Βάζελοι

Ανακατεύθυνση από Βαζέλες
Ουπς! Μπας και εννοούσατε Παναθηναϊκός;

White Petrolatum1

Βαζελίνη

Οι Βάζελοι ή Βαζέλες , αρσενικό ο Βαζέλας θηλυκό η Βαζελίνη, είναι πανάρχαια φυλή που κατοικεί στη γη των Ελ. Η περιοχή που κατοικούν βρίσκεται Πάνου απ'το αυλάκι και δίπλα σε αυτή των γαύρων.

[επεξεργασία] Ιστορικά στοιχεία

Ο πρώτος βάζελος ήρθε κι εγκαταστάθηκε στην σημερινή περιοχή από την Ιρλανδία ή από τη Βραζιλία, για τους πιο καλόγουστους βάζελους. Η μυθολογία λέει ότι ήταν ιπτάμενο όρνιο κι ήρθε εδώ πετώντας. Το Βιβλίο των Ελ μας λέει ότι ήταν πανάρχαιο φύλο των Ελ που εγκαταστάθηκαν αρχικά στην Ιρλανδία , εκεί ζούσαν κι έτρωγαν τριφύλλι , και αλείφονταν σε "ιδιαίτερο" σημείο για να μην συγκαίγονται με μια αλοιφή την γνωστή βαζελίνη, εξού και το όνομα τους. Μαρτυρίες αρχαίων συγγραφέων μας δίνουν διαφορετικές εικόνες του πρώτου αυτού βάζελου, άλλος με τη μορφή όρνεου, άλλος με τη μορφή γαϊδάρου άλλος με τη μορφή λαγού.

Θρησκεία των Βάζελων είναι η λεγόμενη ταφοφιλία κι ο ναός τους ονομάζεται Τάφος του Ινδού , από αυτό συμπεραίνεται ότι ίσως η καταγωγή τους είναι από τα βάθη της Ινδίας ή από κάποιο Ζόμπι.

Κάποτε ένας νεαρός Βάζελος αποφάσισε να ξενιτευτεί, απογοητευμένος αφού η Ρέιτζερς δεν τους άφηναν να σταυρώσουν πρωτάθλημα . Φτάνοντας στην χώρα των Ελ εγκαταστάθηκε εκεί φτιάχνοντας μια παράγκα, για κακή του τύχη μιά μέρα που πήγε για ψώνια έφτασε εκεί ο γαύρος κι εγκαταστάθηκε στην παράγκα και αυτός. Από τότε ξεκίνησε η μεγάλη αντιπαλότητα μεταξύ των δύο συγκάτοικων για την κυριαρχία της παράγκας.

Με τα χρόνια ο Βάζελος έφτιαξε και μια ομάδα μπας και σταυρώσει πρωτάθλημα, ανάλογα δε με το ποιος εξουσίαζε τη παράγκα το έπαιρνε κιόλας.

[επεξεργασία] Σήμερα

Την σημερινή εποχή οι Βάζελοι έχουν εξαπλωθεί σε όλη τη γη των Ελ και είναι χωρισμένοι σε βαζελάκια. Οι Παλαιοί (Βαρδινογιαννικοί), Οι Νέοι (Γιαννακοπουλικοί), Οι Μπισκοτάκια (Cockeys), και πολλές άλλες ράτσες.

[επεξεργασία] Διάσημοι Βάζελοι

[επεξεργασία] Πηγές