Βασίλειο της Ζέλντα

Συνταγματική Βασιλεία της Ζέλντα
Ιδιόκτητο Βασίλειο της Λολίτας
Hyrule Coat of Arms
 
Έκταση3.001 τ.χλμ.
ΠρωτεύουσαΧάιρουλ
ΘρησκείαΠριαπισμός
ΓλώσσαΞωτική με στοιχεία Γκρόιτς
ΚυβέρνησηΕμφύλιος Πόλεμος: Λολίτα Α' vs Λινκ

Κράτος που βρίσκεται στα ανατολικά της Χώρας του Ποτέ, πάνω ακριβώς από το Κάστρο του Τακέσι. Η χώρα αποτελεί ένα ακόμη δημιούργημα της Nintendo. Πρωτεύουσα της χώρας είναι το Χάιρουλ.

[επεξεργασία] Ιστορία

Πρώτος βασιλιάς της χώρας υπήρξε ο Σούπερ Μάριο, αλλά βαρέθηκε και παρέδωσε το στέμμα του στην κόρη του Λολίτα, υπό την προϋπόθεση, ότι κάποια στιγμή θα παντρευτεί τον Λινκ, το νεαρό αρχιστράτηγο της χώρας. Όταν όμως ο Σούπερ Μάριο έφυγε, η Λολίτα άρχισε μια ασύδοτη ζωή, γεμάτη σεξ, ναρκωτικά και ποτό. Κάποια στιγμή, πριν τους αρραβώνες τους, ο Λινκ κάνει τσακωτούς τη Λολίτα και τον Κλικ-κλικ, τον βασιλικό μάγειρα. Από τότε, η χώρα ταλαιπωρείται από εμφύλιο πόλεμο, ο οποίος κρατάει εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Ο Λινκ υποκίνησε εξέγερση με αρχηγό τον ίδιο, ώστε να καταλάβει το θρόνο που δικαιωματικά του ανήκει. Ολόκληρη η χώρα σπαράσσεται από μάχες, νεκρούς και καταστροφές.
Zelda funny

Ο Λινκ κάνει τσακωτούς τη Λολίτα και τον Κλικ-κλικ.

[επεξεργασία] Μετανάστευση

Εξαιτίας, λοιπόν, του εμφυλίου όλο και πιο πολλοί κάτοικοι του βασιλείου εγκαταλείπουν τη χώρα, αναζητώντας αλλού την τύχη τους. Γενικότερα, προτιμούν να μεταναστεύουν στους κόσμους του WoW και του Lineage, όπου έχουν μεγάλη ζήτηση για τη δουλειά του κομπάρσου.

[επεξεργασία] Παιδεία

Η παιδεία στην Ζέλντα είναι πολύ χαλαρή, και οι δάσκαλοι κοντά στα παιδιά. Όποιο παιδί ανικανεί να ζωγραφίσει χωρίς ξεπατίκωμα, απ' το μυαλό του το οικόσημο του Βασιλείου με απόλυτα σωστή αναλογία, εκτελείται ως προδότης.

[επεξεργασία] Επισκεφθείτε επίσης

Άλλες γλώσσες