Ασφαλιστική ρουλέττα

[επεξεργασία] Γενικές πληροφορίες, σκοπός

Η ασφαλιστική ρουλέττα είναι ένα παιχνίδι που εντάσσεται στην κατηγορία "κοινωνικά". Κάθε παρτίδα παίζεται από δύο κύριους παίκτες και πάντα υπάρχει ένας τρίτος δίπλα που παρατηρεί και δέχεται τις επιπτώσεις. Το παιχνίδι διέπεται από ένα σύνολο κανόνων που ονομάζεται καπιταλισμός εν συντομία, αν και για κάθε παρτίδα οι κανόνες είναι λίγο διαφορετικοί.

Σκοπός του παιχνιδιού για κάθε παίκτη είναι διαφορετικός. Ο πρώτος παίκτης, που ονομάζεται Επιχειρήσεις σκοπό έχει να αυξήσει τα κέρδη του, ενώ ο δεύτερος παίκτης, η Κυβέρνηση, σκοπό έχει να επανεκλεγεί.

[επεξεργασία] Κανόνες πατρίδας

Το παιχνίδι παίζεται με ένα ταμπλό, πιόνια για κάθε παίκτη, ένα τεράστιο πακέτο χρήματα, καρτέλες με νομοσχέδια, ένα ζάρι και ένα περίστροφο με μία σφαίρα μέσα κάθε φορά.

[επεξεργασία] Η κυβέρνηση

Οι παίκτες έχουν διαφορετικές ιδιότητες ο καθένας. Η κυβέρνηση μπορεί να κατασκευάζει νομοσχέδια που αλλάζουν τους κανόνες του παιχνιδιού, και επηρρεάζουν και τον παρατηρητή, και τον αντίπαλο παίχτη. Αυτά τα νομοσχέδια έχουν να κάνουν κυρίως με τα όρια συνταξιοδότησης, τις ασφαλιστικές εισφορές και τα ποσά των συντάξεων. Η ίδια η κυβέρνηση δεν επηρρεάζεται από αυτά τα νομοσχέδια καθώς για τα μέλη της οι εισφορές μένουν πρακτικά σταθερές, τα ποσά των συντάξεων αυξάνονται σταθερά άσχετα από το τι γίνεται με αυτά των υπολοίπων και τα όρια συνταξιοδότησης παραμένουν γενικά αμετάβλητα στα 100.

Που και που, η κυβέρνηση προσπαθεί να βγάλει νόμο σχετικά με το ασφαλιστικό. Για να το κάνει αυτό, κάνει ένα νομοσχέδιο και ρίχνει το ζάρι όσες φορές επιβάλλει ο τύπος exp(A)/Π όπου Α οι αυξήσεις ορίων ηλικίας και Π οι αυξήσεις των συντάξεων μετά πληθωρισμού. Ακολούθως παίρνει το περίστροφο και αφού το περιστρέψει, το αγγίζει στο κεφάλι τόσες φορές όσες το άθροισμα των ζαριών και πυροβολά. Εφόσον δε γίνει καμία μεταρρύθμιση για αρκετό χρονικό διάστημα, οι επιχειρήσεις παίρνουν το πιστόλι, ρίχουν Ν ζαριές, όπου Ν ο αριθμός των χρόνων που δεν έχει γίνει καμία μεταρρύθμιση στο ασφαλιστικό που να τις συμφέρει και άμα βγάλουν άθροισμα πάνω από 9 πυροβολούν την κυβέρνηση.

Κάθε 4 χρόνια, ο παρατηρητής παίρνει το πιστόλι και βάζει μέσα 3/6 σφαίρες -εδώ και 20 χρόνια και χωρίς να είναι υποχρεωμένος- ενώ οι επιχειρήσεις κάνουν το ίδιο αλλά με τις Ν σφαίρες -αρά Ν παντα μικρότερο του 4- και ακολούθως περιστρέφουν τα όπλα και οι δύο και πυροβολούν και οι δύο μαζί. Αν φύγει σφαίρα, η κυβέρνηση αντικαθίσταται από άλλη.

Ειδικά βραβεία:

  • Η Γαλλική κυβέρνηση υπό Σιράκ τα κατάφερε να πυροβοληθεί τόσες φορές στα τελευταία 2 χρόνια που κερδίζει το βραβείο 'Σουρωτήρι 2006'.

[επεξεργασία] Οι επιχειρήσεις

Ο δεύτερος παίκτης παίζει με τελείως διαφορετικά εργαλεία. Τα κύρια του όπλα είναι οι οικονομικές αναφορές και οι 'συνεισφορές' σε εκλογικές εκστρατείες, και πρόσφατα, με τη διοργάνωση του παγκοσμίου τουρνουά ασφαλιστικής ρουλέττας -βλέπε παρακάτω- η μετανάστευση στη Βουλγαρία ή την Κίνα. Με το να κατασκευάζονται αναφορές που δείχνουν οτι εάν δεν αυξηθούν τα όρια ηλικίας στα 80, και μείνουν οι συντάξεις σταθερές για τα επόμενα 20 χρόνια, η ανταγωνιστικότητα θα πέσει σε σύγκριση με την Κίνα προσπαθεί να πείσει την κυβέρνηση να κάνει αυτές τις αλλαγές. Η κυβέρνηση μετά μπαίνει στη διαδικασία όπου διαλέγει από ποιόν θα φάει τη σφαίρα. Σαφώς οι αρχηγοί των επιχειρήσεων που διαχειρίζονται την ημι-θυγατρική οφφ-σορ εταιρία φραντσάιζ που είναι επιφορτισμένη με το καθήκον να παίζει το παιχνίδι εκ μέρους των επιχειρήσεων και ονομάζεται ΣΕΒ υπόκεινται ειδικών κανόνων και οι συντάξεις τους ακολουθούν αυτές των πολιτικών, μόνο που πολλαπλασιασμένες επί περίπου 20.

Ειδικά βραβεία:

[επεξεργασία] Ο παρατηρητής

Δεν παίζει επίσημα, αλλά κάθε τόσο βγάζει το πιστόλι, φορτώνει με 3/6 σφαίρες, περιστρέφει και πυροβολά. Ρόλος, που εκτελεί μάλλον μηχανικά, καθώς άσχετα από το ποιός βγαίνει, η διαδικασία κινείται αυτόματα από όλες τις πλευρές. Είναι σαν να υπάρχουν τρία άτομα που να τραβάνε ένα σχοινί ο καθένας, και αυτό το σχοινί είναι δεμένο σε έναν κρίκο στο κέντρο. Ο καθένας τραβάει σε μία κατεύθυνση και όταν γίνει κάποια αλλαγή στα πρόσωπα, η διαδικασία απλώς συνεχίζει με άλλα πρόσωπα. Ο καθένας απλώς συνεχίζει να τραβά στην κατεύθυνση που τραβούσε ο προηγούμενος. Η συνισταμένη κίνηση είναι εδώ και 10 χρόνια πρός τα δεξιά του ταμπλό, αλλά αρκετοί αναρωτιούνται για πόσο καθώς το σύστημα πλέον προσεγγίζει την άκρη του ταμπλό.

[επεξεργασία] Το παγκόσμιο τουρνουά

Στο παγκόσμιο τουρνουά παίζουν όλες οι χώρες του κόσμου εκτός από τη Βόρεια Κορέα που προτιμά να παίζει με πυραυλάκια μινιατούρες και κάτι κράτη στην Αφρική που κανείς ούτε καταλαβαίνει, ούτε ενδιαφέρεται άμα παίζουν ή όχι. Στο τουρνουά, η κάθε χώρα ανταγωνίζεται άλλες καθώς οι επιχειρήσεις αποκτούν την ικανότητα να μεταναστεύουν από τη μία στην άλλη. Πίσω στην αναλογία με τον κρίκο: Αυτό δημιουργεί μία κατάσταση λούζ-λούζ (ελληνιστί ηττημένου-ηττημένου) καθώς οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο προσπαθούν να μειώσουν την ένταση με την οποία τραβάνε εναντίον των επιχειρήσεων και πάντα αυτός που τραβάει λιγότερο κερδίζει περισσότερα. Το φαινόμενο που ακολουθεί είναι ότι καθώς υπάρχει έντονος ανταγωνισμός να τραβήξουν οι κυβερνήσεις λιγότερο το σύστημα επιταχύνει κι άλλο προς τα δεξιά με την επιτάχυνση αυτού που τραβάει λιγότερο. Αυτή τη στιγμή το παγκόσμιο τουρνουά τρέχει με τέτοια ταχύτητα προς τα δεξιά που ο ήχος το κοιτάει με κυάλια. Οι περισσότεροι περιμένουν να δουν πότε κάποιος θα χάσει την ισορροπία του και θα κουτρουβαλήσει.

Ενημέρωση:

  • Την πρωτιά αυτή τη στιγμή κατέχει η Κίνα που δεν τραβάει καθόλου. Εδώ τον κρίκο βολτάρουν ανενόχλητες οι επιχειρήσεις.

[επεξεργασία] Games, Game Cheats, Reviews, FAQs, and More