Βλαχοηπειρώτες

Οι Βλαχοηπειρώτες τσε, είν' κατ' πειρώτες, πού 'χουν κουπάδια με πρόβτα και π' ζουν, με τη φλουγέρα στου χέρ'. Τρών' πλύ τυρί τσε...ζαν εμέσα στα βουνά. Επδή ου αρχισυντάκτς μ' βαζ' χερ' θα μλίσ κανικά λλνικά εφεκσίς.

[επεξεργασία] Ελληνίκια

Οι Βλαχοηπειρώτες είναι Κρητικοί της Αμερικάνικης πρωτεύουσας Armaos Security λτδ. Φέρονται ως απευθείας απόγονοι των προγόνων μας κάτι που εξηγεί την προέλευσή τους η οποία τοποθετείται στο ΤΚ 329512-φτου και βγαίνω-σε βρήκα μωρή!", τεμάχιο της Ρωμαιοβυζαντινής αυτοκρατορίας του Βυζαντίου απ' το Τύρνοβο Ημαθίας και ΣΙΑ.
Ετυμολογικά το Βλαχοηπειρώτες βγαίνει απ' τα "Μέλαθρον" και "ούζο" ενώ κάποιοι φιλόλογοι αδυνατούν ακόμα να ερμηνεύσουν την ύπαρξη των τριών περισπωμένων πριν τη λέξη "τσιριτσάντσουλας". Κάποιοι το αποδίδουν σε μαγικά του Tweety όταν συμμάχησε το σαρδέλα, 5.122 προ Χριστού με τους Αφρικανούς αυτόχθονες Ελ ενώ κάποιοι σε κάποιον Τάκη, όταν θύμωσε με τον Ποσειδώνα σε κάποιο ουζερί στο Βουρνάζη.

Τελικά οι δυο πλευρές συμφώνησαν στο "Βλαχοηπειρώτες" έπειτα απο διαγωνισμό κλανιάς που διεξήγαγε η Lacta κατά το Euro 2004 (Η επιστροφή φόρου). Επίσημη γλώσσα του ψευδοκράτους είναι τα Σλαβοσερβοβουλγαροαλβανικροατικά καγιαρντά της Μυκόνου Ημαθίας-Αγγελοπούλου Δασκαλάκη.

[επεξεργασία] Οικονομία

Είναι εκείνοι που σύνταξαν πρώτοι τα: Η οικονομία των Βλαχοηπειρωτών (εφεξής αποκαλούμενων ως Βλαχοηπειρωτών ή "πελάτης", ή απλά "Των Βλάχων που έζησαν και έδρασαν στην Ήπειρο ενώ η καταγωγή τους κατάγεται εξ καταγωγής του συνόλου του χερσαίου εδάφους του Βαλκανικού ωκεανού Λάρισας ") η οποία βασίζεται στην αγροτική, βιοδιασπώμενη, καλλυντική, αποκαλυπτική, δεσπόζουσα βασιλευομένη Γεωργία (καμία σχέση με την NBA Star Γεωργία Βασιλειάδου Τρικούπη Πολυδούρη όπως και με τον αγροτικό τουρισμό, την και τις εξαγωγές κβαντικής κουράδας από ηλιέλαιο Microsoft.

[επεξεργασία] Δημογραφικά

Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί έξαρση υπεργεννητικότητας στο αφρικανικό γκέτο των Βλαχοηπειρωτών Εσκιμώων. Κατά την απογραφή του Μολύβιου Πάντειου Δερβέναγα Καζαντζίδη-Πούργειου που θα γίνει μάλλον πρόπερσι διεπιστώθη ότι ο πληθυσμός του ΒΗ (Βλαχοηπειρωτών ντε) έχει αυξηθεί κατακόρυφα, πλαγιοκάθετα, κβαντοτριγώνια και οριζοντοπαγώνια τις τελευταίες μέρες. Μέτρα και χιλιόμετρα έχουν ληφθεί απ' το Υπουργείο Τάκηδων για την εξάλειψη του φαινομένου μέσω ρίψης δακρυγόνων από έντεχνο κρεμμύδι και σκορδαλιά Πελοποννήσου.

[επεξεργασία] Κορυφαίοι ΒΗ:

  1. Μάκης Τριανταφυλλόπουλος (απ' τον πρώτο)
  2. Τάκης Γαρυφαλλόπουλος (απ' το υπόστεγο)
  3. Λάκης Λαζόπουλος (από πίσω)
  4. Βλαντιμίρ Πούτιν (από τώρα και στο εξής)
  5. Χλιμίτζουρας (με καταγωγή από τη στερεά με 10% λιπαρά Ελλάδα)
  6. Ψαγμένος (τελικά βρέθηκε)