Αχρωματοψία

Υπάρχουν δύο είδη αχρωματοψίας και ένα τρίτο επιπλέον είδος που ερευνάται ακόμα.

  • 1ον:... Δεν έχετε χρώμα. Πουθενά στο σώμα σας δεν βρίσκεται το παραμικρό ίχνος χρώματος.
  • 2ον:... Δεν μπορείτε να δείτε χρώματα. Μπορεί να συνδυαστεί και με την αποπάνω κατηγορία.
    • 3ον:... Αχρωματοψία με θολούρα. Συνδυάζεται με την αχρωματοψία που δεν μπορείτε να δείτε χρώματα.

[επεξεργασία] Αχρωματοψία πρώτου είδους

Δηλαδή δεν έχετε χρώμα. Είσαι δηλαδή άχρωμος. Είστε δηλαδή σαν μια παλιά ασπρόμαυρη ταινία. Αυτό θεωρείται μειονέκτημα καθώς ξεχωρίζετε από όλους τους υπόλοιπους οι οποίοι έχουν χρώμα. Η ιδιότητα αυτή μπορεί να γίνει αντικείμενο σχολιασμού από τα υπόλοιπα "έγχρωμα" άτομα. Αυτό οδηγεί σε ρατσισμό απέναντι στους έχοντες αχρωματοψία με αποτέλεσμα να περιθωριοποιούνται και όλοι να τους έχουν τελικά στο κλάσιμο. Σπανιότερη γενετική παραλλαγή οδηγεί σε άτομα όχι μόνο άχρωμα, αλλά και σχεδόν διαφανή, σαν μια ακαθόριστη υφή (όπως τα φαντάσματα δηλαδή). Τα διαφανή άτομα είναι σε ακόμα χειρότερη μοίρα γιατί περνάνε τελείως απαρατήρητα. Πολλά από αυτά τα άτομα γίνονται τελικά ΕΜΟ, ή, γκοθ, από την κατάθλιψη.

[επεξεργασία] Αχρωματοψία δεύτερου είδους

Δεν μπορείτε δηλαδή να δείτε το χρώμα. Στην αχρωματοψία αυτή, το σώμα του πάσχοντα σιχαίνεται τόσο πολύ το χρώμα γενικά, που όχι μόνο δεν υπάρχει πουθενά επάνω του, αλλά και εμποδίζει τον "άχρωμο", να το δει, να το φάει, να το μυρίσει, να το αγγίξει, κ.λ.π. έχουν βρεθεί όμως και πολλές περιπτώσεις ατόμων που δεν μπορούν να δουν χρώματα, αλλα όμως δεν είναι άχρωμοι. Σε κάποιες περιπτώσεις η αχρωματοψία αυτή (να μην μπορείτε να δείτε το χρώμα) μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη. Μια τετοια περίπτωση είναι σε γήπεδο που γίνεται αγώνας ανάμεσα σε γαύρους και βαζελάκια. Απλά, αν κάτσετε στη λάθος κερκίδα και πανηγυρίσετε γκολ της ομάδας σας, θα έχετε έναν πολύ οδυνηρό θάνατο από τους παρευρισκόμενους της αντίπαλης ομάδας.

[επεξεργασία] Αχρωματοψία τρίτου είδους

Αχρωματοψία που δεν διακρίνετε χρώματα σε συνδυασμό με θολούρα. Ακόμα πιο επικίνδυνος είναι ο συνδυασμός αχρωματοψίας με θολούρα. Όχι μόνο δεν βλέπετε καθόλου χρώματα, αλλά δεν βλέπετε γενικα. Δεν μπορειτε να δείτε ούτε ένα μέτρο μπροστά σας. Είστε δηλαδή κάτι σαν και εμένα, που είμαι πιο στραβός και από μύιγα και δεν βλέπω την τύφλα μου. Σε αυτή την περίπτωση είναι σίγουρο ότι θα μπείτε στο γήπεδο, αλλά είναι επίσης σίγουρο οτι δεν θα βγείτε από 'κει μέσα. για την ακρίβεια δεν θα βγείτε ζωντανοί απο'κει μέσα, αλλα θα σας βγάλουν (4 μέσα σε μία κάσα) μετά το τέλος του αγώνα.

[επεξεργασία] Τι μπορείτε να κάνετε

Εμείς εδώ στη φρικηπαίδεια έχουμε τη λύση αγαπητοί άχρωμοι φίλοι μας. Αν δεν μπορείτε να δείτε τα χρώματα στα παρακάτω σχήματα (συγκεκριμένα στο πρώτο σχήμα), τοτε λυπούμαστε πολύ αλλά έχετε αχρωματοψία (δεν μπορείτε να δείτε χρώματα, αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι είστε και άχρωμοι). Αν δεν μπορείτε να δείτε τα χρώματα ούτε στο δεύτερο σχήμα, τότε όχι μόνο δεν μπορείτε να δείτε χρώματα, αλλα είστε και οι ίδιοι, άχρωμοι, αλλά και άγευστοι, αλλά και άοσμοι. Ποια είναι η λύση; Να μην ξαναπάτε στο γήπεδο (αν θέλετε τη ζωή σας). Καλύτερα δείτε τους αγώνες από την τηλεόραση. Α! μην ξεχάσετε επίσης να γίνετε emo, ή, goth (όποιο από τα δύο σας είναι πιο εύκολο. Άλλωστε τα ίδια μαύρα χάλια είναι και τα δύο) και να αυτοκτονήσετε.

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.