Γαλλία

Γαλλία
Πρωτεύουσα(Κυ)Παρίσ(σ)ι
ΘρησκείαΚαθολικισμός, Προτεσταντισμός
ΕθνικότηταΦράγκοι-Γάλλοι (Δεν έχουν και μεγάλη διαφορά)
Επίσημη γλώσσαΓαλλικά
ΚυβέρνησηΠρόεδρος: Νικολά Σαρκοζί
Πρωθυπουργός: Κάποιος Φιγιόν

Η Γαλλία, κράτος με πολλά πετεινάρια, είναι επίσης η πατρίδα των κούρκων και τον γαλοπουλών. Στο κράτος αυτό κατοικούν ανθρωποειδή που δεν κατάγονται από τους Ελ όπως όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός του πλανήτη, αλλά αποτελούν διασταύρωση πιθήκου με βάτραχο. Επιπτώσεις αυτών των γενετικών πειραματισμών συναντούνται μέχρι και σήμερα καθώς, η Γαλλία αποτελεί το μόνο κράτος στον κόσμο στο οποίο δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα ο φθόγγος 'ρ'. Παράλληλα, παρά τις συνεχείς προσπάθειες εκμάθησης του σωστού τρόπου ομιλίας, οι κατοικούντες στη Γαλλία εξακολουθούν να ακούγονται σαν εκκενώσεις αερίων από σωματικές κοιλότητες (ρέψιμο, κλάσιμο) όταν μιλάνε. Οι πρόγονοί τους έχουν εφεύρει την κολώνια διότι βαριούνταν να κάνουν μπάνιο αλλά οι τυρκουαζοαίματοι ήθελαν να κρύψουν το γεγονός.

[επεξεργασία] Γαστρονομικές Ιδιαιτερότητες

Οι επιπλοκές της τερατογονίας έχουν επηρεάσει και τις γευστικές προτιμήσεις τους, καθώς προτιμούν να τρώνε τα τυριά τους μονάχα αφότου έχουν μουχλιάσει (σε κυριλέ εστιατόρια μάλιστα περιφέρουν ένα φέρετρο που περιέχει ποικιλία προ πολλού ληγμένων τυριών, με το οποίο απειλούν τους πελάτες τους, καθώς όταν ανοίγει το καπάκι αναδύεται μια ορατή -χρώματος πράσινου- μπόχα -παραπλήσια στη μυρωδιά μουχλιασμένης σφουγγαρίστρας αλλά πολλαπλάσια χειρότερη και πιο έντονη, με τη δυνατότητα να εξαπλώνεται με ταχύτητα Mach 3+ (1.020,87 m/s) και κατακλύζει ακόμη και ανοιχτούς χώρους- ενώ θεωρούν ως εξαίσιο γλυκό συγκεκριμένα είδη εντόμων βουτηγμένα σε σοκολάτα.

[επεξεργασία] Καταγωγή

Οι κάτοικοι της Γαλλίας προέρχονται από τους τρισβάρβαρους λαούς που μας μπαστακώθηκαν στην πολιτισμένη Ευρώπη κατά τον 4ο με 5ο αιώνα μ.Χ. Δεν αρκέστηκαν όμως με ένα απλό καλώς ορίσατε και κατέκτησαν με το έτζι θέλω (που έλεγε και ο Long John) μεγάλο μέρος των εδαφών στα βόρεια (το κομματάκι με το πράσινο που έχουμε να δούμε στον χάρτη από τότε που κάναμε Γεωγραφία στο δημοτικό) της τότε Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.