FANDOM

Ο Αχιλλέας Μ-πέος,είναι μεγαλοπαράγοντας ποδοσφαίρου, γκουρού του στοιχήματος και του ξύλου. Πρώην κάτοικος φυλακής Κορυδαλλού.

Mpeos inda heart

Νέο Video-παιχνίδι

Παιδικά και νεανικά χρόνιαEdit

Ο Αχιλλέας Μπέος από μικρός, είχε έφεση στα τυχερά παιχνίδια. Είχε βάλει στοίχημα με τα σπερματοζωάρια, ότι αυτός θα μπει πρώτος και αφού τους λιάνισε στο ξύλο, κατάφερε και μπήκε.
Πάντα είχε άριστα στα μαθήματα, αφού εκβίαζε τους καθηγητές του ότι θα τους σπάσει στο ξύλο και έβαζε στοίχημα για αυτό. Είχε ιδιαίτερη αγάπη για το φαγητό (εξ ου και η κοιλίτσα). Παρόλα αυτά, έβαλε στοίχημα με τον εαυτό του ότι θα πάει στην Αμερική και θα διαπρέψει. Και έτσι και έγινε.

ΑμερικήEdit

Στην Αμερική, αρχικά ασχολήθηκε ως Bet-ατζής. Ήταν πολύ σκληρή η δουλειά, αλλά του άρεσε πολύ! Βάζοντας συνέχεια στοιχήματα, γέμισε με dollars και άνοιξε το πρώτο του πρακτορείο, το Βet-άδικο. Μόνο ο Αχιλλέας Μπέος κατάφερνε να νικά, οι άλλοι έχαναν. Ύστερα, δημιούργησε το Las Vegas, όπου το γέμισε με καζίνο και bet-άδικα.
Ακόμα,πουλούσε προστασία μόνος του,γιατί η γαμιστερότητα ζούσε στο αίμα του!Συγκεκριμένα,όλος του ο όγκος είναι γαμιστερότητα και λίπος!!!

Παρόλα αυτά, είχε πλέον κερδίσει το στοίχημα και γύρισε στην Ελλάδα.

Τα πρώτα χρόνια στην ΕλλάδαEdit

Στην Ελλάδα, γύρισε με πλήθος δολλάρια, και άνοιξε κέντρα νυχτερινής διασκέδασης. Παρ'όλα αυτά, λειτουργούσαν ως bet-άδικα. Άνοιξε επίσης πολλές μπαρ-μπουτιέρες, καθώς ήταν καλός στο μπαρ-μπούτι.

Όνειρό του ήταν να γίνει ένας Αγαπούλας. Έτσι, μπήκε στο ποδόσφαιρο, γνώρισε το είδωλό του (αγαπούλας ΒigMac Ψωμιάδης) και επιδόθηκε στο στοίχημα. Με τον Αγαπούλα γνώρισε την Μονόπολη, όπου τους ξεπερνούσε όλους, καθώς έβαζε 23% ΦΠΑ στα ενοίκια και έκλεβε την τράπεζα.

Ποδόσφαιρο και μεγαλοπαράγονταςEdit

Η γνωριμία με τον Μάκαρο και η αγάπη για μπετ, τον οδήγησε στην αγορά ομάδας. Πλάκωσε τον Πρόεδρο του Πανιωνίου, έγινε πρόεδρος αυτός, αλλά επειδή στον Πανιώνιο έριχνε πολύ ξύλο, τον διώξαν. Έπειτα πήγε στον Ηρακλή, όπου επειδή τον είπαν χοντρό, τους πλάκωσε και έφυγε. Ύστερα πήγε στον Βόλο, στον Γαύρο του Βόλου, όπου οι ικανότητες του στο bet ξεπέρασαν τα όρια (συγκεκριμένα, έπαιζε στην Μαλαισία). Ο λαός του Βόλου τον λάτρεψε, γιατί ήταν γαμιστερότατος.

ΠτώσηEdit

Ο Αχιλλέας Μπέος ήρθε σε σύγκρουση με τον Μοντελοπνίχτη, όπου και έπαιξε άγριο ξύλο. Φυσικά και κέρδισε. Όμως, οι κακοί οι δικαστές και όλοι οι φαντασιόπληχτοι, τον κατηγορούσαν (μαζί με πολλά ταλέντα του bet) ότι ΕΣΤΗΝΕ ΑΓΩΝΕΣ! Ήμαρτον. Φυσικά και έπεσε σε συνωμοσία των Βριλ, έχασε το πρώτο του στοίχημα αν μπει φυλακή ή όχι και έγινε μόνιμος κάτοικος Κορυδαλλού. Οι φίλοι του, Μάκαρος και Σία, προσπαθούν να γλιτώσουν...ο Μάκης το έπαιξε στοίχημα..

Μερικές Χρήσιμες Πληροφορίες για τον Αχιλλέα Μ-πέοςEdit

Mpeos productions

Μ-πέος Productions Vol.1

  1. O Mπέος έστησε τη δημιουργία του κόσμου. Ηταν να γίνει σε 8 μέρες, αλλά το είχε παίξει under.
  2. Ο Μπέος έστησε παιχνίδι over ημίχρονο under τελικό!
  3. Ο Μπέος έστειλε τον Εφιάλτη στις Θερμοπύλες. Μετά είδαν ότι είχε παίξει διπλό τους Πέρσες...
  4. Ο Μπέος είναι σε θέση να στήσει μπλόκο στην τροχαία...
  5. Φήμες λένε ότι ο Μπέος έστησε και το Δαβίδ vs Γολιάθ.
  6. Ο Μπέος έχει στήσει παιχνίδι και σε κομπολόι.
  7. Ο Μπέος είχε στήσει και τις εκλογές του 2000, ΝΔ στο ημίχρονο και ΠΑΣΟΚ τελικό.
  8. Oι Άγγλοι ανακάλυψαν το ποδόσφαιρο, όταν βρήκαν ένα σημαδεμένο κουπόνι του Mπέου.
  9. Στο σχολείο ο Mπέος έφαγε αποβολή επειδή έστησε τα μήλα.
  10. Ο Μπέος έστησε διπλό τον αγώνα Chuck Norris vs Bruce Lee με άσσο το ημίχρονο.
  11. Ο Μπέος έστησε τον αγώνα σκάκι Κασπάροφ εναντίον του Η/Υ της IBM.
  12. Ο Μπέος έστησε και το Χαβάη 5-0.
  13. Στο τελευταίο παιχνίδι που έστησε ο Μπέος, η Χαβάη κέρδισε 6-0.
  14. Ο Μπέος έχει στήσει τα κινούμενα σχέδια, γι' αυτό κερδίζουν πάντα οι καλοί στο τέλος.
  15. To αγαπημένο ποτό του Μπέου είναι βότκα με στημένο λεμόνι.
  16. Ο Μπέος έστησε την Τζούλια για να την μαγαρίσει ο Γάλλος στην πρώτη της ταινία επιμορφωτικού περιεχομένου.
  17. Ο Μπέος έστησε το περσινό Μπαρτσελόνα-Έρακλες (Εξ ου και το 0-1)
  18. Από τον Μάιο του 2014 είναι ο νέος δήμαρχος Βόλου