Ασυναρησίες

Η διαδικασίαν κατά την οποίαν κάθε σύμβολον του γνωστού και άγνωστου αλφαβήτου ΑΒ$# αντιστοιχίζεται σε ένα ακριβώς και σχετικώς άσχετο γεγονός της πραγματικότητας R. Χαρακτηριστικό γνώρισμα των ασυναρτησιών είναι η παντελής έλλειψη κατανόησης από όλους τους ανθρώπους, ακόμη και εκ του δημιουργού, για το νόημα της φράσεως. Παραδείγματο σχάρην η συνάρτηση για να κερδίσετε το λαχείο:

Ασυναρτησίες.PNG

[επεξεργασία] Μελέτη ασυναρτησίας

Ασυναρτησία.PNG

Γραφική παράσταση ασυναρτησίας.

Πεδίο εντοπισμού: οτιδήποτε μπορεί να γίνει στόχος μιας επίδοξης ασυναρτησίας. Συνήθως όλη η πραγματικότητα.

Προσοχή, όμως γιατί κατά κανόνα η #(Τσακ Νόρις)=ξύλο, @(Μητσωτάκης)=Γκαντεμιά και $ ή € ή ¥(πολιτικός)=-0.

Οι ασυναρτησίες χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του κόσμου μας και την πρόβλεψη του μέλλοντος.

[επεξεργασία] Ιστορία

Οι ασυναρτησίες σύμφωνα με αδιάσειστες πηγές είναι μυστικό όπλο των Ελ. Κρύβουν όλη τη γνώση του σύμπαντος. Η Πυθία των αΔελφών διάβαζε γραφικές παραστάσεις από ασυναρτησίες υπό την επήρεια καπνιστής δάφνης και θρησκείας, για να τις αποκωδικοποιήσει και να βγάλει χρησμούς. Ο τρόπος αποκωδικοποίησης είναι αρκετά δύσκολος και γίνεται μόνο υπό την επήρεια ουσιών.

Η μυστική γνώση των Ελ προκειμένου να μη φανερωθεί και αποκωδικοποιηθεί μεταδίδεται μέσω νηπίων-κατασκόπων τα οποία τις ζωγραφίζουν, είναι κοινώς λεγόμενες μουτζούρες. Λοιπόν, συνίσταται προσοχή στα συγκεκριμένα νήπια λόγω ενδεχόμενης επικινδυνότητας, καθώς είναι άρτια εκπαιδευμένα στο βασανισμό ενηλίκων.

Άλλες γλώσσες