Βλάκ Μέταλ

1234737972De8Gwb

Η αγαπημένη κιθάρα που πάντα υπάρχει στις συναυλίες βλακ μέταλ! Όλα τα συγκροτήματα έχουν από μια!!

Η βλακ μέταλ δεν έχει ούτε συνηρμικά καμιά σχέση με την black metal...είναι ένα εντελώς άλλο είδος μουσικής. Τα συγκροτήματα που παίζουν βλακ μέταλ έχουν ύμνους όπως το Βρε μελαχροινάκι με πότισες φαρμάκι ή το Σήκω χόρεψε κουκλί μου να σε δω να σε χαρώ ή το πολυαγαπημένο και χαρακτηριστικό της μουσικής αυτής το Να 'μουνα το σεντονάκι στο δικό σου κρεβατάκι..

Τα φωνητικά θα έλεγε κανείς πως αγγίζουν την τέλεια καφρίλα...Θυμίζουν απατημένη γκόμενα, πάτημα στον κάλο, πονόκοιλο ή σφαγές και μαχαιρώματα ως τα ξημερώματα...ΟΠΑ. Ντύσιμο: βλέπε σκυλά σε black metal έκδοση, ότι πιο ακραίο για να κάνουν και την ανάλογη εντύπωση στα άλλα πτώματα της παρέας. Πούδρα (στην ποσότητα του γαύρου πριν το τηγάνι) αίμα (κατά προτίμηση πικάντικη κέτσαπ) και βαμμένο νύχι ροζ με αυτοκόλλητα λουλουδάκια είναι αυτά που ξεχωρίζουν πάνω τους.

Και τέλος ο 669 είναι φίλος τους και πάντα βοηθάει στην παραγωγή της βλακ μέταλ αν και όσο και να προσπαθεί κανείς δεν τον προσέχει γι αυτό έχει σκάσει από την κακία του...φαίνεται και σε αρκετά κομμάτια όταν τον ακούμε να τσιρίζει σαν χαλασμένος μεντεσές.

[επεξεργασία] δείτε επίσης