Γιουρόνιμους

Euronymous

Η Αλέκα Παπαρήγα Ο Ιερώνυμος

Ο Euronymous, γνωστός και ως Γιωρόνημος ή Ιερώνυμος στην ορθόδοξη εκκλησία, είναι/ήταν Έλληνας μπουζουξής και στενός φίλος του πάστορα Βαργκ. Στο βιογραφικό του αναφέρεται ως ιδρυτής του κόμματος Μέιχαμ και νταντά/είδωλο του προαναφερθέντος Βαργκ, τότε γνωστό ως Κόμης Γκχιχριχσνατσχ. Ο Ιερώνυμος την έβρισκε προκαλώντας μόνιμες καταστροφές σε ιερούς ναούς, καθώς δεν είχε ανακαλύψει ακόμα τους Rage Against The Machine για να ξεδώσει την οργή που του προκαλούσε και μόνη η όψη της συντηρητικής κοινωνίας.

[επεξεργασία] Μέιχαμ

Deaddead

Ο Νεκρός Νεκρός

Ένα χειμωνιάτικο πρωί, ο νεαρός Ιερώνυμος αποφάσισε να ιδρύσει την δικιά του αίρεση μαζί με τον Νεκροκρεωπόλη, με τον οποίο ήτανε κάποτε μαζί στο στρατό, σύμφωνα με τις ιερές γραφές των Ιλλουμινάτων. Αργότερα συνάντησαν τον Νεκρό, ο οποίος είχε κόμπλεξ επειδή ήταν ζωντανός. Επειδή όλοι ήταν ολίγον κουνιστοί και ντρέπονταν να το δηλώσουν, παρέμεναν στους τόνους μεϊκάπ που εφάρμοζαν εώς τους όρχεις. Από τότε ήταν ξεκάθαρο το ταλέντο τους στην προγκρέσιβ μουσική, ενώ χαρακτηριστικό τους ήταν και η πεντακάθαρη παραγωγή στους δίσκους τους, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα εδώ.

Αφού αντιλήφθηκαν ότι πρέπει να βρουν κάτι ξεχωριστό για να λάμψουν ανάμεσα στους ποζεράδες των τσάρτς, έγιναν μεγαλύτεροι ποζεράδες νομίζοντας ότι κάνουν το αντίθετο. Αντί για λάιβ περιόδευαν ως τσίρκο, με σόου που περιελάμβαναν κόψιμο φλεβών κλπ. Φυσικά, επειδή όλο το μπάτζετ είχε σπαταληθεί στα στούντια, το κόψιμο ήταν πραγματικό.

Με σκοπό να διαδωθεί η μουσική τους, οι Mayhem έκαναν αυτό που θα έκανε κάθε λογικός καλλιτέχνης: αποφάσισαν να παίζουν για πάντα σε παράγκες. Ή τουλάχιστον έτσι ήθελαν να πιστεύουν οι οπαδοί τους, καθώς είχαν βρει άλλους τρόπους να μαθευτούν. Αρχικά, ο Νεκρός αποφάσισε να τινάξει το άδειο κρανίο του. Η πραγματική αιτία ήταν το ότι ήθελε να αποκαλείται Νεκρός Νεκρός. Ο Ιερώνυμος, προς τιμήν του τραγουδιστή του, και επειδή είχαν τελειώσει και οι προμήθειες, τρεφόταν μέχρι το άδοξο τέλος της ζωής του με τον εγκέφαλο του Νεκρού Νεκρού και στολιζόταν και με κομμάτια από το κρανίο του. Άλλες μέθοδοι για να μαθευτούν περιελάμβαναν εμπρησμούς Ιερών Ναών, πάντα με τη βοήθεια του πάστορα Βαργκ. Και κάπως έτσι ξεκίνησε μια σύντομη φιλία.

[επεξεργασία] Η φιλία με τον Βαργκ

Vargeuronymous

Οι δύο φίλοι

Με τον Νεκρό νεκρό, ο Ιερώνυμος αποφάσισε να ανανεώσει τους Mayhem προσθέτοντας τον Παπαβάργκ. Σιγά-σιγά, μεταξύ τους αναπτύχθηκε ένα ειδύλλιο, μια μεγάλη φιλία. Μάλιστα, ήταν τόσο επιστήθιοι φίλοι που καμία από τις 23 μαχαιριές που δέχτηκε από τον Βαργκ δεν ήταν στο στήθος.

Ο Βαργκ μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα τέρμα αχάριστο πλάσμα. Ο καλός Ιερώνυμος τον προσκάλεσε να γίνει πάστορας στην αίρεσή του, έκανε την παραγωγή στους δίσκους του, τον πήγε σε πορνεία του γνώρισε έναν τέλειο κόσμο. Παρ' όλα αυτά, ο Βάργκος δεν έμενε ικανοποιημένος και κατήντησε δολοφόνος του μέντορά του.

Vargvikernes

Γατάκια. Εγώ τον σκότωσα.

[επεξεργασία] Δισκογραφία

  • Αγνός Γαμημένος Συνουσιαζόμενος Αρμαγεδών (επειδή στον Ιερώνυμο δεν αρέσει ο Michael Bay και ότι ταινία έχει βγάλει)
  • Νεκροπρόβα (παρά τον τίτλο, ο Νεκρός δεν συμμετέχει)
  • Θανατοτρακάρισμα (καμία ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα)
  • Εκτός του Σκότους (πρώτη επίσημη ηχογράφηση με τον Νεκρό, συγκίνηση)
  • Ο Μυστηριώδης Άρχοντας Σατανάς (πρώτο φουλ άλμπουμ, με Νεκρό Νεκρό αλλά και Νεκρό Ιερώνυμο)
  • Η Αυγή των Σκουρόχρωμων Καρδιών (το εξώφυλλο με τον Νεκρό Νεκρό είναι το κοντινότερο πράγμα που έκανε σε δουλειά μοντέλου)

Η υπόλοιπη δισκογραφία των Μέιχαμ δεν περιλαμβάνει Ιερώνυμο, Νεκρό ή Βάργκο και έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί ως ξεπούλημα.

Άλλες γλώσσες