Αστυνόμος Μπέκας

Το πραγματικό όνομα κάθε αστυνομικού οργάνου στην Ελλάδα. Μόλις αποφοιτήσουν από τη σχολή λαμβάνουν νέο επίθετο, για κάλυψη.

Μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνος σας, το αληθές του γεγονότος, φωνάζοντας κάποιο όργανο στο δρόμο "Αστυνόμε Μπέκα...!" - Θα γυρίσει. (Τώρα άμα σας πάρει στο κυνήγι, εμείς δεν φταίμε - αποκαλύψατε την ταυτότητα του)

Για αυτήν την κάλυψη αποφάσισε ο Τσακ Νόρις την 28η Οκτωβρίου στο Μαντρί των Ιπποτών, όπου τραγούδησε η Άννα Βίσση. Εκεί, εμπνευσμένος από το τραγούδι, έδωσε διαταγή με την σκέψη του σε έναν χλιμίτζουρα.

[επεξεργασία] ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΑΑΑΑ!

Έχω την τρομακτική υποψία, ότι αυτό που κάνει τον εν λόγω αστυνομικό να πάρει τον αναγνώστη στο κυνήγι, δεν είναι η λέξη Μπέκας..μα η λέξη αστυνομικός!
Αγαπητέ αναγνώστα, προσοχή και κριτική σκέψη στις παροτρύνσεις των ειδικών. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρεθείς δεμένος χειροπόδαρα και να παρακαλάς το μάγειρα , ο οποίος δε μιλάει ντιπ ελληνικά και του έχουν πει ότι είσαι ένας επικίνδυνος τρομοκράτης, να σε λύσει.
Όλο αυτό δεν αποκλείεται να έχει σαν μουσικό θέμα το Όλα Καλά θα μας πάνε, γεγονός που θα σε κάνει να μελαγχολήσεις και να να αναπολήσεις τις μέρες που έτρεχες σαν ελεύθερο πουλάρι στους κάμπους της Λειβαδιάς και να σκέφτεσαι δυο, τρεις και παραπάνω φορές πριν αποφασίσεις να ακολουθήσεις τις υποδείξεις των ειδικών!

Μπορείς να αποφύγεις όλα τα παραπάνω και να χαράξεις το δικό σου προσωπικό δρόμο, ..για παράδειγμα...να δεις έναν αστυνομικό...και να του φωνάξεις Όργανοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο! (να δεις που θα γυρίσει) αλλά εσύ μη σταματήσεις...συνέχισε με διάφορα αλλά κοσμητικά και διακοσμητικά της αρεσκείας σου, που να έχουν όμως, αν όχι νόημα, τουλάχιστον σωστό ύφος και ήχο (κάνε και καμιά γαργάρα με ούζο πριν και λίγες διατάσεις) !

Σε κάθε περίπτωση, θα είναι απόλυτα δικό σου το φταίξιμο και η δόξα ....και εμείς ελπίζω να είμαστε εκεί κοντά να πίνουμε κάνα καφέ.

[επεξεργασία] Πηγή

Υπεύθυνη σύμβουλος Κριτικής Σκέψης και Ελεύθερης έκφρασης