Γιάννης Τσιμιτσέλης

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.

“Με κάνει να φαίνομαι καλός.”

- Ο Ben Affleck για τον Γιάννη Τσιμιτσέλη.

ΜΑΜΑ, Ο ΚΥΛΙΟΣ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕ!!!

- Παιδάκι που είχε την ατυχία να έχει τον Τσιμιτσέλη για κλόουν στα γενέθλιά του.

“Έχει μόνο μια έκφραση.”

- O Captain Obvious για τον Γιάννη Τσιμιτσέλη

Ugly man 2

Μια σπάνια παιδική φωτογραφία του Γιαννη Τσιμιτσελη. Δώστε έμφαση στο... τι να πω τώρα, σκατά είναι.

Βιογραφία

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης (ελληνικά: Γιάννης Τσιμιτσέλης) γεννήθηκε στην Ελλάδα το 1985, αμέσως μετά από μια ανεξήγητη πτώση αγελάδων στον Βόρειο Πόλο, για την οποία δεν ενημερώθηκε ποτέ κανείς, γεγονός αξιοπερίεργο. Μεγαλώνοντας στην σκληρή περιοχή της Καλλιθέας, αναγκάστηκε από μικρή ηλικία(4) να γίνει διακινητής γλυκών σε υπέρβαρα παιδιά για να μπορέσει να πληρώνει τα μαθήματα ηθοποιίας του. Δυστυχώς απέτυχε παταγωδώς σε αυτά τα μαθήματα, για αυτό αποφάσισε να μαζέψει όλα τα λεφτά που έβγαζε από την παρανομία για προσθετική φρυδιών (δεν έχω ιδέα τι σκεφτόταν).Μέτα από όλα αυτά αποφάσισε να πάει στην λεγεώνα των νίντζα όπου έμεινε γνωστός ώς Tsimi Tse Lee (Τσίμι Τσε Λι)

[επεξεργασία] Εφηβεία

Angst

O Τσιμιτσέλης στην εφηβεία του. Το βλέμμα του θυμωμένου Μινώταυρου που θα τον έκανε διάσημο παρατηρείται εδώ.

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι στην εφηβεία τους κοιτάνε πορνοπεριοδικά/κορίτσια/τον ουρανό με ελπίδες ότι θα τυφλωθούν από τον ήλιο, ο John Τsimitsel δεν το κανε αυτό. Αντιθέτως, προπονούνταν με την ένταση του Ρόκυ (πριν γίνει 60, βλ. Ρόκυ 4, αυτό με τον Ρώσο μπούλη) με ελπίδες την επιστροφή του στο παιχνίδι της ηθοποιίας. Το πρόγραμμα του, σύμφωνα με έγκυρες πηγές (Espresso) συμπεριελάμβανε τα εξής:

-1 ώρα παρακολούθησης κασετών ηθοποιίας από τον David Haselhoff.

-1 ώρα για να καταλάβει πως έγινε αυτός ο άνθρωπος ηθοποιός.

-40 pushups

-30 min διάδρομο.

-1 ώρα προπόνηση μποξ.

-4 ώρες Dungeons and Dragons (ω ναι, τι νομίζατε, ότι όλο πήδαγε στο Λύκειο?)

Όπως καταλαβαίνετε, η προπόνηση που έκανε ο Johnnie δεν είχε απολύτως καμία σχέση με το αντικείμενο που ήθελε να επιτύχει. Η επιστημονική κοινότητα θέλει να πιστεύει πως αυτός είναι ο λόγος της απαίσιας ηθοποιίας του. Αν και δεν ξέρω τι σχέση έχει η επιστημονική κοινότητα με τον Τσιμιτσέλη.

[επεξεργασία] 1821- Σήμερα

Tsimifork

O Τσιμιτσέλης στον ρόλο που τον έκανε μεγάλο.

Οι πατέρες του ελληνισμού ενώθηκαν για να πολεμήσουν την Τουρκοκρατία. Αν και απειλούμενοι από βασανιστήρια, θάνατο και πρωτόγονα όπλα, αψήφησαν τα πάντα για να χυθούν στην μάχη. Παρακάτω δεν θα μιλήσουμε για την ιστορία τους.

Ο Τσιμιτσέλης λοιπόν μας, μεγάλωσε. έγινε αντράκι ψηλό και περήφανο. Είχε έρθει η στιγμή να αντιμετωπίσει την παλιά του αποτυχία στην ηθοποιία, και να γίνει αυτό που έπρεπε να είχε γίνει από πολύ καιρό. Ένας υποκριτής (ηθοποιός DUH!!!!!).

Έφτασε στον χώρο της αποτυχίας του, στην Κριτική επιτροπή της Καλλιθέας. Ήταν έτοιμος να τους αντιμετωπίσει και να πάρει τον πρώτο του ρόλο στην σειρά Της αγάπης πιρουνιά (μην μου πείτε ότι δεν την βλέπατε γιατί είχατε διάβασμα), ως το πιρούνι. Οι απαιτήσεις αυτού του ρόλου είχαν ήδη απομακρύνει πληθώρα ηθοποιών (και μόνο οι απαιτήσεις, έτσι?) αλλά αυτό δεν πτόησε τον Γιαννάρα, που με την παλικαριά του Chuck Norris (ο.k, ίσως όχι τόσο γιατί θα προκαλούσε καταστροφή του χωροχρονικού συνεχούς) παρουσιάστηκε στην επιτροπή και πήρε τον ρόλο με το υποκριτικό του ταλέντο και 4.000 euros.

Το νόημα αυτής της ιστορίας? Κανένα. Όχι αλήθεια, κανένα. Δηλαδή, δεν υπάρχουν κρυφά μηνύματα ή κάτι τέτοιο. Ούτε αν το διαβάσεις ανάποδα βγαίνουν τα λόγια που είπε ο Χριστός όταν ράπαρε με τους μαθητές του. Απλώς έχασες τον χρόνο σου.

[επεξεργασία] Μετά το πιρούνι(Μ.Π)

Ύστερα από το breakthrough του, ο Τσιμιτσέλης ακολούθησε μια παντελώς ανεπιτυχή καριέρα σε περίπου όλα τα πεδία. Ας δούμε τα φριχτά αποτελέσματα της δουλειάς του.

CatapultThatHurlsCatapults

Όπως δήλωσε ο εφευρέτης (χάρισμα του) Γιάννης Τσιμιτσέλης, 'ΔΕΝ είναι τελείως άχρηστο'

-Στρατιωτική έρευνα και ανάπτυξη: Σε αυτό το πεδίο ο Τσιμιτσέλης ανακάλυψε, με έναν περίεργο και σχεδόν ερωτικό τρόπο, ένα όπλο το οποίο δεν έχει απολύτως κανέναν λόγο ύπαρξης. Το Κ.Ε.Ι.Κ (Καταπέλτης που Εκτοξεύει Ίδιους Καταπέλτες).

Gollum-chav2

Ένας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές της χιπ-χοπ του Τσιμιτσέλη.

-Hip-hop: Αυτό το πεδίο είναι ένα στο οποίο ο Τσιμιτσέλης, για κάποιον λόγο που ξεφεύγει την σφαίρα της λογικής, αποφασισε να επιμείνει. Αρχικά με την 1λεπτη καριέρα του στο απόλυτο boy band G-unit, κατόπιν με τo πέρασμα του από τους Going through, αποφάσισε να κάνει σόλο καριέρα με τα κομμάτια 'Mούφα και παραλλαγή' καθως και 'Το λίπστικ του καράτε'. Δεν υπήρχαν επιζώντες.

-Ηθοποιία: Το πεδίο που υπηρέτησε πιο γρήγορα (δηλαδή σε λιγότερο από 5sec) ο Τσιμιτσέλης. Αντίθετα με την κοινή γνώμη (τι ξέρουν αυτοί? Είναι τόσο κοινοί και γνωμικοί) ο Τσιμιτσέλης ΔΕΝ έχει πάρει άλλον ρόλο από την Εποχή του πηρουνιού. Οι χαρακτήρες που 'ενσαρκώνει' ο Τσιμιτσέλης δεν είναι χαρακτήρες αλλά μέρη του σκηνικού, εξηγώντας έτσι και τις πανομοιότυπες 'ερμηνείες' του σε κάθε σειρά.

Master Zen

O μάστερ Ζεν διδάσκει στον Τσιμιτσέλη-σαν την τεχνική 'BOOT TO YO FACE'.

-Πολεμικές Τέχνες: Σε αυτό το πεδίο ο Τσιμιτσέλης είχε αρκετή επιτυχία. Σπούδασε την πολεμική τέχνη Νin-ten-do (τρόπος του σπυριάρη) μαζί με τον απόλυτο μάστερ του Ζεν, Ζεν. Οι αστραπιαίες κινήσεις του φαίνονται στο βίντεοκλιπ του τραγουδιού 'Το λίπστικ του καράτε', όπου διηγείται την αληθινή ιστορία της μάχης του με μια πολύ σέξυ πολεμίστρια (Apostolachu Zoichi) την οποία την νίκησε ενώ οδηγούσε την Porsche του, και μετά την νίκη του της προσέδωσε πολλαπλούς οργασμούς με τα φρύδια του. Η ιστορία αυτή ΔΕΝ έχει καμία σχέση με τον Τσακ Νόρρις.

[επεξεργασία] Oρισμένα γεγονότα τα οποία δεν ξέρατε κι ούτε θέλατε να μάθετε για τον Γιάννη Τσιμιτσέλη

-Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης κέρδισε ένα άγαλμα σ' ένα διαγωνισμό αγέρωχου κοιτάγματος.

-Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης μια φορά επέζησε μιας μετωπικής σύγκρουσης μ' ένα τρένο που τον έστειλε σ' ένα ηφαίστειο γεμάτο με καρχαρίες με φίδια για δόντια, γιατί τρόμαξε τον θάνατο με τα φρύδια του.

-O Γιάννης Τσιμιτσέλης μια φορά έφαγε ένα ΜΟΝΟ Lays.

-Θεωρείται ότι το να καπνίσεις τα φρύδια του Τσιμιτσέλη έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με την μαριχουάνα, μόνο πολλαπλασιασμένο κατά 33*10453533.

-Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης συμφωνεί μ' όσα λέει το παραπάνω άρθρο.

-Γιάννης Τσιμιτσέλης is a member of both the Bloods and the Crips.

-Γιάννης Τσιμιτσέλης killed Tupac and Biggie.

-Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης χτυπαει δυο φορες παλαμακια και νυχτωνει.