Αστερίξ

F
Το έπαθλο που πάντα ονειρευόταν να κερδίσει ο Αστερίξ

“Είμαι και γαμώ τα παιδιά, μα τον Τουτάτη”

- Ο Αστερίξ για τον εαυτό του

Πρέπει να πρόκειται περί μεγάλου επαναστάτου, καθώς έχει μεγαλύτερο μουστάκι από εμένα

- Η Αλέκα Παπαρήγα για τον κρυφό της ήρωα

“Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Αστερίξ και τον Οβελίξ

Πρόκειται για Γαλάτη, δυσδιάκριτο καθώς δεν ξεπερνά το 0,80 με τα χέρια στην ανάταση. Η μύτη του συγκεκριμένου Γαλάτη αποτελεί αντικείμενο επιστημονικής μελέτης, καθώς διεθνώς δεν έχει ξαναβρεθεί μύτη-αεροδρόμιο σε σχήμα παντζαριού. Η ανωμαλία του νεαρού Αστερίξ να φορά στο κεφάλι του τα φτερά μαδημένου κοτόπουλου δεν έχει επεξηγηθεί μέχρι στιγμής, φήμες όμως λένε ότι αντικατοπτρίζει την επιθυμία του Αστερίξ να πετάξει ή να γίνει Ερμής στη θέση του Ερμή (το καημένο το παιδάκι φαίνεται πως είχε πρόβλημα από μικρό).

[επεξεργασία] Βιογραφικό

Filtro
Ο Δρυίδης καθως ετοιμάζει το φίλτρο, ενώ οι πάντες γύρω είναι μαστουρωμένοι

Ο Αστερίξ μεγάλωσε βλέποντας ολημερίς ταινίες για τους Ρωμαϊκούς πολέμους. Από μικρός είχε ένα όνειρο: να γίνει στρατιωτικός και να συντρίψει τις τόσο περήφανες λεγεώνες του Καίσαρα. Δυστυχώς, ποτέ δεν τα κατάφερε. Ο Αστερίξ ποτέ δεν κατάφερε να τελειώσει το σχολείο και να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Από τότε ο Αστερίξ πήρε την κάτω βόλτα. Μαζί με τον φίλο-ελεφαντάκι Οβελίξ, άρχισαν όλο και περισσότερο να παίρνουν αναβολικά τα οποία προέρχονταν από τα ζουμιά του Δρουίδη. Από τότε ο Αστερίξ άρχισε να γίνεται βάρβαρος και νευρικός καθώς δεν μπορούσε να ηρεμήσει και έβλεπε Ρωμαίους παντού στο δρόμο. Τα παιδικά του απωθημένα εμφανίστηκαν, σε συνδυασμό με τις ύποπτες ουσίες που έπαιρνε εκείνη την περίοδο ο Αστερίξ τον έκαναν να περνάει για Ρωμαίους (τους φανταστικούς «εχθρούς» του από τις ταινίες) όλους τους φίλους του και να τους πλακώνει στις σφαλιάρες. Το καημένο και άμοιρο παιδί έφτασε στο σημείο να νομίζει ότι πρωταγωνιστεί σε σειρά κόμιξ και ότι όλος ο κόσμος διαβάζει τις περιπέτειες και τα κατορθώματά του να συντρίψει τους Ρωμαίους, ισχυρίζεται δε πως σε κάποια άγνωστη χώρα έχουν φτιάξει ολόκληρο θεματικό πάρκο γι' αυτόν. Τον Αστερίξ περιδιαβάνει ακόμα η θλίψη, ενώ αυτός νομίζει ότι είναι χαρούμενος και όλα πάνε καλά. Αυτό κάνει τα πράγματα πιο θλιβερά που σε συνδυασμό με την χωρίς σκοπό ζωή του τον κάνουν τον πιο τραγικό ήρωα από όλες τις αρχαίες τραγωδίες.

PREZAKIAS ASTERIX
Σε αυτή τη φωτογραφια αρχίζει να φαίνεται το στερητικό σύνδρομο του Αστερίξ, καθώς είχε 2 μέρες να πιεί ζωμό

[επεξεργασία] Προβλήματα του Αστερίξ

Θα ήταν ίσως περιττό να ξαναμιλήσω για το τεράστιο πρόβλημα του εθισμού του Αστερίξ στα αμφιβόλου ποιότητος μίγματα του Δρουίδη-βαποράκι.

Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα στην προσωπική ζωή του Αστερίξ είναι η χρόνια έλλειψη ερωτικής συντρόφου. Έτσι, άλλος ένας βαρβάτος ήρωας του Γαλατικού χωριού αποδεικνύεται παρθένος, ξενέρωτος και αυνανιστής. Τους τελευταίους μήνες όμως φήμες έχουν αρχίσει να ξεπηδούν. Ο Αστερίξ κατηγορείτο για ομοφυλοφιλισμό, κάτι ωστόσο που κανείς δεν έχει αποδείξει μέχρι στιγμής. Τις φήμες ευνοεί ο ύποπτος τρόπος ζωής του, καθώς φέρεται πως συζεί πλέον ανοιχτά με τον "φίλο" του Οβελίξ, έχοντας μάλιστα υιοθετήσει μαζί και ένα σκυλάκι απροσδιορίστου προς στιγμής ράτσας (κοπρόσκυλο). Ακόμη πιο κακεντρεχείς φήμες ισχυρίζονται πως τα βράδια ο Αστερίξ κάνει πιάτσα ως τραβεστί με το ψευδώνυμο "ΣυγγρουΦίξ".

[επεξεργασία] Ατάκες του Αστερίξ

Asterix
Αποκαλυπτικό ντοκουμέντο, καθώς φαίνονται ξεκάθαρα στα λόγια του Αστερίξ οι παρενέργειες από το ζωμό του φλασκιού

Μερικές από τις χαρακτηριστικές του ατάκες είναι οι ακόλουθες:

  • «Μα τον Τουτάτη/Μπελένος».

Σε αυτην την ατάκα μπορούμε να διακρίνουμε μια λεπτή δόση τραγική ειρωνείας, καθώς όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχει Τουτάτης και Μπελένος και λυπόμαστε τον καημένο Αστερίξ - Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει ο Δίας και όχι ο Τουτάτης.

  • «Προσέξτε μη σας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι!»

Η ατάκα αυτή του Αστερίξ ειναι πολύ δημοφιλής μετά τον εθισμό του στο φίλτρο, καθώς κάθε τρεις και λίγο έβλεπε τον ουρανό σφοντύλι.