Γιατρός

Ιατρός, γιατρός[1], δόκτωρας ή ντόκτωτας.
O δόκτωρ (θεράπων ιατρός ή MD) δεν θα πρέπει να συγχέεται με τον κάτοχο ντοκτωρά ή PhD (permanent head damage) που και αυτός λέγετε δόκτωρ ή ντόκτορ. Βασικά και οι δύο λένε πολλές παπαριές και το παίζουνε μεγαλογνώστες. Καμιά φορά ο MD ξεφεύγει λιγάκι και το παίζει και θεός στο ταλαιπωρημένο θύμα (πτώμα, πελάτη ή κούριερ του φακέλου).

[επεξεργασία] Έναρξη επαγγέλματος

Οι γιατροί είναι γενικά από της μεγαλύτερες ψωνάρες που βγάζουν τα Πανεπιστήμια των Ελ. Υπάρχουν επίσης και πολλές φήμες ότι μεγαλογιατροί σηκώνουν την ποδιά ή έχουν χαλαρή σχέση με την εφορία ή και τα δύο. Οι γιατροί ανήκουν στην ανώτερη κάστα της κοινωνίας των Σείριων, γιατί είναι οι μοναδικοί απόφοιτοι που 6 χρόνια τουλάχιστον, τα περισσότερα χρόνια από άλλους απόφοιτους, κάνουν σκονάκια για να περάσουν το μάθημα της φυτο-παθολογίας.

Οι γιατροί πληρώνονται με τον ευγενικό τρόπο του φακελακίου εάν είναι σε κρατικά νοσοκομεία (λαϊκιστί μπουρδέλα). Αν δεν δώσεις φακελάκι (ή αν απλά τέλειωσε η βάρδια τους (και δεν τους αρέσει η δουλειά τους (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) ή πιο απλά είναι τεμπέληδες)[2] σου λένε μια χαρά είσαι και τέλος. Παράδειγμα της παρένθεσης εδώ.

[επεξεργασία] Ιατρικά συνέδρια

Οι γιατροί ανανεώνουν τις πολυδιάστατες γνώσεις τους στα ιατρικά συνέδρια. Έκει με υπομονή και απόλυτη τάξη περιμένουν να τελειώσει την ομιλία του ο αρχι-γιατρός ώστε να δωθεί το σύνθημα και να πέσουν με τα μούτρα στην δεξίωση. Καμιά φορά κανένας αδαής φοιτητάκος τους την σπάει γιατί κάνει ερωτήσεις και αναγκάζονται να περιμένουν άλλα 5-10 λεπτάκια. Τα ιατρικά συνέδρια αποτελούν ευκαιρία για την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών μεταξύ ιατρών, νοσοκόμων, φοιτητών και πλασίε. Συνήθως συνεβρίσκονται, πάντα για ανταλλαγή γνώσεων, ο αρχιγιατρός με την καλύτερη κουκλάρα πλασιέ, γιατρό ή φοιτητριούλα. Οι φοιτητές στα συνέδρια προτιμούν να ανταλλάξουν ιδέες με ομοιδεάτες φοιτητές άντε και καμιά πλασιέ που λιγουρεύεται αγοράκια.

[επεξεργασία] Κοινωνικές σχέσεις ιατρών

  1. Οι γιατροί είναι σε μόνιμη διαμάχη με τους οδο-γιατρούς και τις ψυχιάτρους. Το γιατί οφείλεται στην ανωτερότητα τους.
  2. Ο γιατρός είναι το μόνο επάγγελμα που ο επαγγελματίας πλέον εκφωνείται πάντα ως "κύριος γιατρός" και ποτέ με το κανονικό του όνομα.
  3. Οι γιατροί πάντα βγαίνουν για καφέ ή φαί μόνο με άλλους γιατρούς και τις γυναίκες τους (και καμιά φορά με την νοσοκόμα ή γραμματέα τους).
  4. Οι πλασιέ ιατρικών ειδών εκτιμάνε ιδιαίτερα το κοινωνικό έργο των γιατρών και τους ανταμείβουν απλόχερα με στυλό, ντοσιέ, ταξιδάκια σε συνέδρια και άλλα δώρα.

[επεξεργασία] Ιατρικές Ειδικότητες

  • Ο χασάπης
  • Ο κατρουλόγος
  • Ο μουνογιατρός
  • Ο φωτογράφος

[επεξεργασία] Μεγάλοι γιατροί

Γιατροί που ξεχώρισαν για την επιστήμη τους είναι:

Σημειώσεις αρχισυντάκτη:

  1. Ο Γιατρός είναι κάτι που δεν ξέρω αλλά πολλοί έχουν πει γι αυτούς λαϊκές ρήσεις (λαϊκιστί ανέκδοτα) όπως αυτές.
  2. (πόσες παρενθέσεις έβαλα ο φούστης)

[επεξεργασία] Σχετικά