Γαμωσταυρίδι

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Μπιπ;
Ουπς! Μπας και εννοούσατε Βρισίδια;

Γαμωσταυρίδι (Γαμ, Gam)

Τυπική, Εμπειρική Μονάδα μέτρησης της βρισιάς στο Ελληνικό Σύστημα Μονάδων.

[επεξεργασία] Ορισμός

Το Γαμ είναι μονάδα που συνδέεται με την ένταση, τη διάρκεια αλλά και το περιεχόμενο μιας βρισιάς.

Ορίζεται σαν η βρισιά που διαρκεί 1 λεπτό, έχει ένταση φωνής 2dB και περιέχει σαφής αναφορές στα Θεία.

[επεξεργασία] Υπομονάδες, Παράγωγα

Γνωστές υποδιαιρέσεις του Γαμ είναι το μπινελίκι (Μπι, Bi) είναι βρισιά περιέχουσα μόνο σεξουαλικού τύπου αναφορές (π.χ. Θα σε γαμήσω παλιόπουστα) και το Καντίλι (Καντ Cad) που ενέχει μόνο αναφορές στα θεία αλλά σε μικρότερη ένταση.

Μεγαλύτερες μονάδες είναι η ΧριστοΠαναγία (ΧρΠαν ChirPan), στην οποία εμπλέκονται θεοί και άνθρωποι σε ετερόκλητα σεξουαλικά σχήματα και συμπλέγματα κατά την φαντασία του υβριστή και ο Εξάψαλμος (Εξ Ex) που από τους ειδικούς θεωρείται μονάδα πολύ μεγάλη για τα δεδομένα ενός ατόμου και απαιτείται σαφώς ολόκληρη ομάδα ταυτόχρονων υβριστών για να ολοκληρωθεί. Συχνότερα οι Εξ διαπιστώνονται στα γήπεδα, με αυτουργούς τους οπαδούς μιας ομάδα και στόχο το διαιτητή, τους αντίπαλους πάιχτες ή παράγοντες των αντιπάλων ενώ σε μια πιο cult έκδοση στόχος είναι και η ημέτερη ομάδα όταν απατυγχάνει να αποδώσει τα αναμενόμενα.

Είναι σημαντικό να τονιστεί πως ο καλά αναθρεμμένος υβριστής, σε αντιδιαστολή με τον άξεστο, δεν αρχίζει το βρισίδι ΠΟΤΕ χωρίς να ρωτήσει τον υβριζόμενο την κλίμακα των μονάδων που επιθυμεί να ακούσει. Για παράδειγμα, μια τυπική προ του βρισίματος ερώτηση είναι:

" Θες να αρχίσω τα μπινελίκια ή να σου ρίξω καμιά Χριστοπαναγία; "

Για περισσότερες λεπτομέρειες δες βρισίδια