Γατί

“Τι κάνει νιάου νιάου πάνω στα κεραμίδια?”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τα γατιά

“Η γάτα, γιατί τι νομίζατε?”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το παραπάνω ανέκδοτο

“Νόμιζα ότι ήταν ένας γάτος πονηρός”

- Βασίλης Παπακωνσταντίνου για το γατί του Όσκαρ Ουάιλντ

“Οι γάτες δεν υπάρχουν πια, τις πάτησε το τρένο”

- Σωτηρία Μπέλου για τις γάτες του Παπακωνσταντίνου

“Γατί κανείς, ή να μην γατί;”

- Σέξπηρ για το γατί

“Τί κάνει γιάου-γιάου στα κεραμίδια;”

- Άλαν Πόε για το νιατί

Το γατί/ η γάτα/ kitteh. Είναι εκείνο το ηλίθιο πλάσμα που όποτε βλέπει αυτοκίνητο να κινείται στο δρόμο, νιώθει σφοδρή επιθυμία να αυτοκτονήσει στις ρόδες του. Είναι δε τόσο σφοδρή αυτή η επιθυμία, που δύσκολα οι οδηγοί μπορούν να αποφύγουν να το κάνουν πελτέ.

Είναι το πιο διαολεμένο ζωντανό που βάζουν οι άνθρωποι μέσα στα σπίτια τους. Όταν είναι μικρό κατουράει και χέζει τα πάντα μέσα στο σπίτι. Όταν μεγαλώνει έχει μεν την άμμο του, αλλά πάλι έτσι και δεν έχει πολλή όρεξη πάλι θα κατουρήσει τα πάντα (ποιά, αυτά τα χαριτωμένα αρκουδάκια;). Επίσης έχει την συνήθεια να ξύνει και να καταστρέφει όλα τα έπιπλα με τα νύχια του, να σου κάνει χαρακιές από εκεί που δεν το περιμένεις (ειδικά όταν το χαιδεύεις, επειδή είναι καθυστερημένο), να τρίβει την ουρά του στα πόδια σου, να πηδιέται στην μέση της αυλής με την θηλυκή γάτα, να παράγει διάφορους θορύβους, και να κλαψουρίζει σαν το διαολεμένο για ώρες μέχρι να παραδοθείς και να υποκύψεις στις απαιτήσεις του. Ο αρχηγός τους είναι ο παπουτσωμένος γάτος ο οποίος φημολογείται ότι είναι γιος του ανώτατου άρχοντα των Ελ Βλαδίμηρο Πούτιν και ενός Ελοχίμ.

Παρ' όλα αυτά, τα γατιά και ειδικά τα μικρά γατιά είναι συχνά αντικείμενο αγάπης και φροντίδας και τρέφονται με ένα σωρό κροκέτες και άλλες παπαριές. κανονικά θα έπρεπε να τρώνε ξύλο και κανένα κλωτσίδι και να στέλνονται να φάνε κανένα ποντίκι, η, να χρησιμοποιούνται για καμία θυσία στον μεγάλο.

Οι χώροι που συχνάζουν, είναι το τζάκι, οι ρόδες τών αυτοκινήτων, και οι σκουπιδοτενεκέδες (και εσχάτως οι κάδοι απορριμάτων). Γι' αυτό και η Εφορία υποπτεύεται για φοροδιαφυγή, ότι ασκούν το επάγγελμα τού ρακοσυλλέκτη, αν και δεν έχουν κάνει ποτέ έναρξη στην Εφορία. Αυτός είναι και ο λόγος που η αντιπολίτευση τα κατηγορεί ως βασική αιτία παρεκτροπής τού Δημόσιου προϋπολογισμού.

Η μανία των ανθρώπων για τα γατιά φαίνεται από τον τεράστιο αριθμό σχετικών φωτογραφιών στον κυβερνοχώρο (cyberverse) όπου τα γατιά είναι στο επίκεντρο της φωτογραφίας. Από αυτό φαίνεται πως και ο άνθρωπος βλέπει το γατί σαν ένα ζώο που του μοιάζει και έχει παρόμοια συναισθήματα:

- Βαριέται που ζει

- Κάνει βλακείες χωρίς λόγο

- Παίρνει αστείες εκφράσεις

- Θέλει προσοχή που δεν αξίζει

[επεξεργασία] Παραδείγματα:...