Γιάγκος ο Δράκος

Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

[επεξεργασία] Γιάγκος Δράκος ή Δράκουλας

Ο Γιάγκος ο Δράκος - αγγλιστί Yangian, κινεζιστί Yang - είναι ένα πραγματικό πρόσωπο παρά τα όσα ισχυρίζονται τα βριλ περί Φώσκολου και Λάμψης και ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος. Είναι επίσης καταζητούμενος από την Interpol για τη δράση του ως τζοβενομανάρι. Είναι γνωστός και με το κοσμητικό επίθετο Δράκουλας, λόγω της εμπλοκής του σε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών και εκμετάλλευση κοριτσιών από την Τσετσενία, αρχηγός του οποίου φέρεται να ήταν ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης.

[επεξεργασία] Η Γέννεσις

Πολλοί πίστευαν ότι μετά τη γέννηση του πλάσματος Μ, κανένα άλλο κακό ισάξιο αυτού δε θα μπορούσε να τους βρει, όμως έκαναν λάθος. Υπεύθυνοι για τη γέννησή του ήταν η γιαγιά του Στάλιν και ο Γιάννης Καπετάνιος, οι οποίοι απαγχονίστηκαν λόγω αισχάτης προδοσίας του ανθρώπινου γένους.

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Ο Γιάγκος ο Δράκος σαν ορφανός που ήταν, μεγάλωσε σε ένα ορφανοτροφείο στη Μέση - Γη και μέχρι την ενηλικίωσή του, έκανε παρέα μα την αργότερα κουμπάρα του Αννούλα.

[επεξεργασία] Το κολλέγιο και η αποφοίτηση

Giagos.jpg

Ο Γιάγκος απόφοιτος.

Ο Γιάγκος δεν είχε λεφτά για να φοιτήσει σε κολέγιο κι έτσι προσπάθησε να εξασφαλίσει μερικά, κάνοντας πεζοδρόμιο και έτσι κατάφερε να σπουδάσει στο ανώτερο κολέγιο του Κουρδιστάν και να αποφοιτήσει μετά από 13 χρόνια και 11 μήνες. Όντας γεννημένος ψεύτης, ξεκίνησε να μελετά Άλγεβρα Lie, που λόγω ταινιών καράτε αποκαλούσε Λι. Η Yangian απεικονιστική θεωρία την οποία επινόησε αποτελεί ένα είδος κβαντικής ομάδας με καταβολές από την φυσική, δηλαδή μπαρμπούτσαλα, ένα αποτέλεσμα του κακού επιπέδου των σπουδών του.

[επεξεργασία] Τα χρόνια στη βιοπάλη

.............δεν τα έζησε ποτέ ο Γιάγκος, αφού όταν αποφοίτησε από το κολέγιο, είχε συγκεντρώσει τόσα λεφτά από τη βραδινή του εργασία που αποφάσισε να στήσει το δικό του μπουρδέλο ή μπορντέλο, το οποίο και ονόμασε Μαύρη τρύπα.

Έτσι, έγινε πιο πλόυσιος και από τη Jameson και έγινε μέλος της υψηλής κοινωνίας. Άρχισε να συχνάζει σε μπαράκια όπου γνώρισε τη γυναίκα της ζωής του, τον Μπάμπη τον Σουγιά, τον αδερφό του Μπάμπη του Μπαλτά.

[επεξεργασία] Η κοινωνική ζωή και το τέλος του

Μετά το χωρισμό του με το Μπάμπη, στράφηκε προς πιο straight καταστάσεις και τα έφτιαξε με την Ελένη Λουκά και τον Πάτρικ Αστέρη, όπου μαζί δημιούργησαν ένα πρωτόγνωρο ερωτικό τρίο, γνωστό και ως το τρίγωνο του βυθού του Μπικίνι. Αργότερα, χρεώθηκε σχέσεις με τη Βάνα Μπάρμπα, τον το μπάρμπα της, τον Σάκη τον Ρουβά, τον Γιώργο τον Καραγκούνη και τη Μιμή Ντενίση.

Σκηνοθέτησε το θάνατό του κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων μιας τσόντας, όταν έπαθε ανακοπή από τα πολλά βιάγκρα. Από τότε, ζει σε μοναστήρι στο Θιβέτ μαζί με τον Κώστα τον Καφάση και τη σωσία της Ντόρας, περιμένοντας να επέλθει η διάλυση της Ευρωζώνης, ώστε να επιστρέψει ξανά στην Ελλάδα και να συνεχίσει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες.