Αυτόματος Κιμαδοποιητής Χειρός

“Αφού δεν τρώγεται δε με ενδιαφέρει!”

- Ο Κωστάκης για τον Α.Κ.Χ.

“Σε ενδιαφέρει Κωστάκη! Πώς τους φτιάχνω τους κιοφτέδες νομίζεις;”

- Η Νατάσα για την ρήση του Κωστάκη.

“Αααα...”

- Ο Κωστάκης για τη ρήση της Νατάσας.
Weapons-for-Peace.jpg

Το μοντέλο "Takanamekima-100".

[επεξεργασία] Γενικά κι αόριστα

Γνωστός και ως Α.Κ.Χ. Κατασκευάστηκε χθες από το Μπομπ το Μάστορα, ώστε να βοηθήσει εν μέσω κρίσης και καλά κωλοκατάστασης για να έχουν τα νοικοκυριά φρέσκο και κυρίως φθηνό κιμά. Στην αγορά κυκλοφορούν τα μοντέλα "Takanamekima-100" και "KimasXP" (για επαγγελματική χρήση) με ένα βιβλίο συνταγών με κιμά. Αναμένεται σύντομα η κυκλοφορία του "Kima-Kima7" μετά και την απόσυρση του ελλατωματικού "Kima-kimaSvista" (ρώταγε συνέχεια αν θες να βάλεις τον κιμά απ' αυτή την πλευρά ή απ' την άλλη, αν θες σίγουρα να φτιάξεις κιμά, αν είσαι σίγουρος πως θες σίγουρα να φτιάξεις κιμά κ.ο.κ.)

[επεξεργασία] Χρήση

Η κιμαδοποίηση είναι απλή. Τοποθετούμε την κατάλληλη ποσότητα κρέατος στον Υποδοχέα Σάρκας και αφού οπλίσουμε με τα ειδικά Σκάγια Κιμαδοποίησης πυροβολάμε. Έτσι θα έχετε φρέσκο και φθηνό κιμά ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!! Πιο συγκεκριμένα:

  • Μεταβλητό βεληνεκές: είτε στοχεύετε τη δικιά σας κατσαρόλα, είτε του γείτονα μπορείτε να το προσαρμόσετε αυτόματα στις ανάγκες σας!
  • Λειτουργία εκτόξευσης: Θέλετε να ταΐσετε το σκύλο σας ελεύθερα και γρήγορα; Κανένα πρόβλημα! Βάζετε μια μπριζόλα από πάνω και στη λειτουργία εκτόξευσης εκτοξεύεται κιμάς προς την κατεύθυνση που θέλετε! Λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά και στις γάτες!
  • Αντίστροφη λειτουργία: Έχετε βαρεθεί να ταΐζετε κρέας τα ζώα σας; και πάλι έχουμε τη λύση! Χρησιμοποιείστε το προϊόν ανάποδα, βάζετε τα κουνέλια σας πάνω και από την άλλη βγαίνει κιμάς!