Αυτιαγγουρισμός

Ugly-men copy

Δύο από τους γιους του Καραγκιόζη με εμφανή ελληνικά γονίδια από την μάνα τους, γεννημένη νικήτρια και με εμφανή σημάδια Αυτιαγγουρισμού.

Ο Αυτιαγγουρισμός είναι γενετική ανωμαλία η οποία επηρεάζει το μέγεθος και το σχήμα των αυτιών. Προκαλείται από υπολειπόμενο στέλεχος των ελληνικών γονιδίων. O αρσενικού φύλου έχων αυτιαγγουρισμό ονομάζεται Αυτιάγγουρας ενώ η θηλυκού φύλου έχουσα αυτιαγγουρισμό ονομάζεται Αυτιαγγούρω.

Η εν λόγω ασθένεια εμφανίζεται επίσης με μεγάλη συχνότητα στο είδος Albanoturisticus elbasani, συχνά συνοδευόμενη με ισιοβερκίαση για εύκολες φάπες ("μη βαράει αφεντικό, έκει οικογκένεια").

Aytiaggouras

Ο εν λόγω καταζητούμενος

Αυτoδύναμο μέλος του κινήματος των Αυτιαγγούρων είχε εντοπιστεί προ ετών στο χώρο διεύρυνσης ψυχοσωματικών προβλημάτων του Εθνικού Κατασκηνωτικού Πανεπιστημίου Αθηνών, γνωστό και ως di (disruption institute), όπου και παρείσφρησε στην κατά τα άλλα καθαρόαιμη σέκτα της ΔΑΠ Πληροφορικής. Απουσία φωτογραφίας, το ειδικό επιφορτισμένο κλιμάκιο της ομάδας του Σκούμπι Ντου έχει προμηθεύσει το κοινό με το σκίτσο αριστερά. Εντοπισμός και ακινητοποίησή του αμείβεται με 10 στα Σήματα και Συστήματα.

[επεξεργασία] Διάσημοι Αυτιάγγουρες

[επεξεργασία] Δείτε επίσης