Βίκινγκς

Klasikos viking

Κλασικό δείγμα Βίκινγκ.

Πολεμοχαρής μεσαιωνικός λαός του Βορρά. Απ’ αυτούς προέρχονται οι Δανοί, οι Νορβηγοί, οι Σουηδοί, οι Ισλανδοί και οι Εσκιμώοι.

[επεξεργασία] Διατροφή

Στα άγονα μέρη όπου ζούσαν οι Βίκινγκς δεν είχαν πολλές διατροφικές επιλογές. Κυνηγούσαν ελάφια, χήνες και άλλους λαούς για το κρέας τους. Οι Βίκινγκς έχουν μείνει στην Ιστορία ως πότες με Π κεφαλαίο! Κατέβαζαν νταμιτζάνες ολόκληρες με κρασί, μπύρα ή βότκα. Στις πόλεις τους έβλεπε κανείς παντού μεθύστακες με ένα μπουκάλι στο χέρι....

[επεξεργασία] Πολεμικές πληροφορίες

Welcome-to-dannevirke

Ταμπέλα στη είσοδο πόλης των Βίκινγκς.

Οι Βίκινγκς ήταν όπως έχουμε πει πολύ άγριοι. Πολεμούσαν με τσεκούρια, σπαθιά με δίκαννες καραμπίνες. Φορούσαν τα γνωστά κράνη με κέρατα (για το λόγο κοιτάξτε παρακάτω) και πανοπλίες από ατσάλι. Κατά τη μάχη μούγκριζαν και άφηναν κραυγές με σαφές περιεχόμενο, όπως ΟΥΓΚΚΚ!! ΑΑΑΡΡΡΓΚ!! ΟΥΡΡΡΡΡ!! και ΡΑΑΑΑΓΚ!!

[επεξεργασία] Οι σχέσεις με το άλλο φύλο

FAT Woman opera

Ο θρύλος της όπερας, Ούρσουλα η Υπέρβαρη.

Οι άνδρες Βίκινγκς ήταν δίμετροι, μυώδης, με μακριά ξανθά ή κόκκινα μαλλιά ως τη μέση, κακομούτσουνοι, με πλούσια μουστάκια. Ήταν ο φόβος και ο τρόμος όλου του τότε γνωστού κόσμου. Ένας από δαύτους μπορούσε να πολεμήσει με τέσσερις ή και πέντε μαχητές. Όμως οι ίδιοι ήταν ανίσχυροι μπροστά στις γυναίκες τους. Οπλισμένες με πλάστες, μπαλτάδες και υπεράνθρωπη δύναμη οι γυναίκες Βίκινγκς επέβλεπαν τα πάντα. Συχνά κεράτωναν τους συζύγους τους με άνδρες από τις Μεσογειακές χώρες. Γι’ αυτό επέβαλλαν στους συζύγους τους να φοράνε κράνη με κέρατα. Ωστόσο για να μη χαλάσει το ίματζ των Βίκινγκς, άλλα έβγαζαν προς τα έξω.

[επεξεργασία] Η Τέχνη της Όπερας

Η μόνη τέχνη που γνώριζαν οι Βίκινγκς (εκτός της πολεμικής) ήταν η Όπερα, την οποία είχαν διδαχθεί από τον Βάγκνερ (ίδια μυαλά δεν είχαν;). Έφτασαν την ευγενή αυτή τέχνη σε άλλα επίπεδα. Μνημειώδης έχουν μείνει οι χοντρές «κυρίες» με τα κοτσιδάκια και τις βαθιές ή τσιριχτές φωνές, που σπάνε τζάμια.

[επεξεργασία] Οι Βίκινγκς σήμερα

Axe-shaving

Κάποιοι απόγονοι των Βίκινγκς έχουν κρατήσει τον παραδοσιακό τρόπο ξυρίσματος.

Κατά τα μέσα της δεκαετίας του '70 με την μεγάλη ανάπτυξη του οπαδικού κινήματος και έχοντας εκφυλιστεί εντελώς (υπάρχουν μαρτυρίες πολλών πως έτρωγαν φράουλα με σοκολάτα), οι Βίκινγκς αποφάσισαν να συγχωνευθούν με τη θύρα 4 όπου και σοκαρίστηκαν από την βαρβαρότητα που επικρατούσε. Απηύδησαν όμως σύντομα με το ελληνικό ποδόσφαιρο όταν συνειδητοποίησαν ότι ο Ζαγοράκης φυστικώνει τη Λίλη και σταμάτησαν να μπαίνουν σε σκηνικά - κυρίως να παίζουν φάπες με Ηρακλείδες και να χώνονται σε ντου χωρίς εισιτήριο. Επειδή σταμάτησαν απότομα την ενεργό ενασχόληση με τα του Μπάοκ η κίνηση τους αυτή έμεινε στην ιστορία ως "Βίκινγκ Στάματινγκ (ή Τσοχατζοπούλου που χρησιμοποιείται όμως κατά το δοκούν)". Η μεγάλη αυτή κατρακύλα των Βίκινγκς ανάγκασε τον Βαγγέλη Βενιζέλο να δηλώσει πως βλέπει πολλά κοινά με το Πασόκ και να τους καλέσει σε κυβέρνηση εθνικής φαιδρότητας, οι πρώτοι όμως αρνήθηκαν μιας που εκείνον τον καιρό είχαν αφοσιωθεί στο πλέξιμο σεμέν κυρίως για ψυγεία και τηλεοράσεις. Εισήγαγαν διάφορες καινοτομίες στο πλέξιμο σεμέν, με το οποίο ασχολούνται μέχρι και σήμερα, όπως τα σεμέν για LCD τηλεοράσεις και τα αυτομάτως αναδιπλώμενα σεμέν που έφεραν μεγάλο κύμα αντιδράσεων στο σύνολο σχεδόν των ελληνίδων γιαγιάδων μιας που θεωρήθηκε αντιδεοντολογικό το να κυκλοφορήσουν σεμεδάκια που δε δυσκολεύουν τη ζωή των ανθρώπων.