Βαμπύρ

Bush-vampire
Αυτός που δεν κάνει να λέμε το όνομά του.

“Άντε ρε, εμείς είμαστε καλύτεροι!”

- Οι Λυκάνθρωποι για τα βαμπίρ

“Άντε ρε, εμείς είμαστε πιο καλύτεροι!”

- Υπουργοί Οικονομικών της Ελλάδος για τα βαμπίρ

“Να Βαμπίρ κανείς, ή να Βεμπίρ...?”

- Ο Σαίξπηρ για τα βαμπίρ

“Σατανικά πράγματα, μακριά από μας”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τα βαμπίρ

“Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά...”

- Η Αλέκα Παπαρήγα για τα βαμπίρ

“Είπες το όνομά μου, θα σε ξεζουμίσω”

- Αυτός που δεν κάνει να λέμε το όνομά του για την περίπτωση που θα το πούμε

Σε αυτό το κείμενο θα διαβάσετε σχετικά με τα Βαμπίρ. Υπάρχουν και τα "Βεμπίρ" ως σπάνια έκδοση (βλ.Cradle Of Filth στη Δισκογραφία το 2ο), την οποία τη λάνσαρε το συγκρότημα Λίκνο Της Γλίτσας. Όπως και να 'χει, εδώ θα ασχοληθούμε μόνο με τα Βαμπίρ τα ορίτζιναλ, τα οποία τα λάνσαρε ο γκαντέμης.

[επεξεργασία] Βαμπυρ δι ορίτζιναλ

Βαμπύρ (< μπυρ< μπύρα) Μυθικό πλάσμα το οποίο λέγεται ότι είναι αθάνατο και επιβιωνει ανά τους αιώνες αποσπώντας το αίμα από τα θηλυκά μιας αρχαίας φυλής που προέρχεται από τη βόρεια Ευρώπη, (τις γνωστές Μπύρες) το οποίο αίμα τους είναι συνήθως κίτρινο και σπανιώτερα πράσινο.

[επεξεργασία] Ιστορία

Τo πρώτο καταγεγραμμένο βαμπίρ στην ιστορία της ανθρωπότητας είναι ο Δράκουλας.

(Καταγεγραμμένο από την θρησκεία είναι ο Ιούδας ο οποίος λόγω του ότι τον καταράστηκαν να κυκλοφορεί αιώνια στην Γη. Εκεί οφείλεται και η αδυναμία τους στο ασήμι.)

Η δράση του εντοπίστηκε τον 13ο αιώνα στα Καρπάθια όρη και στοιχειώνει τον κόσμο με μεγάλη επιτυχία από τότε. Το είδος εξαπλώθηκε δια της αιμοποσίας και της αιμομειξίας (η οικογένεια έχυνε σταγόνες από το αίμα της σε ένα τσουκάλι, μέσα στο οποίο μαγείρευαν το φαγητό τους).
Σε νεαρή ηλικία δαγκώθηκε από αιμοδιψή νυχτερίδα, η οποία είχε υποστεί γενετική μετάλλαξη λόγω της υπερκατανάλωσης ληξιπρόθεσμου παστουρμά. Το δάγκωμα αυτό, πέραν από ένα νευρικό τικ στους ώμους, του κληροδότησε και:

  • Το χάρισμα της γκαντεμιάς (λατινιστί aerumna)
  • Την ικανότητα να μετατρέπει κανονικούς ανθρώπους σε βαμπίρ δια της μεθόδου του δαγκώματος.
(Τα δόντια προϋπήρχαν)
Vampire
Ένα βαμπιρ αλλιώτικο από τα άλλα

Έτσι λοιπόν άρχισαν να εξαπλώνονται τα Βαμπίρ, περίπου 600 χρόνια πριν.

[επεξεργασία] Ιστορική Παράθεση

Ουσιαστικά, το πρώτο Βαμπίρ ήταν το φίδι στον κήπο της Εδέμ, αλλά δεν επέζησε στη μορφή αυτή.
Μεταμορφώθηκε σε νυχτερίδα όταν πήγαν να το φάνε οι Κινέζοι Αδάμ και Εύα, και γι' αυτό κατέφυγαν στο μήλο.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του είδους αυτού είναι ότι, πέραν της ακόρεστης δίψας τους για αίμα, δεν αγαπούν καθόλου το φως του ηλίου. Αυτό γιατί ο ήλιος είναι κακός και προκαλεί ρυτίδες και καρκίνο του δέρματος. Μην έχοντας εμπιστοσύνη στις αντιηλιακές κρέμες, τα βαμπίρ προτιμούν να κυκλοφορούν βράδυ για να προστατευτούν από τις υπεριώδεις αχτίνες UVA και UVB. Επίσης, δέν αντέχουν καθόλου τη μυρωδιά του σκόρδου, αλλά μεταξύ μας, ποιος την αντέχει; Μόνο οι υπερτασικοί παππούδες που μασουλίζουν σκόρδο για να μην πάθουν εγκεφαλικό.
Τα βαμπίρ δεν έχουν είδωλο στον καθρέφτη, κι αυτό γιατί είναι τόσο όμορφα, που ακόμα και ο καθρέφτης δεν χωράει την ομορφιά τους. Αυτή την μοναδική ομορφιά περνάνε συνήθως στα παιδιά τους ( βλ. Ντόρα). Τέλος, πεθαίνουν μόνο άμα τους μπήξεις ένα παλούκι στην καρδιά, κι αυτό γιατί είναι απλά σκληρά καρύδια.

Drakula2
"Μαρίκα, ώρα για πρωινό" και ακολούθησε ο όλεθρος...

[επεξεργασία] Οι Εχθροί

Ύπάρχουν, πάντα υπήρχαν, και θα συνεχίσουν να υπάρχουν όσο ζει ο αρχηγός τους, ο Δράκουλας.
Οι σημαντικότεροι εξ' αυτών είναι τα Βεμπίρ, τα οποία χαρακτηρίζονται από μαλάκυνση, και οι Λυκάνθρωποι, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από τα νεύρα τους και την τσατίλα τους (αρχηγός τους η Έλενα Ακρίτα). Δεν υπάρχουν πολλά να πούμε γι' αυτούς εδώ, διότι θα μας ακούσει ο γκαντέμης Δράκουλας, και δεν το θέλουμε αυτό.

[επεξεργασία] Μάχες

Αιώνιοι και ορκισμένοι εχθροί, τα βαμπίρ και οι λυκάνθρωποι δεν πρόκειται να μονιάσουν ποτέ. Η βεντέτα αυτή έχει τις ρίζες στο Μεσαίωνα, αλλά κανείς δεν ξέρει πως πραγματικά ξεκίνησε. Υπάρχουν μόνο ανεξακρίβωτες πληροφορίες ότι ο Κόμης Κωσαντίνιους (βαμπίρ) και ο Χατζαρόδοντας (λυκάνθρωπος) βρέθηκαν νεκροί ένα πρωινό σε μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη, περιτριγυρισμένοι από μισό κιλό βούτυρο πρόβειο, ένα βάζο με πλαστικά τριαντάφυλλα, ένα κοφτό τραπεζομάντηλο, ένα δρεπάνι, ένα manual χειρισμού για εκτυπωτή και 17 συνδετήρες. Τι έκαναν με αυτά τα αντικείμενα, Κύριος οίδε. Το θέμα είναι ότι η μία πλευρά κατηγορούσε την άλλη για το θάνατο του αγαπημένου της και το άσβεστο μίσος γεννήθηκε. ΄Έχουν γίνει αναρίθμητες μάχες μεταξύ αυτών των φυλών. Η σημαντικότερη έγινε κατά Ντουρκοκρατία όπου οι λυκάνθρωποι Ντούρκοι υποδούλωσαν για 400 χρόνια τους βαμπίρ Ελληνίκιους. Όμως, με μοναδικό όπλο τη γκαντεμιά, τα βαμπίρ καταδίκασαν τους λυκανθρώπους να χάσουν τη μάχη, ενώ οι πιθανότητες να την κερδίσουν ήταν μία στις 888888881, υπό κανονικές συνθήκες.

Μια ακόμα μνημειώδης μάχη έλαβε χώρα χτες, αλλά καλύφθηκε άμεσα από τις κυβερήσεις παγκοσμίως για να μη δημιουργηθεί πανικός.

Η μάχη με τα βεμπίρ δεν αναφέρεται εδώ, γιατί θα μας πιεί το αίμα Αυτός που δεν κάνει να λέμε το όνομά του.

[επεξεργασία] Τα Βαμπίρ Σήμερα

Παρατηρείται ένα φαινόμενο όπου πλέον αρχίζουν να εξαφανίζονται. Ο αρχηγός τους φυσικά ζει, και θα ζει και εις τους αιώνας των αιώνων (αμήν), αλλά από εκεί και πέρα δεν ξέρουμε άλλους...

Φυσικά υπάρχουν και άτομα που ανήκουν στην κατηγορία των άζωων (Βλ. lineage) που θα ήθελαν να είναι βαμπίρ – και όχι μόνο – και υποστηρίζουν πως είναι.
Συμπτώματα αυτού του φαινομένου είναι τα εξής:

  • Κάθονται όλη τη μέρα μπροστά σε έναν υπολογιστή του ίντερνετ καφέ της γειτονιάς τους, με τη δικαιολογία ότι τους ενοχλεί ο ήλιος
  • Πίνουν πολύ κέτσαπ, κόκα κόλα, βυσσινάδες, ursus, κλπ. με την πεποίθηση πως είναι αίμα σε άλλη μορφή
  • Κάθε μέρα κοιτάνε τον καθρέφτη να δούνε αν μεγάλωσαν καθόλου οι κυνόδοντες τους
  • Κυκλοφορούν μόνο όταν πέσει ο ήλιος, όταν γυρνάνε σπίτι από τα ίντερνετ καφέ
  • Λένε πως τους δάγκωσε κάποιο άλλο βαμπίρ, γι' αυτό γίνανε έτσι
  • Δεν πίνουν νερό (δεν έχουν χρόνο, όλη τη μέρα στο pc)
  • Τα emo που νομίζουν πως είναι βαμπίρ κόβονται και πίνουν το αίμα τους, ή το αίμα άλλων emo που νομίζουν πως είναι βαμπίρ
  • Λένε ότι τους πλησίασε ένα μαύρο βαμπίρ και τους έδωσε το κόκκινο χάπι της κατάρας
  • Τελευταία έχουνε φλωρέψει και αντί για αίμα προτιμούν να τρώνε πούλο
  • Επίσης τελευταία λέγεται πως έχουν αναπτύξει ανοσία στο φως του ήλιου, και αν αυτό τα αγγίξει απλώς λαμπυρίζουν σαν να έχουν πασπαλιστεί με δέκα τόνους γκλίτερ και χρυσόσκονη. Προτιμούν τις ανέκφραστες κοπέλες με ρηχό χαρακτήρα.

[επεξεργασία] Διάσημα Βαμπίρ

[επεξεργασία] Είπε ο αρθογράφος(Korbu)

Θα ήθελα να ευχαριστήσω αυτόν/ή που επεξεργάστηκε το άρθρο και το βελτίωσε σε κάποια σημεία. Θα παρακαλούσα να επικοινωνήσει μαζί μου όταν μπορέσει.

Επίσης παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μου όποιος προτίθεται να βοηθήσει πάνω στην κατασκευή του άρθρου για τα βεμπίρ ή τους λυκανθρώπους.

Ευχαριστώ