Βαθιές Βιολέτες

Οι Βαθιές Βιολέτες, ή αλλιώς Deep Purple, όπως είναι διεθνώς και ιαπωνικώς γνωστοί, είναι οι πραγματικοί εφευρέτες του Χέβι Μέταλ. Μάλιστα είναι τόσο μέταλ, που έχουν αρνηθεί μέχρι και στον Νταλάρα πρόταση για κοινή συναυλία! Παρά σε ότι πεί το 90% των μεταλλάδων, οι Βλάκες ΜετάΤηνΠαρασκευή δεν είναι τίποτα άλλο από ένα τσούρμο μαστούρηδων χίπιδων, και οι Βιολέτες είναι οι πραγματικοίθνητοί!

Μιά μέρα, ένας τύπος με φαρδύ σακάκι και χοντρό πούρο περπατούσε σε ένα πάρκο. Κάποια στιγμή θυμήθηκε, ότι σε λίγες μέρες θα είχε γενέθλια η 8χρονη κόρη του. Σκεφτόμενος τι ακριβώς να της κάνει δώρο, του έρχεται η ιδέα να της φτιάξει το δικό της συγκρότημα από κλόουν! Έτσι γεννήθηκαν οι Deep Purple. Αρχικά έπαιζαν μουσική σε παιδικά πάρτυ, μετά σε μπαράκια, ντεκέδες, τσιμούχες και όπου αλλού είχε λεφτά και χωρούσαν τα ντράμς του συγκροτήματος.

Αργότερα, όταν λίγδωσε λίγο το άντερο των συντελεστών, έβγαλαν ΚΑΙ δίσκο! και μάλιστα ιπτάμενο! Πόσο κούλ μπορεί να είναι;

[επεξεργασία] ΟΙ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΧΤΕΣ

Deeppurple-431x275
Nick Simpers/Rod Evans
: Η πρώτη μπασαδούρα και η πρώτη φωνή του συγκροτήματος αντίστοιχα. Μετά την πρώτη ζωντανή εμφάνιση του συγκροτήματος, αποφάσισαν ότι μπορούσαν να είναι κλόουν και χωρίς να κρατάνε μουσικά όργανα ή μικρόφωνα. Κάποια στιγμή έφαγαν πόρτα από τον ΥΠΕΡΤΕΡΑΣΤΙΟ Blackmore. Η τύχη τους αγνοείται από τότε. Μπορεί και να αυτοκτόνησαν, άλλες φήμες λένε ότι έκοψαν τις φλέβες τους. Η πιο πιθανή εκδοχή λέει όμως ότι κρεμάστηκαν. Α, ξέχασα να πω ότι αφαίρεσαν οι ίδιοι τις ζωές τους.

David Coverdale/Glenn Hughes: Οι τρίτοι κατά σειρά σε μπάσο και φωνή. (τι στο διάλο, σαν τα πουκάμισα τους αλλάζανε) Παρά σε ότι πουν πολλοί, οι συγκεκριμένοι τυπάδες ήξεραν τι τους γινόταν! Εκτός από τις φορές που δεν ήταν μαστουρωμένοι… αλλά ήταν πάντα μαστουρωμένοι… Δηλαδή…..Τέλος πάντων, το πιάσατε το νόημα!

Ο David, αφού κάθησε στους Purple για 3 χρόνια, κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά. Μόλις το μαγαζί κατέβασε προσωρινώς ρολά το 1976, τον ζώσανε τα 'άσπρα φίδια' και πήγε και έκανε δικό του συγκρότημα.

Tommy Bolin: Ένας από τα 5 δις ανθρώπους που περπάτησαν την γη το 1976. Του είπαν να λέει ότι παίζει κιθάρα.

John Lord/Ian Paice: Τα μοναδικά πλήκτρα και ντράμς των ΒΒ. Ο Lord την έβρισκε με το να παίζει Bach. Ο Paice με τους Blues Brothers (τον καιρό εκείνο δεν ήξερε ντραμς) . Κάπου στη μέση συναντήθηκαν. Γιάϊξ…..

“Κάτι πρέπει να πω εγώ τώρα;”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τους Blues Brothers

Roger Glover: Η μπασάρα του συγκροτήματος στο μεγαλύτερο διάστημα ζωής του. Μέσα στις συναυλίες, είναι ο τύπος που στέκεται σκληρός σαν βράχος, αυτός που ηρεμεί τα πράγματα όταν όλοι οι άλλοι έχουν ήδη αποτύχει. Εκτός βέβαια από τις φορές που έχει κέφια, οπότε και ξεσαλώνει και αυτός, στεκόμενος σκληρός σαν βράχος. Πού να ρωτήσετε και την γυναίκα του…

Steve Morse: O τυχερός που πήρε την κιθάρα του συγκροτήματος από τον Blackmore. Αποτελεί ζωντανό στοιχείο ότι μπορείς να pownάρεις τον δεύτερο. (Παρακαλώ να μην μπρεδευτεί με τον Joe Satriani! Ο δεύτερος είναι καραφλός!) Από τον Ιούλιο του 2010 αγνοείται. Φημολογείται ότι τον βρήκε επιτέλους ο Blackmore. (χαρ χαρ χαρ…)

Ian Gillan: Η κύρια φωνή του συγκροτήματος. Έχει φύγει και έχει ξανάρθει τόσες φορές, που μέχρι και ο Τσακ Νόρρις έχει χάσει το μέτρημα. Κύρια ιδότητά του, εκτός του να σκούζει κάθε φορά που βρίσκεται σε κίνδυνο, είναι να επιβιώνει από τον Ritchie Blackmore, την νέμεσή του. Είναι και οι δυο ορκισμένοι εχθροί και δεν θα ησυχάσουν μέχρι κάποιος να σταματήσει να ασχολείται με τη μουσική. Στην ζωή του είχε κάποια στραβοπατήματα, αλλά από τη στιγμή που έκοψε το πότο αυτά μυστηριωδώς σταμάτησαν. (ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου….) Παρά τις όποιες ανακοινώσεις της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας ότι δεν έχει επιτευχθεί ακόμα κλωνοποίηση ανθρώπου, έχει βγεί βρώμα ότι ο Gillan έχει ήδη κλώνο! Πρώτη εμφάνιση του συγκεκριμένου πλάσματος ήταν το 1979 και από τότε εκατομμύρια ερευνητές τον παρατηρούν καθημερινά. Ενώ σωματικά δεν είναι ίδιοι, ο Gillan με τον κλώνο του έχουν ένα κοινό: Την οδοντοστοιχία! Δεν ξέρω αν τον ξέρετε, μοιάζει κάπως έτσι:

BruceDickinson

Ritchie Blackmore: Η κιθάρα του συγκροτήματος από το 1967 ως το 1975 και από το 1984 ως το 1993. Ιστορικά, έχει αναφερθεί ότι μετά τον Λεωνίδα, τον Σωκράτη και τον Χριστό, ο Blackmore είναι το πρώτο καταγεγραμμένο τρoλ στην γη. Ώντας μεγάλος φαν των πορνοταινιών και του 4chan, είχε φυσικό ταλέντο εκτός του να παίζει κιθάρα, το να κάνει τις ζωές των άλλων δύσκολες. Ο τύπος έχει ακόμα έχθρα με τον Gillan, τον οποίο και θεωρεί υπαίτιο για την κατρακύλα των βιολέτων τον 15ο αιώνα π.Χ. Κατ’ εξαίρεση με τους υπόλοιπους του είδους του, ο τύπος είναι παντρεμένος. Γυναίκα του είναι η πρώην πορνοστάρ Candice Night, η οποία του έκατσε με αντάλλαγμα να της βγάλει δίσκο. (εμ τι? Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά?) Εκτός του Gillan, ο Blackmore έχει τρολλάρει και άλλους. Σημαντικότερος όλων ο τύπος γνωστός ως Γιάννης Οσβορνάκης, αλλά για τους φίλους Ozzy Osbourne. Σε μια συναυλία του, ο Γιάννης ήθελε να φανεί hardcore, έτσι πήρε μια ζαχαρωτή νυχτερίδα και την φύλαξε για να την δαγκώσει εν μέσω της συναυλίας να την δουν οι groupies να πωρωθούν. Το σχέδιο πήγε υπέροχα, μέχρι την μέρα της συναυλίας. Ο Ρίκος (βαριέμαι να γράφω συνέχεια Ritchie), πήρε την ζαχαρωτή νυχτερίδα και την αντικατέστησε με μια πραγματική, όσο η Candice καθυστερούσε τον Γιάννη δείχνοντάς του τα βυζιά της. Την επόμενη μέρα διέρρευσαν βίντεο στο ίντερνετ, δείχνοντας τον Γιάννη να ξερνάει αίματα, και την βαρέλω Sharon να ψάχνει την ‘παλιοκ…’ που τύλιξε τον άντρα της. Πλέον το συγκεκριμένο υλικό το έχει στα χέρια του μόνο ο Μάκης.

Ο Ρίκος έχει έναν επιβεβαιωμένο γιο, αλλά έχει βγεί βρώμα ότι κρυφός του γιός είναι και ο Mustaine… κακόβουλες φήμες παιδί μου…

Don Airey: Ένας τύπος που παίζει πιάνο.

Joe Lynn Turner: Ένας τύπος που τραγουδάει.

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Απρίλιος 2011)

Άλλες γλώσσες