Βλογ

Diamond-caution
Το συγκεκριμένο άρθρο δεν εμπεριέχει ικανοποιητικό αριθμό αναφορών στα Βριλ.
Όπως γνωρίζετε, οι Βριλ είναι παντού. Τροποποιήστε αυτό το άρθρο ώστε να αντανακλά την αλήθεια της πανταχού παρούσας παρουσίας των Βριλ.

“Σκύψε βλογημένη!”

- O Γκουσγκούνης, σε θηλυκό της βλογόσφαιρας

Η ετυμολογία της λέξεως "βλογ" ποικίλλει. Ο Μπάμπης Νιώτης αναφέρεται στην λέξη βλογημένος, ενώ ο Ιπποκράτης είπε πως αναφέρεται στην ανεμοβλογιά (ξέρετε, είναι αυτά τα σπυράκια που βγάζουμε όταν είμαστε μικρά). Εφόσον ο κόσμος σταμάτησε να ασχολείται με τις εβλογίες και τις ανεμοβλογιές (υπάρχει θεραπεία), ξεκίνησε να ασχολείται με τον εαυτό του φτιάχνοντας βλογ, διαδικτυακούς χώρους στο Ίντερνετς όπου λέει ο καθένας τον πόνο του. Η επικρατέστερη όμως θεωρία είναι ότι προέρχεται απ' τη λέξη """βλογ"""ιοκομμένος καθώς ο πρώτος βλόγερ ήταν ενας βλογιοκομμένος κοινώς σπυριάρης τύπος, που δεν είχε ζωή κι έτσι αποφάσισε να κρατήσει ημερολόγιο για να περνάει η μέρα του. Οι καταχωρήσεις του αναφέρονταν κυρίως στην εξέλιξη των σπυριών του και ένα δείγμα που διασώζεται στις μέρες μας λέει "σήμερα έσπασα ένα σπυράκι γεμάτο πύον".

[επεξεργασία] Πώς λειτουργεί το βλογ-blog

Το βλογ ανήκει στην κατηγορία των διάφορων "σπέις" του Ίντερνετς. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι στο Σταρ Γουόρς ο Λούκιος Skywalker βρισκόταν σε ένα βλογ! Μην μπερδεύουμε τα διαστήματα! Λοιπόν, όπως λέγαμε, ένα βλογ/σπέις μπορεί να έχει λαμπάκια, τραγούδια, ταινίες, ποιήματα του Ελύτη, πόρτες και παράθυρα. Η κορυφαία επιστήμονας της εποχής της Άντζελα Δημητρίου παρατήρησε πως η δημιουργία ενός βλογ πηγάζει από την ανάγκη για προβολή του εαυτού μας, κι έτσι αγόρασε και αυτή ένα προβολέα για να προβληθεί. Ουδέν σχόλιον...

Στην πραγματικότητα, το βλογ γίνεται με χρήση των trendy φωτογραφιών και πολύ ψαγμένων αποφθεγμάτων της ζωής μας, στηριγμένα σε πραγματικά γεγονότα και όχι σε αποκυήματα της φαντασίας μας. Επίσης, ένας σωστός βλόγερ παραθέτει τις σημαντικότερες πληροφορίες για τον εαυτό του, όπως "αγαπημένος τραγουδιστής" και "αγαπημένη ταινία". Πάντα η αγαπημένη ταινία πρέπει να είναι καλτ, αλλιώς δεν είσαι ψαγμένος.

Το βλογ μας βοηθάει να τα ξύνουμε και σκοτώνουμε την ώρα και την δουλειά μας. Μπορούμε να χάσουμε ώρα με το να γράφουμε βλογ ή να διαβάζουμε τι γράφουν οι άλλοι στα δικά τους βλογ. Αυτό έκανε και ο Μέγας Αλέξανδρος και πήγε μπροστά. Το ίδιο και η κυβέρνηση. Ο Τσακ Νόρις, βέβαια (βρε μανία με τον Τσακ Νόρις...), δεν χρειάστηκε να γράψει βλογ. Έβαλε τον Θεό να το γράψει γι' αυτόν. Το βλογ του αποτελεί το πιο συζητημένο απ' όλα! Μιλάμε για πολύ βάθος! Κυριολεκτικά βέβαια, αφού το κάθε ποστ του αποτελείται από δυαδικό κώδικα που χτυπήθηκε από στριφογυριστή κλωτσιά...

[επεξεργασία] Συνοπτικά

Στην ουσία, παιδάκια, τα βλογ κατέκλεισαν τα ελληνικά ίντεργουεμπς όταν ένας αρουραίος (βλέπε χάμστερ) άρχισε να το παίζει Ντόρα η Εξερευνήτρια των ειδήσεων. Έπειτα, πολλές άλλες Ντόρες αποφάσισαν πως αυτό είναι το μέλλον της ενημέρωσης, κι αποφάσισαν να μεταφέρουν όλα τα σημαντικά νέα της τηλεόρασης σε ψηφιακή μορφή. Μίλησαν έπειτα για επανάσταση των media, και οι Ελ πλέον σε ποσοστό 99,2343243243241231234% ενημερώνονται απ' αυτά.

Δεν διαφέρουν σε τίποτα απ' τη τηλεόραση δηλαδή, και ίσα ίσα γίνονται χειρότερα. Κάθε βλογ μπορεί να θεωρηθεί ως κανάλι που λέει τη δική του εκδοχή των πραγμάτων. Ο μέσος Έλληνας πιστεύει πως αν τα διαβάσει όλα και τα συνδυάσει έχει τη πραγματική είδηση χωρίς φίλτρα και λογοκρισίες, λαϊκισμούς και άλλες πίπες. Μπόι, ιζ χι ρονγκ! Τα βλογ, λόγω του ό,τι τροφοδοτούνται απ' την τηλεόραση, ανακατασκευάζουν τις ίδιες χαζομάρες με άλλο περιτύλιγμα. Είδατε εσείς κάνα βλογ να 'χει απεσταλμένους στη Λιβύη ή στην ΕΕ;

[επεξεργασία] Πώς να βγάλετε τη σωστή φωτογραφία για το βλογ σας

Ως γνωστόν, η Φρικηπαίδεια φροντίζει πάντα για την βελτίωση της ιντερνετοεμπειρίας σας, ώστε ποτέ να μη μένετε πίσω. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το παίξετε "πρώτη μούρη" στο βλογ σας. Εδώ, σας προσφέρουμε μερικές ιδέες για να εναποθέσετε το κατάλληλο αρχείο εικόνας ανάμεσα στις αράδες σας. Ιδού πώς θα πρέπει να δείχνετε στη φωτογραφία σας:

  1. Πριν από μια έξοδο με χτένισμα κομμωτηρίου.
  2. Με μια μεγάλη παρέα δείχνοντας πόσο αγαπητοί είμαστε.
  3. Με μαγιώ μετά από την θεραπεία στα σλιμ λάιν.
  4. Με το έτερον ήμισυ (κάποιος/α να φιλάει κάποιον/α).
  5. Δίπλα από ένα αξιόλογο μνημείο (ας πούμε, το Σινικό Τείχος ή ο Πύργος)
  6. Μια δήθεν απλή και αυθόρμητη φωτογραφία που βγάλαμε μόνοι μας στην οποία να φαίνονται τα χέρια μας που κρατάνε τη μηχανή.

Αυτά. Τώρα ξέρετε! Άντε, με το καλό, να κάνετε κι εσείς το δικό σας βλογ, για να σας κοροιδέ... εεε, να σας επαινέσουμε κι εμείς.

Βλογημένοι να 'στε!