Γάλα

Gala

αυτό είναι γάλα

Το Γάλα μετά από τη μάχη με τον Τσακ Νόρις

Γάλα... Ό,τι χειρότερο έχει δημιουργήσει η φύση, δηλαδή. Απαίσιο, άσπρο, άνοστο και τελείως άγλυκο.Έχασε σε μια μάχη με τον Τσακ Νόρις.Από τότε παίρνει εκδίκηση από τους ανθρώπους κάνοντας πλύση εγκεφάλου στις μανάδες τους,ώστε να τις πείσει να το δίνουν στα παιδιά τους.

[επεξεργασία] 1ο στάδιο:

Αυτό το στάδιο μπορεί οι περισσότεροι να μην το θυμούνται. Είναι το στάδιο που πίνουμε γάλα από τη μάνα μας (ή από όποιον άλλο μας θηλάζει). Εκεί τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα. Ίσα-ίσα είχα ακούσει για ένα παιδί που το θήλαζε η μάνα του μέχρι τα 11... Μετά όμως τα πράγματα γίνονται χειρότερα.

[επεξεργασία] 2ο στάδιο:

Το 2ο στάδιο είναι το στάδιο που πρέπει το καλό το παιδάκι να πίνει το γαλάτακι του για να γίνει ένα ψηλό ψηλό παιδάκι. Εκεί οι μανάδες υπερφορτώνουν το παιδί με γάλα (είχα πρόσφατα ακούσει για ένα παιδί στις Η.Π.Α. που έπινε 4,5 λίτρα γάλα κάθε μέρα). Όποτε βρίσκουν χρόνο βάζουν στο παιδί να πιει γάλα (το must είναι το γάλα με το πρωινό).
Αυτό το στάδιο αρχίζει όταν τελειώνει ο θηλασμός και τελειώνει όταν το παιδί (όχι τόσο παιδί βέβαια) φύγει από το σπίτι ή όταν αγανακτισμένο γύρω στα 14 φωνάξει "Γαμώ το κέρατο μου (ρε μάνα) βαρέθηκα το γάλα"

[επεξεργασία] 3ο στάδιο:

Το 3ο στάδιο έμαθα ότι υπήρχε πριν λίγες μέρες όταν είδα στην TV μια διαφήμιση για το Daily™ "το Δέλτα των μεγάλων" (μαλακίες με κρέμα γαλάκτος, λέγω 'γώ).
Όταν λοιπόν ο αξιοσέβαστος πενηντάρης Υποδιευθυντής της Τάδε Bank βλέπει στην ΤV και αυτός το Daily™ (ή οτιδήποτε παρόμοια απαίσιο) το οποίο βοηθάει στη μείωση της χοληστερίνης πρέπει να το αγόρασει. Έτσι ο κύριος αυτός, ο οποίος έφτυσε αίμα για να γλιτώσει από το γάλα που του έδινε η μαμά του, πρέπει τώρα να πάρει άλλο γάλα για να πουλήσει μούρη στους διαφόρους μαλακοσυναδέλφους.

Εν γένει αυτό εγώ το θεωρώ δικτατορία. Ο Μέγας Δικτάτορας: Το Γάλα...

[επεξεργασία] Κίνδυνοι για την υγεία

Cgala

Οι αγελάδες προειδοποιούν

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων (F.A.O) προειδοποιεί τους καταναλωτές για τους κινδύνους που δημιουργούνται στην υγεία από την κατανάλωση γάλατος:

[επεξεργασία] Δείτε ακόμη