Αυνανιστάν

Δυκάτο Αβνανιστάν
Πρώην ελληνικό προτεκτοράτο της Αυνανίας

Σημαία του αυνανιστάν
 
Αυνανιστάν
Πληθυσμός3.563.917 κατ.
Έκταση300 τετρ. χλμ.
ΠρωτεύουσαΤσιμπουκτού
ΘρησκείαΜάρτυρες του Αυνάν
ΕθνικότηταΝαρχ
Επίσημη γλώσσαελινικί γλόσα
ΚυβέρνησηΔούκας: Κώστας Γκουσγκούνης

Η εθνική εστία των Αυνανιστών και των τυφλών. Πρωτεύουσα είναι το Τσιμπουκτού

[επεξεργασία] Η γεωγραφία

Αυνανιστάν ή Πεοταλαντιστάν χώρα της μεσο-ανατολικοδυτικο-βορινής Ασίας. Ο πληθυσμός του υπολογίζεται στους 3.563.917 κατοίκους χωρίς να υπολογίζονται οι μετανάστες σε άλλες χώρες Αύνανες και οι λαθρομετανάστες που κατακλύζουν την χώρα από το Τιμπουκτού.( Οι υπόλοιποι 2.503.275.001 κάτοικοι σκοτώθηκαν από ρώσους στρατιώτες, τσετσένους αυτονομιστές και από τον Rambo) Η ακριβής θέση του είναι 33.5 μοίρες νότια του Περουκιστάν και 16,66 μοίρες ανατολικά του Τραμπουκιστάν, το οποίο είναι γνωστό για τους τραμπούκους τρομοκράτες του.

[επεξεργασία] Η ιστορία

Το κράτος του Αυνανιστάν δημιουργήθηκε στις 23 Ιανουαρίου του 1933. Η ημέρα αυτή θεωρήθηκε ιδανική για την ίδρυση του κράτους γιατί όπως είπανε και οι καλύτεροι ιωνολόγοι της εποχής: "Τα πουλιά πετάνε προς τα δεξιά, που σημαίνει μακροζωία και είρηνη". (Φυσικά κάποιοι άλλοι ιωνολόγοι που κάθονταν στην απέναντι εξέδρα είδαν το πέταγμα των πουλιών προς τα αριστερά, που σημαίνει αίμα και θάνατο.) Κάποια στιγμή επισκέφτηκε την χώρα ο γνωστός Rambo (ή Γιάννης Ράμπος) ο οποίος έμεινε έκθαμβος από την φυσική ομορφιά και τα αξιοθέατα της χώρας και αποφάσισε να μείνει εκεί για λίγα χρόνια.(βέβαια ένας από τους λόγους που έμεινε ήταν ότι πήγαινε στο Τραμπουκιστάν και σκότωνε τρομοκράτες, σαν εξάσκηση για να μπει στο βιβλίο Γκίνες ως ο πιο πολεμοχαρής άνθρωπος). Τελικά όμως ο Rambo τα τσούγκρισε με τον Χίτλερ, ο οποίος κατοικούσε μόνιμα εκεί. O Xίτλερ άσκησε στρατιωτική κατοχή και απαγόρευσε την είσοδο στην χώρα, στον Rambo. Η κατοχή παραμένει έως σήμερα αλλά όλα βαίνουν καλώς. Μόνιμος εχθρός του κράτους παραμένει ο Γιάννης.

[επεξεργασία] Αξιοθέατα

  • Χυσία όρη
  • Αρχαίο θέατρο Πεοκράτη
  • Αριχίδια Πεδιάδα
  • Πολύ Αρχαίο Πεονίδιο Ίδρυμα, το γνωστο και ως ΠΑΠΕΙ (Το πρώτο πανεπιστήμιο στην γη. Λειτούργησε για πρώτη φορά το 4519 π.Χ, μήνα Σεπτέμβρη και μέρα Τετάρτη 11η του μηνός.)
  • Ερείπια της αρχαίας πόλης Τσιμπουκ(τ)ού.
  • Φαράγγι της Μαλακιάδας
  • Παπαριαίον Καυλοτεχνικόν Ίδρυμα
  • Μουσείο Βαν Μαστούρμπεν
  • Αιδοίον πέλαγος

[επεξεργασία] Οικονομία

Η οικονομία του κράτους βασίζεται στην εξαγωγή σπέρματος πρώτης ποιότητας από τους πιο επαγγελματίες Αύνανες αυνανιστές (ή κοινώς μαλάκες) του οποίου η χρήση ενδείκνυται για την παραγωγή οδοντόκρεμας, σαπουνιού και κρεμών προσώπου (κυρίως για γυναίκες). Επίσης στην χώρα υπάρχουν και άφθονα κοιτάσματα πετρελαίου, το οποίο όμως δεν χρησιμοποιείται, λόγω μιας ευχής του Μητσοτάκη προς τον Χίτλερ.

[επεξεργασία] Ορκιζμένοι εχθροί

  • Ο Rambo
  • Οι Νεφελίμ
  • Οι Αμερικάνοι
  • Οι άνθρωποι με προγούλι