Βουλευτικές Εκλογές

Οι βουλευτικές εκλογές είναι τα προκριματικά του ρεάλιτι με τίτλο "Βουλή των Ελλήνων". Εκατοντάδες άτομα διαγωνίζονται για το ποιος θα πει τα περισσότερα ψέμματα, ποιος θα τάξει περισσότερους διορισμούς στο δημόσιο, ποιος θα φτιάξει το καλύτερο εκλογικό βίντεο κλιπ κτλ. Το κοινό, δηλαδή ο λαός, θα επιλέξει τους 300 καλύτερους από αυτούς να τον εκπροσωπήσουν στην Βουλή. Το ριάλιτι διαρκεί τέσσερα χρόνια.

Κατά την προεκλογική περίοδο, οι βολευτές (η λέξη προέρχεται από το ρήμα βολεύω) περιφέρονται με το γαϊδουράκι απ' άκρη σ' άκρη του νομού της περιφέρειας τους ενημερώνοντας τον κόσμο για την συμμετοχή τους αλλά και λέγοντας τους ανέκδοτα, τα οποία συνήθως είναι τα ίδια.

Το κοινό από την πλευρά του δεν παραλείπει να υπερχρεώσει το κράτος με τα ταξίδια τουρισμού στον Δήμο με τα εκλογικά τους δικαιώματα. Πάντα είναι αποφασισμένο να διαλέξει τον καλύτερο. Συγκεντρώνονται λοιπόν σε δημόσια σχολεία και εκεί ενθυμούμενοι τις αξέχαστες παιδικές στιγμές τους από τα νιάτα τους, κλείνονται σε ένα χώρο 1 τμ, επιλέγουν ένα χαρτί, βάζουν μερικούς σταυρούς, το βάζουν σε έναν φάκελο, σαλιώνουν το φακελάκι, το σταυρώνουν, κάνουν την προσευχή τους και το ρίχνουν στην κάλπη..

Δύο χρόνια μετά τίποτα δεν είναι ίδιο.. Όλα έχουν αλλάξει ..προς το χειρότερο!!.. Απογοητευμένοι πλέον μουτζώνουν τους εκλεκτούς τους και τους ζητάνε να σεβαστούν το κοινό τους. Άλλα δύο χρόνια μετά κάνουν τον απολογισμό... Χαμηλότεροι μισθοί, ακρίβεια στις τιμές, αύξηση του ΦΠΑ, αύξηση του ορίου ηλικίας σύνταξης είναι ορισμένα από τα έργα των κυβερνήσεων. Το κοινό δεν χάνει όμως το θάρρος του και αποφασίζει να τους ξαναδώσει την ευκαιρία να κυβερνήσουν για δεύτερη, τρίτη κ.ο.κ. φορά.. Κάτι μπορεί να αλλάξει..

Βουλευτικές εκλογές.. μπες και εσύ στο παιχνίδι.. μπορείς!!
Δήλωσε συμμετοχή τώρα.. Τηλ 69696969 φτου και βγαίνω και ζήτησε τον Κωστάκη ή τον Γιωργάκη.