελαν να γίνεται πάνω τους. Λόγω της βλακείας που 'δινε κι έπαιρνε τότε στους βασιλείς, τα κατάφεραν. Το μόνο που έμενε είναι να αποκτήσουν ιστορία. Προς το παρόν προσπαθούν να περάσουν πως είναι απόγονοι των Ινδιάνων. Υπάρχουν πολλά είδη γιους με πιο πειραχτήρια τους γιους-γιους. Άλλοι είναι οι Κουδούνες, οι Βεσπούτσιοι, οι Περούκες, οι Χείλιοι, οι πολίτες της Αραγκονίας και κάποιοι μικρότεροι. Οι γιους επεκτάθηκαν των Ινδιάνων απογόνων των Ελ, οι οποίοι είναι οι Αζτεκότες, οι Μαγιά και οι Αμαζόνες και κάποιο μικρότεροι. Κατά λάθος βρέθηκαν στη γη και οι Εσκοιλώοι, αλλά περιορίζονται μόνο στους πάγους.

[επεξεργασία] Αζτεκότες

[επεξεργασία] Μάγια

Οι Μάγια βρέθηκαν στη Βισωνία μετά την άφιξη των Ελ. Οι τελευταίοι έκαναν δύο εποικισμούς (έναν στη Μόρντορ και ένα στη Μέση γη), μερικοί όμως ήταν λίγο πιο περιπετειώδεις και απογάσαν να φτάσουν στην άκρη της γης ακολουθώντας το θαλάσσιο σημάδι της μέσης γης.
Μέση γη

Το θαλάσσιο σημάδι της μέσης γης

Εκεί κάποια στιγμή σκόνταψαν σε ένα βουνό στη μέση του πουθενά και εγκαταστάθηκαν. Σαν γνήσιοι Ελ αναπτύχθηκαν πολύ γρήγορα, τσακώθηκαν και σε πολλά κρατίδια όπως φαίνεται και στο χάρτη. Επείδη ήταν οι γαμιστερότεροι κάτοικοι της Βισωνίας βαρέθηκαν να είναι τόσο ανεπτυγμένοι και έμειναν (πολύ) πίσω. Βαρέθηκαν τόσο πολύ που εξαφανίστηκαν από τη Βισωνία, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Ύστερα οι απόγονοί τους, μια μέρα ξύπνησαν είδαν τους Βαρβάρους της Ευρώπης και έπαθαν την πλάκα τους. Λόγω της ανώτερης Ελ σκέψης τους κατάφεραν να μείνουν ανεξάρτητοι.

[επεξεργασία] Αμαζόνες

Θρυλική κλωνοποιημένη (αναπαράγεται αυστηρά με μίτωση) φυλή από τον Άρη που μεταφέρθηκε στη Γη από το θεό Άρη ώστε να βοηθήσει τους Ελ στον αγώνα τους κατά των Ατλάντων. Χάρη στο σύνθετο τόξο- επινόηση του ίδιου του Μπομπ του Μάστορα, σύμφωνα με ατράνταχτα στοιχεία- κατάφεραν καίριο πλήγμα στις στρατιές των Νεφελίμ και των συμμάχων τους. Μετά τη νίκη τους πήγαν, όπως όλοι οι νικητές, για διακοπές στην Καραϊβική. Εκεί επίσκέφτηκαν γνωστό mall καθυστέρησαν σε κατάστημα με ζώνες. Εκεί η Ιππολύτη φώναξε "Αμάν ζώνες" -παραφθορά της φράσης στα σουαχίλι τους έδωσε το σύγχρονο όνομά τους- και όλες εκτός από τη Ζήνα την ακολούθησαν, με αποτέλεσμα να αποκοπούν από τη στρατιά των Ελ και να χάσουν το πούλμαν για το αεροδρόμιο.

Αφού έχασαν το δρόμο της επιστροφής περιπλανήθηκαν άσκοπα πέρα από τις Στήλες του Ηρακλέως και κατέληξαν στην Αμαζονία, όπου ίδρυσαν το πρώτο εργαστήριο παραγωγής βουταλίνης (τοξίνη ευρύτερα γνωστή ως βότοξ). Με την είσοδο της εταιρείας τους στο ΧΑΑ και το ΧΑΚ έγιναν ζάμπλουτες και αποσύρθηκαν στην Ελβετία- αυτό εικάζεται, γιατί κάτι ψιλοπαθαίνουν με τον προσανατολισμό. Από εκεί θεωρείται βέβαιο από μεγάλους προφήτες και έγκυρα περιοδικά πως με τις χιλιάδες εταιρείες τους (άμαζον και άλλες θυγατρικές) αναπτύσσουν νέα όπλα υποδιαστημικής τεχνολογίας και χρηματοδοτούν τον αγώνα κατά των Νεφελίμ.

[επεξεργασία] Εσκιλώοι

[επεξεργασία] Βεσπούτσιοι

[επεξεργασία] Αραγκονία

Η Αραγκονία είναι ένα Ισπανόφωνο φύλο καμμένων, οι οποίοι είναι πωρωμένοι με το ποδόσφαιρο.

Επειδή είναι πολλοί και η Αραγκονία είναι μικρή περιοχή, και οι καμμένοι είναι πολλοί, πολλές φορές δεν παίζουν ποδόσφαιρο στα γήπεδα, αλλά παίζουν στους Η/Υ ή στα λεγόμενα Playstation.

Επίσης , αυτά τα καμμένα όντα συνηθίζουν να κάνουν Σήριαλ, τα οποία προβάλλονται από την Ελληνική Τηλεόραση.

Τέλος , κάποια κακά καμμένα όντα, ισχυρίζονται ό,τι την Αραγκονία την δημιούργησε ο Chuck Norris...ΕΛεος.

[επεξεργασία] Χείλιοι, Κουδούνες και λοιποί

[επεξεργασία] Γιους-γιους

Ενωμένα γαμιστερά βόδια

Η σημαία των γιους-γιους

Τα πιο πειραχτήρια της ηπείρου. Μετά τους Παγκόσμιους πόλεμους βρέθηκαν οι καλύτεροι (τεχνολογικά και εμπορικά μόνο) του κόσμου και άρπαξαν την ευκαιρία από τα μαλλιά. Κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μείνουν στην εξουσία, η φαντασία τους ξεπερνά τέτοια όρια που ακόμη και ο Φώσκολος θα ζήλευε.

  • Προσεύχονται κάθε πρωί σε έναν Εβραίο Θεό, στην Αγγλική γλώσσα, κάθε πρωί του λατινικού ημερολογίου, φορώντας ρούχα από την Ταϊβάν, πίνοντας καφέ από τις Αμαζόνες, σκεφτόμενοι με τον ελληνικό ορθολογικό τρόπο σκέψης, με τις διαθέσεις ύαινας να εκμεταλλευτούν την ημέρα.
  • μαςΔουλεύουν επί 24ώρου βάσεως.
  • Τρώνε βόδια σα βόδια τα βόδια.
  • Είναι περήφανοι για τη γενναία και μακραίωνη ιστορία τους.
  • Κάνουν πόλεμο για ειρήνη.
  • Διατηρούν πυρηνικά για το καλό τέλος του κόσμου.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης