FANDOM

“Εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει πολλές και μεγάλες επιτυχίες στην ΕΛ.ΑΣ.”

- Το πλάσμα Μ για την ΕΛ.ΑΣ.
Φρανκεισταν-μπατσος

Ο Φρανκεστάιν στην αρχή της καριέρας του υπήρξε αστυνομικός.

Το έμβλημα της Ελληνικής αστυνομίας

Το έμβλημα της Ελληνικής αστυνομίας.

Χριστόμπατσος

Ακόμα και ο Χριστός υπήρξε αστυνομικός εκτός από βοσκός.

Πρόκειται για μια επαναστατική οργάνωση βασισμένη στα δημοκρατικά ιδεώδη που διέπουν τον Ελληνικό πολιτισμό. Τον 5ο αιώνα π.Χ., ο βασιλεύς της Αθήνας Πολύδωρας είδε πως υπήρχε κίνδυνος λαϊκής εξέγερσης. Λέει λοιπόν "τι να κάνω ρε φούστη μου; Ας πω στους Ελ ότι θα δημιουργήσω ένα σώμα να προσέχει τις περιούσιες τους, και ταυτόχρονα θα επιβλέπω τον κάθε φούστη που με απειλεί."

Όταν ήταν κυρίαρχοι οι Ντούρκοι, την επίβλεψη του τόπου είχε ο Κεμάλ μαζί με τα Γλυκόσκυλα. Το 1821 λοιπόν, οι Έλληνες θύμωσαν γιατί ήταν αχάριστοι και δεν τους έφταναν όσα τους παρείχε το δημοκρατικό τουρκικό πολίτευμα και είπαν "Ξου!" στους Τούρκους. Μία απόρροια αυτής της εξέγερσης ήταν και η νέα ελληνική αστυνομία.

Η αστυνομία αποτελείται από ένα σύνολο άρτια εκπαιδευμένων, μορφωμένων, ευγενικών και φιλοσοφημένων ανθρώπων που επιτελούν άριστα το έργο τους, γι' αυτό και ο κόσμος τους στηρίζει.

Αστυνομικός

Gourounompatsos.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αστυνομικού.

Policejunky

Αστυνομικός σκύβει να πιάσει το πορτοφόλι που έπεσε από τον κύριο με την σημαία.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή φιγούρα ντυμένη στα σκούρα μπλε. Έχει συνήθως στα δεξιά στην λεκάνη του ένα πιστόλι και πίσω στον κώλο του ή στην κωλότσεπη να κρέμεται ένα ζευγάρι χειροπέδες. Συνήθως πηγαίνουν δυο-δυο σαν τους Χιώτες. Ο ένας είναι καλός και ο άλλος κακός. Συνήθως ο ένας ξέρει ανάγνωση κι ο άλλως γραφή, εκτός των "ειδικών φρουρών" που η μόνη ειδίκευση τους είναι οι ειδικές ικανότητες εκ των ειδικών αναγκών ορμώμενες με απόλυτη ειδίκευση στην άγνοια ειδικών θεμάτων όπως: "Προσοχή στη σκανδάλη! Το όπλο που σου δώσαμε ίσως να μπορεί και να πυροβολήσει."

Αστυνομικός μπορεί να γίνει ο καθένας αρκεί να έχει καλό μπάρμπα. Η τυπική διαδικασία εκπαίδευσης του αστυνομικού αποτελείται από το τρίπτυχο:

  1. Προμήθεια δύο ντενεκέδων τυρί και ενός αρνιού στον μπάρμπα για να πάρει τηλέφωνο.
  2. Αποστήθιση του σίκουελ "Η Μεγάλη Των Μπάτσων Σχολή".
  3. Εφαρμογή του χρυσού κανόνα της ακαδημίας "δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα, δε θυμάμαι, δεν ευθύνομαι εγώ...".

Περιπολικό

Περιπολικό

Η κρίση χτύπησε και την αστυνομία.

Copcar

Η κρίση έχει χτυπήσει και την αστυνομία του εξωτερικού.

Επειδή βαριούνται να περπατήσουν, κυκλοφορούν μέσα σε κάτι απαρχαιωμένα μπλε-άσπρα αυτοκίνητα συνήθως Astra, Skoda, Ξαρά που έχουν στην οροφή ένα καρούμπαλο γιατί ο Μπομπ Σφουγγαράκης τα χτύπησε με μια σφεντόνα. Τα περιπολικά τα αποκαλούν και "μποξεράκια", γιατί συνήθως περιέχουν μέσα τους δύο όρχεις. Επίσης, τα αποκαλούν "κωλάδικα", "κερατάδικα" και "καρούμπαλα".

Ασφαλίτης

Πρόκειται για ένα παρακλάδι αστυνομικού. Για την ακρίβεια, είναι αστυνομικός μεταμφιεσμένος σε άνθρωπο. Όμως, από τη μπυροκοιλιά, το χοιρινό βλέμμα, το "προσπαθώ-να-το-παίξω-μοντέρνος" ντύσιμο και κυρίως από το τσαντάκι στη μέση, διακρίνονται καλύτερα και από το αν φορούσαν τη σειρήνα στο κεφάλι. Επίσης, επειδή βαριούνται να περπατήσουν, κυκλοφορούν μέσα σε διάφορα αυτοκίνητα που πάλι τα καταλαβαίνουμε γιατί εκτός από το τζάμι που έχει το χρώμα της ασφάλτου έχουν αντί για μια κεραία για να ακούνε λαλά, δύο κεραίες για να κουτσομπολεύουν με άλλα αυτοκίνητα αυστηρά για υπηρεσιακά θέματα, όπως πότε έρχεται το νέο φορτίο Ρωσίδες, ποια μαγαζιά δεν τηρούν τις "υποχρεώσεις" προς την πολιτεία, πώς έκλαιγε ο βλάκας ο Πακιστανός χτες, τι ωραίο στήθος είχαν οι "κοινές" γυναίκες που συνέλαβαν και χούφτωναν προχθές και άλλα τέτοια.

Τροχονόμοι

Mpatsompanistiri

Αστυνομικοί επιτηρούν την ασφαλή διέλευση των πολιτών.

Σαυρόμπατσος

Προφίλ τροχονόμου.

Astyn

Η εφευρετική ΕΛ.ΑΣ. σε καιρούς κρίσης καταφέρνει να χρησιμοποιεί προηγμένες μεθόδους τεχνολογίας για το κοινό καλό.

Klisi.

"Συγγνώμη κύριε, αλλά το παρκάρισμα δεν επιτρέπεται εδώ".

Κενταυρόμπατσος

Νεοσύστατο σώμα της τροχαίας για να προλαβαίνει τα αυτοκίνητα και να κόβει κλήσεις. Έτσι εξοικονομούμε και πετρέλαιο και βρισκόμαστε ακόμα πιο κοντά στον πολίτη.

Άλλο ένα είδος αστυνομικού, το οποίο έχει αναλάβει να κόβει κλήσεις στους τζαναμπέτηδες που δεν υπακούν στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Συνήθως είναι οι πιο αποτυχημένοι (κοινώς μ******) από όλους τους αστυνομικούς, γιατί κάνουν όλη τη χαμαλοδουλειά. Παρόλη την αποτυχία τους όμως, όλοι τους έχουν τουλάχιστον την ικανότητα της γραφής. Συχνάζουν σε καφετέριες τα πρωινά και αργότερα υπάρχει περίπτωση να τους βρεις και στους δρόμους.

Διακεκριμένα Τμήματα Τροχαίας

Τροχαία Θερμής ή Β΄ εφορία Θέρμης, υπό την εποπτεία του Γερμανού Θωμά (ο όποιος βρήκε το κρυμμένο από τους Σοβιετικούς χειρόγραφο του ΚΟΚ που είχε γράψει ο Χίτλερ λίγο πριν την αυτοκτονία του), έγινε το πρώτο πείραμα σε εφαρμογή με τους νέους Τροχομπάτσους ή Τρόχοborg (απόρρητα έγγραφα που έχουνε βγει στην επιφάνεια λένε ότι υπάρχουνε και άλλα μοντέλα). Μια από τις μεγάλες επιτυχίες του τμήματος Θερμής είναι:

  • Κλήση στον Flash (οι μονοί που τον έπιασαν).
  • Κλήση στους γονείς του Ε.Τ. γιατί πάρκαραν παράνομα.
  • Κλήση σε κάθε Α.Τ.Ι.Α (Ούφο) για υπερβολική ταχύτητα (με αποτέλεσμα να μην πατάει κανένας εξωγήινος να πιεί φραπέ στον Πειραιά).
  • Κλήσεις σε παιδιά που παίζουν κυνηγητό.
  • Κλήση στον πρωταθλητή ποδηλασίας Ελλάδος επειδή έκανε προπόνηση στους δρόμους.
  • Κλήση σε 10χρονο παιδάκι που βγήκε στον κεντρικό δρόμο.

(Για τις 2 τελευταίες σημειώσεις πρέπει να παρατηρήσουμε ότι παρόλο που δόθηκε η κλήση, τους άφησαν να συνεχίσουν κανονικά την πορεία τους, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι δεν υπάρχει ο μύθος... "το κάνουμε για την ασφάλειά σας και όχι για τα λεφτά σας")

Διακρίσεις:

Στον δήμο Θέρμης αποκαλούνε την τοπική τροχαία "ο Μέγας Χορηγός", γιατί όλες οι κλήσεις πάνε στον δήμο. Επιπλέον, έχουν λάβει την τιμητική διάκριση της ευφήμου μνείας, για δύο λόγους:

  1. Γιατί έσπασαν το πλαφόν του μήνα (20.000 κλήσεις) και ανέβασε τα στάνταρ και έτσι όλοι οι τροχομπάτσοι προσπαθούνε να την φτάσουν.
  2. Γιατί συμμετείχε στο τμήμα εσωτερικών υποθέσεων και εξάρθρωσε το κύκλωμα τροχοαστυνομικών που έκαναν εκπτώσεις στις παραβάσεις γιατί αναγνώριζαν κάποια πράγματα.

Επίσης, μεταξύ των τρχομπάτσων κυκλοφορεί και το πολυσυζητημένο σύνθημα: "Ζω για να γράφω, γράφω για να ζω δεν έχω αφήσει δίπλωμα σε όλο τον Θερμαϊκό".

ΤροχοBorg *2

Η νέα απάντηση της εβραιομογγολικής συνωμοσίας κατά των Ελ όπου λόγω της έκχυσης φωτός από τον Σείριο ξυπνήσανε και αναφέρουνε συνταγματικά δικαιώματα και ζητάνε τα σέρβις, την ένδειξη, και εάν είναι ο ίδιος ο τροχομπάτσος ή κάποιος τεχνικός εγγεκριμένος για την εργασία αυτή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

80 κιλά minimum μαλακίας, δεν δείχνει ίχνος ανθρωπιάς, κοιμάται το βράδι σαν ζώο χωρίς να έχει τύψεις ότι γράφει τρελά ποσά για μαλακίες, μπορεί να διακρίνει με τι ταχύτητα πάει το αμάξι (άλλοι ειδικοί λένε ότι έχει CPU η οποία βγάζει τυχαίους αριθμούς) χωρίς την χρήση ραντάρ. Επίσης είναι αρκετά έξυπνο ώστε να πει στον ΕΛ που θα ζητήσει κάποια πράγματα...ότι δώστε μου τα χαρτιά σας να κάνω έναν έλεγχο τότε, με ύφος Terminator. Δεν φοράει ποτέ φωσφοριζέ ρούχα αλλά κάνει το μηχανάκι με τον φακό του (μερικοί νομίζουνε ότι κάνει κάποιος σούζα επάνω τους) και σε στραβώνει στα μάτια με αποτέλεσμα να πατάς μόνο φρένο (είναι τόσο ειδικά εξελιγμένο που στραβώνει και τον πίσω σου και σταματάει και αυτός, έτσι δεν τρακάρεις).

ΚΟΚ Μετά την επαναφορά του ΚΟΚ όπου ο ίδιος ο Αδόλφος Χίτλερ είχε γράψει και με μερικές αλλαγές όπως :το μάρκο έγινε ευρώ και το έλλειμα του κράτους (επειδή τα φάγαμε και δεν έχουμε άλλα να φάμε) πρέπει να καλυφθεί. Και όπως το ίδιο δηλώνει στο άρθρο 3ς και πάρε τα αρχίδια μου...δεν υπάρχει σύνταγμα όλοι είστε παράνομοι και πρέπει να πληρώσετε... Βέβαια υπήρχαν κάποιες ενστάσεις στην αρχή...γιατί πλέον πρέπει να ανοιχτούνε αποθήκες για τα υπάρχων διπλώματα...επίσης ανθρωπιστικές οργανώσεις έχουνε αναφέρει ότι βάζουνε σε καταναγκαστικά έργα τους κρατούμενους με την ταξινόμηση των διπλωμάτων οδήγησης.

M.A.T.

Mat woman

Η θρυλική Mat Woman

ParizakiMatatzis

Στα πλαίσια του καλαμπουριού

Ο Ματατζής ανήκει στο βασίλειο των ζώων και αποτελεί μια τρανή απόδειξη της θεωρίας της προέλευσης του ανθρώπου από τον πίθηκο. Έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τον άνθρωπο εξωτερικά (περπατάει στα 2) με μόνη διαφορά της απουσίας οποιασδήποτε εγκεφαλικής λειτουργίας. Η νοημοσύνη του είναι ελαφρώς χαμηλότερη από του πτηνού μπούφος και αγγίζει το 20 ! Παρόλα αυτά είναι ιδιαίτερα κοινωνικό ζώον καθώς συναντάται σε μέρη με πολύ κόσμο και είναι ιδιαίτερα φιλικός απέναντι σε μαθητές, φοιτητές και συνταξιούχους για αυτό και αυτοί του απευθύνονται με τον χαρακτηρισμό γουρούνι-δολοφόνο. Λόγω της απουσίας γεννητικών οργάνων (πέους, όρχεων) φέρει ασπίδα, γκλοπ, κράνος και δακρυγόνα έτσι ώστε να τονώνεται ο ανδρισμός του και να μην αισθάνεται μειονεκτικά. Αγαπημένο του παιχνίδι το ρίξε μου μολότοφ . Αλλά δύσκολα βρίσκει άλλους ανθρώπους να το παίξουν μαζί του. Τον περασμένο Δεκέμβρη του έδωσε και κατάλαβε πάντως.

Τάγματα Εφόδου - Κ.Ν.Α.Τ.

Mat-knat

ΜΑΤ και ΚΝΑΤ μαζί στον αγώνα

Όταν οι υπεργαμάτοι μας αστυνομικοί κουράζονται (ναι, το παθαίνουν κι αυτό, αν και τόσο γαμηστεροί) από τις εξοντωτικές εργασίες που αναγκάζονται να κάνουν καθημερινά για την προστασία του πολίτη, τότε στο παιχνίδι μπαίνουν οι αναπληρωματικοί. Αυτοί, αν και στον πάγκο συνήθως, είναι τόσο μπαρουτοκαπνισμένοι που όταν μπαίνουν μέσα πετυχαίνουν τη δουλειά της Αστυνομίας καλύτερα και από τους βασικούς. Οι αναπληρωματικοί έχουν το κωδικό όνομα Κ.Ν.Α.Τ. (Κομμουνιστική Νεολαία Αποκατάστασης Τάξης). Το όνομα αυτό το έχουν πάρει για να θυμούνται πάντα ποιος είναι ο μεγάλος εχθρός, που όπως έλεγε και το κρυφό ίνδαλμά τους ο Παπαδόπουλος, δεν είναι άλλος από τον κομμουνισμόν. Οι ΚΝΑΤατζήδες είναι πιο παθιασμένοι και πιο καβλωμένοι από τους ΜΑΤατζήδες, και αυτό γιατί μάχονται από μικροί για την εργατιά και είναι αποφασισμένοι να μην αφήσουν κανέναν προυβουκάτουρα να ανατρέψει το αστικό κράτος. Οι ΚΝΑΤατζήδες εξειδικεύονται στο να βαράνε κυρίως "προυβουκάτουρες", μια λέξη της οποίας την έννοια δε γνωρίζουν, αλλά τους ακούγεται ωραία. Ο μέσος ΚΝΑΤατζής είναι γυμνασμένος σε αντίθεση με τον λαπά ΜΑΤατζή, και ρίχνει μόνο επαναστατικό βρωμόξυλο, γιατί μόνο αυτός ξέρει την ακριβή ερμηνεία του όρου "επανάσταση" (μην τα ξαναλέμε, Λένιν, Κράτος και Επανάσταση, Τόμος 2, σελ. 399, 3η παράγραφος, 5η σειρά) και γιατί όπως είπαμε, δε θα αφήσει κανέναν προυβουκάτουρα αναρχομπάχαλο (φτου κακά) να προσπαθήσει να κάνει γιαλαντζί επανάσταση χωρίς την έγκριση του Κόμματος. Το επαναστατικό αυτό βρωμόξυλο έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για το λαό τον οποίο υπερασπίζονται (πχ, το Μεσοπρόθεσμο, που αν τα ηρωικά ΚΝΑΤ δεν είχαν περιφρουρήσει την τιμημένη πορεία τους και είχαν αφήσει τους προυβουκάτουρες του κατεστημένου να μπου στη Βουλή, παίζει και να μην είχε ψηφιστεί ποτέ). Γι' αυτό και ο λαός εκφράζει πάντα την ευγνωμοσύνη του στα ΚΝΑΤ κερνώντας τα με δροσερά καλοκαιρινά κοκτέιλ μολότοφ.

Η νοημοσύνη ενός ΚΝΑΤατζή ουσιαστικά δεν διαφέρει από αυτή ενός ΜΑΤατζή ή ενός φασίστα. Τα εγκεφαλικά κύτταρα του ΚΝΑΤατζή ελέγχονται αποκλειστικά από το Κόμμα, στο οποίο ολόψυχα τα έχει παραχωρήσει ο ίδιος ο ΚΝΑΤατζής σαν δείγμα της συντροφικότητας που διέπει το εργατικό κίνημα, και έτσι απαγορεύεται να σκεφτεί οτιδήποτε χωρίς να πάρει την έγκριση της Αλεκάρας.

Τα ΚΝΑΤ συχνάζουν συνήθως γύρω από το Πολυτεχνείο, και σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης έξω από τη Βουλή.

Χρυσή αυγή - Αγανακτισμένοι πολίτες

A24 17337689-1-

Μέλος της ΕΛληνικής ΑΣτυνομίας εξοστρακίζει με τα μάτια του μία ακτίνα λέιζερ

Επειδή οι αστυνομικοί είναι ταπεινόφρονες και αρέσκονται στο να μοιράζονται την συμπάθεια που τους δείχνει ο κόσμος με άλλους, έχουν δημιουργήσει την συνομοσπονδία Χρυσής αυγής και αστυνομίας ούτως ώστε να δίδουν την χαρά σε μέλη της οργάνωσης αυτής να επιτελούν το έργο της ελληνικής αστυνομίας και να κερδίζουν την συμπάθεια του κόσμου. Τα μέλη της χρυσής αυγής εμφανίζονται συχνά ως αγανακτισμένοι πολίτες αφότου έχουν εφοδιαστεί με τα μουχαμπέτια που τους παρέχει η Ελληνικη αστυνομία. Ε πες μου τι να κάνουμε Ποητάνα Αναιργία;

Δραστηριότητες

Σύλληψη την ελευθερίας

'Δεν έχεις κανένα δικαίωμα, γι' αυτό παρέμεινε σιωπηλός'. Η σύλληψη επικίνδυνων ατόμων για την Δημοκρατία αποτελεί την αγαπημένη ασχολία ενός αστυνομικού μετά το ξύσιμο.

Επίσης το 69% των δραστηριοτήτων τους βιντεοσκοπείται για να παραδειγματιστούν κ αλλοι συναδελφοι τους.

Ρόλος

Σανιδόμπατσος

Νέο είδος μπάτσου,ο σανιδόμπατσος.Αποδεικνόντας έτσι για άλλη μια φορά ότι η αστυνομία νοιάζεται για τον πολίτη

Ρόλος της αστυνομίας είναι να προστατεύει τα συμφέροντα των μεγαλεμπόρων ναρκωτικών και πάσης φύσεως κλέφτη (από 1 εκκατ. ευρώ και πάνω φυσικά), λαθρέμπορων όπλων, λευκής σαρκός (:Ο), διεφαρμένων πολιτικών και γενικά τα συμφέροντα αυτών που έχουν την πραγματική ανάγκη τους, σαν τα παραπάνω. Επίσης για να αποδεικνύει το θεάρεστο έργο της συλλαμβάνει συχνά άτομα που είχαν στην κατοχή τους 1 με 2 μπάφους, άτομα που κλέψανε από το κοτέτσι του γείτονα και γενικά μεγάλους εγκληματίες. Στις συλλήψεις προβαίνουν πάντα με μεγάλη ευγένεια και 'φιλοξενούν' τους συλληφθέντες σε υψηλών προδιαγραφών χώρους που πληρούν φυσικά όλες τις προδιαγραφές ISO.

Επίσης βγάζουν ταυτότητες

Βραβεία Ελληνικής Αστυνομίας "Homo cretinus"

Panw Tou

Ο Ιστορικός Ματατζής που τα έκανε πάνω του

Ο καθόλου φασιστικός διαδικτυακός τόπος επίδειξης μαλακίας Athens.IndyMedia ανά περιόδους θέλοντας να τιμήσει την αστυνομία για το θεόσταλτο έργο της, διοργανώνει τα "Βραβεία Ελληνικής Αστυνομίας "Homo Cretinus". Κάθε φορά που μια παρουσιάση βραβείων στουμπώνει, δημιουργούν μια νέα.
Βραβεία Ελληνικής Αστυνομίας "Homo Cretinus" (1)

Προστάτης Άγιος

Περί αγίου Αρτέμιου

Επιστολή αστυνομικού, επι του θέματος

Ο Προστάτης Άγιος της Ελληνικής Αστυνομίας είναι ο Άγιος Αρτέμιος - όχι μάτσας (μεγάλη η χάρη του) που είναι επίσης και προστάτης των όρχεων (κοινώς αρχιδιών). Αυτό δεν είναι πλάκα! Σοβαρά μιλάμε!

  • Ο Τσακ Νόρρις έριξε στριφογυριστή κλωτσιά στον Άγιο Αρτέμιο και από τότε του πήρε τη θέση!!(η τύχη του Αγίου αγνοείται,ενώ πολλοί θεωρούν ότι αυτή την στιγμή εκτείνει ποινη στα μπουντρούμια του Αλκατράζ για κατοχή παράνομων ουσιών)

Σχετικά άρθρα