Γαμιστερότητα

“Αφού την έχω μεγάλη γιατί να μην τη δείξω !!??”

- Ο Όσκαρ Ουάϊλντ για την Γαμιστερότητά του

Η γαμιστερότητα είναι ένα φυσικό μέγεθος το οποίο αναφέρεται στο πόσο γαμάτος, κουλ και κορυφαίος είναι κάποιος. Από το 1993 και έπειτα, η γαμιστερότητα είθισται να μετράται σε μονάδες λινούξ.

[επεξεργασία] Διαισθητική σημασία

Η γαμιστερότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη με το πόσο Τάκης είναι κάποιος. Όσο πιο πολύ Τάκης είναι κανείς τόσο χαμηλότερες τιμές γαμιστερότητας παρατηρούνται επάνω του.

[επεξεργασία] Ρεκόρ

Othon.jpg

Όθων, ο γαμιστερότερος τυπάς όλων των εποχών

Ο Μπιλ Γκέιτς έχει μετρηθεί σε μηδέν κόμμα μηδέν μηδέν μηδέν δύο πικοΛίνουξ (0,0002 pclnx) γαμιστερότητας, και έχει το ρεκόρ Γκίνες χαμηλότερης γαμιστερότητας.

Αντίθετα, έχει παρατηρηθεί ότι τιμές μέχρι και δέκα εις την τριακοσιοστή εβδόμη μεγαΛίνουξ ( 10^{307} Mglnx) μπορούν να παρατηρηθούν σε τυπάδες με το όνομα Μιχάλης ή Αλέξης. Μάλιστα ο Αλέξης Τσίπρας κατέχει το ρεκόρ Γκίνες, όντας ο γαμιστερότερος τυπάς εν ζωή. Προηγούμενος κάτοχος του ρεκόρ ήταν ο Λίαμ Γκάλαχερ των Oasis με δέκα εις την τριακοσιοστή έκτη μεγαΛίνουξ, αλλά το έχασε όταν έβγαλε το Standing on the Shoulder of Giants, το 2000.

Ο πιο γαμιστερός τυπάς όλων των εποχών, σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες, δεν είναι άλλος από τον Όθωνα με τιμή γαμιστερότητας τα επτακόσια υπερ-τριλαρι-τραλιρό-εξα-έπτα-λίνουξ (700 hprtrlrΧ7lnx) (προφανώς, οι επιστημονικές μελέτες είναι ψευδείς και χειραγωγημένες από εθνικά συμφέροντα της δυτικής Ευρώπης καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι το ρεκόρ γαμιστερότητας, με διαφορά, το κατέχει ο Τσακ Νόρις.)

[επεξεργασία] Ιστορική αναδρομή

Για να μπορέσει ο αναγνώστης να κατανοήσει καλύτερα την έννοια της γαμιστερότητας θα πρέπει να έχει υπ' όψιν τις ανάγκες τις οποίες οδήγησαν κορυφαίους επιστήμονες όπως τον Φασούλα, να εφεύρουν αυτό το φυσικό μέγεθος.

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1924 οι Πορτοκαλί Τάκεις ήταν το κυρίαρχο είδος Τάκεων στον πλανήτη. Όμως μια σειρά αποτρόπαιων γεγονότων οδήγησαν την ανθρωπότητα στην υιοθέτηση ολοένα και πιο μοβ αποχρώσεων Τάκεως.

Οι νέοι αυτοί "Μοβ Τάκεις" είχαν σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την έλλειψη οποιουδήποτε χαρακτηριστικού που να μπορούσε να ενδιαφέρει τον μελετητή της ανθρώπινης φυλής. Οι Μοβ Τάκεις δεν έπαιζαν ποδόσφαιρο, δεν έφτιαχναν κόμικς και μιλούσαν Γκρόιτς, με αποτέλεσμα να μην παράγουν οτιδήποτε χρήσιμο για τις επόμενες γενιές των αρχαιολόγων και των μελετητών.

Μπροστά στην τρομακτική αυτή πρόκληση για την βιωσιμότητα και την μελλοντική ευμάρεια του κλάδου τους, οι αρχαιολόγοι άρχισαν να συστρατεύονται γύρω από μια ομάδα νέων επιστημόνων που είχαν βάλει σαν σκοπό της ζωής τους να βρουν κάτι ενδιαφέρον να κάνουν στα μεσημεριανά διαλείμματα της Τετάρτης (τις υπόλοιπες ημέρες συνήθως όλο και κάτι είχε η τηλεόραση). Επικεφαλής της ομάδας αυτής ήταν ο Φασούλα, ήδη διάσημος από την θεωρία του Παραδόξου του Ήταν.

Η ομάδα αυτή των επιστημόνων λοιπόν χώθηκε στο εργαστήριο την Τετάρτη το μεσημέρι και μετά από μόλις πέντε Τετάρτες μεσημέρια κατάφερε να σχηματοποιήσει την Θεωρία της Γαμιστερότητας.

[επεξεργασία] Μαθηματικό υπόβαθρο

Για απλότητα, παρουσιάζονται μόνο οι μαθηματικές σχέσεις. Άλλωστε, ο γαμιστερός αναγνώστης μπορεί εύκολα να κατανοήσει, ενώ ο τυχόν Τάκης μπορεί να πάει να διαβάσει το άρθρο για τα Βριλ που έχει και μια φωτογραφία με δυο ελέφαντες που πηδιούνται.

Οπότε:

\eta_{\alpha\beta} = \begin{pmatrix}
-c^2 & 0 & 0 & 0\\
0 & 1 & 0 & 0\\
0 & 0 & 1 & 0\\
0 & 0 & 0 & 1
\end{pmatrix}

άρα:

\eta^{\alpha\beta} = \begin{pmatrix}
-1/c^2 & 0 & 0 & 0\\
0 & 1 & 0 & 0\\
0 & 0 & 1 & 0\\
0 & 0 & 0 & 1
\end{pmatrix}

δηλαδή:

\Lambda^{\mu'}{}_\nu = \begin{pmatrix}
\gamma & -\beta\gamma/c & 0 & 0\\
-\beta\gamma c & \gamma & 0 & 0\\
0 & 0 & 1 & 0\\
0 & 0 & 0 & 1
\end{pmatrix}

όπου:

\beta = \frac{v}{c},\ \gamma = \frac{1}{\sqrt{1-\beta^2}}.

και:

\eta_{\alpha\beta} = \eta_{\mu'\nu'} \Lambda^{\mu'}{}_\alpha \Lambda^{\nu'}{}_\beta \!

συνεπώς:

T^{\left[i_1',i_2',...i_p'\right]}_{\left[j_1',j_2',...j_q'\right]} = 
\Lambda^{i_1'}{}_{i_1}\Lambda^{i_2'}{}_{i_2}...\Lambda^{i_p'}{}_{i_p}
\Lambda_{j_1'}{}^{j_1}\Lambda_{j_2'}{}^{j_2}...\Lambda_{j_q'}{}^{j_q}
T^{\left[i_1,i_2,...i_p\right]}_{\left[j_1,j_2,...j_q\right]}

και έχοντας υπόψη ότι:

\Lambda_{j_k'}{}^{j_k} \! \Lambda^{j_k'}{}_{j_k} \!.

εύκολα αποδεικνύεται πως:

\begin{pmatrix}
t'\\ x'\\ y'\\ z'
\end{pmatrix} = x^{\mu'}=\Lambda^{\mu'}{}_\nu x^\nu=
\begin{pmatrix}
\gamma & -\beta\gamma/c & 0 & 0\\
-\beta\gamma c & \gamma & 0 & 0\\
0 & 0 & 1 & 0\\
0 & 0 & 0 & 1
\end{pmatrix}
\begin{pmatrix}
t\\ x\\ y\\ z
\end{pmatrix} =
\begin{pmatrix}
\gamma t- \gamma\beta x/c\\
\gamma x - \beta \gamma ct \\ y\\ z
\end{pmatrix}

και άρα:

dx^\mu \!

που σημαίνει ότι:

\mathbf{dx}^2 = \eta_{\mu\nu}dx^\mu dx^\nu = -(c \cdot dt)^2+(dx)^2+(dy)^2+(dz)^2\,

με αποτέλεσμα απλούστατα:

lim_{n\to\infty}(1/n+y)^e

όπερ και έδει δείξαι, άλλωστε.

[επεξεργασία] Σημειώσεις

Αντίστροφο μέγεθος της γαμιστερότητας είναι η λαϊκώς λεγόμενη μαλακία η οποία μετράται σε Λίνουξ εις την μείον ένα (lnx-1). Ένας άλλος τρόπος μέτρησης, είναι σε μούτζες, αλλά δε θεωρείται αξιόπιστη μέθοδος γιατί είναι υποκειμενική.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες