Βέλγοι

“Υπάρχουν, το ορκίζομαι, τους έχω δει.”

- Ένας ψευδομανής για τους Βέλγους

“Η κυβέρνηση κρύβει την ύπαρξη τους”

- Ένας συνομωσιολόγος για τους Βέλγους

“Είναι σαν την πέμπτη διάσταση. Υπάρχουν αλλά δεν είναι αντιληπτοί από τις ανθρώπινες αισθήσεις.”

- Αϊνστάιν για τους Βέλγους

“I see Belgian people!”

- από την ταινία "Έκτη αίσθηση"
GHOSTLY ORB ?

Ένας Βέλγος-Που-Δεν-Υπάρχει που κάθεται στην καρέκλα.

Βέλγοι: καταγωγή από Βέλγιο, δηλαδή από πουθενά, όταν κάποιος αναφέρετε στους «Βέλγους» ή είναι μυθομανής ή έχει φαντασιώσεις ή μας δουλεύει. Γενικότερα οποιαδήποτε αναφορά στους Βέλγους η στο Βέλγιο είναι αναληθής και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

[επεξεργασία] Η αβάσταχτη ανυπαρξία των Βέλγων

Θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε το Βέλγιο και τους βέλγους, με την Ατλαντίδα και τους κάτοικους της, όλοι έχουν ακούσει για αυτούς, αλλά ποτέ δεν τους έχει δει κανένας.

Η μη απόδειξη της ύπαρξης = με ανυπαρξία

  1. πχ, αν ο γιατρός σας έχει σπουδάσει στο Βέλγιο αλλάξτε τον.
  2. Αν πιστεύετε πως ξέρετε κάποιον βέλγο ξανασκεφτείτε το, αν συνεχίζετε να το πιστεύετε έχετε ψευδαισθήσεις.
  3. Αν αγοράσετε οτιδήποτε Βελγικής προέλευσης, χάνετε τα λεφτά σας.
  4. Αν σας πουν ότι κάποιος πήγε στο Βέλγιο, ή εξαφανίστηκε από προσώπου γης ή πέθανε.
  5. Αν η εθνική η μη ομάδα σας, παίζει με μια Βελγική, δεν χρειάζεται να δείτε τον αγώνα, έχετε νικήσει πριν την έναρξή του.
  6. Λέει ο Τραγουδιστής για τους Βέλγους: Alors on Dance.
  7. Και τέλος η φράση «είσαι Βέλγος» σημαίνει είσαι ανύπαρκτος και είναι άκρως προσβλητική.

[επεξεργασία] Ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά

Οι βέλγικη φυλή είναι αόρατη, άοσμη, απαρατήρητη και ανύπαρκτη. Ο μέσος Βέλγος έχει σωματότυπο που δεν έχει ύψος, βάρος, χρώμα δέρματος.

[επεξεργασία] Διάσημοι Βέλγοι

Πηγές; fight club