Α.Τ.Ι.Α.

(Ανακατεύθυνση από Α.Τ.Ι.Α)
Ουπς! Μπας και εννοούσατε ασία;

Το Α.Τ.Ι.Α (Ανεπίσημο Τρομοκρατικό Ίδρυμα Αντιπολίτευσης) είναι μια οργάνωση-ίδρυμα-μπαράκι το οποίο δημιουργήθηκε από τον Γιωργάκη, τον Καλοφαγά, τον Γκαντέμη τον Τάκη, τον Καλυτερότερο και τον Ανώνυμο με σκοπό την βελτίωση της νυχτερινής διασκέδασης και της διακίνησης ναρκωτικών. Μέχρι τώρα έχει αποδώσει καθώς το 70% των ανθρώπων έχει καπνίσει η έχει σνιφάρει κατά τη διάρκεια της ζωής του γεγονός που αυξάνει τις προσδοκίες για παγκόσμια μαστούρα. Σκοπός του είναι να ρίξει την κυβέρνηση παντού και να κάνει ότι να'ναι.

Atia.jpg

Όπου χόρτο και ένα ΟΥΦΟ!

[επεξεργασία] Μπίζνες

Το Α.Τ.Ι.Α δημιουργήθηκε (σε ακριβόστατη ημερομηνία) στις 6/6/666 στις 6:66 το απόγευμα (με άλλα λόγια, 7:06). Είναι έδω και 1343 χρόνια μαζί σας και σας προσφέρει πρώτη ποιότητας ναρκωτικά. Παρακάτω θα δούμε τις ακριβείς πωλήσεις ανά αιώνα.

[επεξεργασία] 666-700 μ.Χ

Μόλις άνοιξε η εταιρεία και όπως φαίνεται έβγαζε καλά λεφτά. Με την άνοδο της εταιρείας ο Γκαντέμης είπε: Ωραίο πολίτευμα έχουν εδώ... και έτσι άρχισε ο Μεσαίωνας. Τα επόμενα χρόνια ήταν όλο επιτυχίες.

[επεξεργασία] 700-1000 μ.Χ

Η επιχείρηση πήγαινε καλά καθώς πουλούσε χόρτο στην Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Η πτώση του Βυζαντίου δεν ήταν μακριά.

[επεξεργασία] 1000-1300 μ.Χ

Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία αγόρασε τόσο πολύ χόρτο που επηρεάστηκε η οικονομία και η κοινωνική τάξη της χώρας. Το αποτέλεσμα ήταν η πτώση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας από τους Ντουρκους.

“Και γαμώ τις πόλεις είναι εδώ...”

- Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης για το Βυζάντιο

[επεξεργασία] 1300-1600 μ.Χ

Αυτοί οι 3 αιώνες ήταν το αποκορύφωμα της εταιρείας καθώς όλος ο κόσμος μαστούρωνε και έκλαιγε την μοίρα του γιατί είχαν το μπλακ-αουτ και έχαναν το Τσάμπιονς Λίγκ. Μετά ξεκίνησε ο Διαφωτισμός και άρχισαν να πέφτουν τα ποσοστά πωλήσεων. Οι επόμενοι αιώνες όμως ήταν επίσης κερδοφόροι.

“Πέφτει!!!”

- Γριούλα από την διαφήμιση

[επεξεργασία] 1600-1700 μ.Χ

Εποχή λαμπρών ανακαλύψεων και λαμπρών επιστημόνων. Η εποχή αυτή σημείωσε πρόοδο όχι μονο στην επιστήμη αλλά και στην διακίνηση ναρκωτικών. Νέα είδη ναρκωτικών εμφανίστηκαν και άρχισε η επεξεργασία φυτών που μετατρέπονται σε ναρκωτικά. Η πρόοδος δεν ήταν μακριά.

[επεξεργασία] 1700-1900 μ.Χ

Η εποχή αυτή ήταν πρόοδος για κάθε τομέα στον κόσμο. Και η εταιρεία πουλούσε καλα με αποτέλεσμα να γίνει επιχείρηση. Προμήθευε σε διάφορους επιστήμονες LSD και Έκσταση με αποτέλεσμα την πρόοδο στην Φυσική, την Χημεία, την Αστρολογία, τον οττινανισμό και την φυλετικομαχίτιδα. Λέγεται πως εκείνη την εποχή είχε βρεθεί LSD στο τραπέζι του Νεύτωνα.

“Αργήσατε!!!!”

- Ο Ισαάκ Νεύτων για εσάς που διαβάζετε.

[επεξεργασία] 1900-2000 μ.Δ.

Η εταιρεία κολυμπούσε στα λεφτά καθώς όλα τα συκροτήματα του κόσμου αγοράζαν του κόσμου τα ναρκωτικά σε επίπεδο που ο Μητσοτάκης τους ευχήθηκε καλή επιτυχία... Και έτσι γεννήθηκε η Μαύρη Μέταλ. Η επιχείρηση είχε προβλήματα με την ΕΛ.ΑΣ όταν μπάτσοι άρχισαν να θερίζουν τα χωράφια με χόρτο. Λέγεται ότι στην Αθήνα ένας αστυνομικός έβαλε φωτιά σε μια θητεία με χασίς. Και τότε ο Εφραιμ τους έκανε μήνυση με αποτέλεσμα τα σκάνδαλα που έγιναν στο Βατοπέδιο.

[επεξεργασία] 2000 μ.μ.-σήμερα

Αυτό το διάστημα οι βιομηχανίες αναπτύχθηκαν αρκετά και τα ναρκωτικά το ίδιο. Φήμες λένε ότι η Α.Τ.Ι.Α ενσωμάτωσε ναρκωτικές
Oufo.jpg

ένα ούφο με σκούφο

ουσίες σε όλα τα νέα μηχανηματα (κινητά, πι-σι, τι-βι) ώστε ο κόσμος να εθίζεται σε αυτά και να τα χρησιμοποιεί χώρις μέτρο. Επίσης έκαναν πλύση εγκεφάλου στον κόσμο και τους έκαναν να πιστεύουν ότι το ρητό λέει Παν μετρον αριστον αντί για Μετρον αριστον.

[επεξεργασία] Πολιτική

Υπάρχουν αναφορές από όλο τον κόσμο οτι έχουν δεί την λέξη Α.Τ.Ι.Α πάνω σε πανό σε κάθε εκλογική εκστρατεία. Η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος χορηγός κάθε μεγάλου πολιτεύματος. Έχει συνεργαστεί με τον αμερικάνικο στρατό κατά τη διάρκεια του πρώτου, του ντέφτερου και του τρίτου παγκοσμίου πολέμου (κι όμως έγινε!). Προμήθευσε ασφάλεια και ποιότητα στους στρατιώτες αλλά και όπλα μαζικής καταστροφής.

Στις Ευρωπαϊκές αγορές η εταιρία κάνει πλέον χρυσές δουλειές , άνοιξε θυγατρική την ΕΚΤ που δίνει τις δόσεις πλέον σε κρατικό επίπεδο και εκατομμύρια νοτιευρωπαιων περιμένουν στην τηλεόραση να μάθουν πότε θαρθει η δόση τους.Δεν παζαρεύει κανένας την τιμη και δίνουν σε αντάλλαγμα οτι δημιούργησαν στο παρελθόν.Το χόρτο δεν το φουμάρουν αλλά το τρώνε μα το χόρτο εχει πολλές ίνες που βοηθούν στην δυνατή εκκένωση και αλίμονο αν όλοι αυτοί ειναι να εκκενώσουν σε κάποιους.

[επεξεργασία] Φάκελος:ΟΥΦΟ

Η επιχείρηση σκέφτηκε έναν τρόπο πιο γρήγορης μεταφοράς του εμπορεύματος. Σε συνεργασία με τους χλιμίντζουρες κατασκεύασε ένα είδος αεροπλάνου σε σχήμα κυκλικού δίσκου το οποίο θα μετέφερε το εμπόρευμα με την ταχύτητα του φωτός. Πολλοί άνθρωποι υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες των ΟΥΦΟ και πίστεψαν ότι τους επισκέφτηκαν εξωγήινοι πράγμα το οποίο φόβησε την επιχείρηση καθώς οι Ρώσοι θα είχαν την ευκαιρία να κάνουν προπαγάνδα. Το θέμα συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Φήμες λένε ότι η αμερικάνοι έχουν πιάσει ένα ΟΥΦΟ και τον κρύβουν για να μην καταρρεύσει η εταιρεία.

Α.Τ.Ι.Α.jpg

έτσι υποστηρίζουν ότι είναι το Α.Τ.Ι.Α...