Χρήστης:Georgy90/Αστειατόρειο

< Χρήστης:Georgy90Ανακατεύθυνση από Αστειατόρειο

Καλως Ηρθατε στο Αστειατόρειο της Φρικης.

Προσφερονται σε ολους δωρεαν μεριδες ανεκδοτων και αστειων εικονων προς καταναλωση. Ολοι ειναι ελευθεροι να προσθεσουν το δικο τους αστειο και να γινουνε σεφ του αστειατορειου μας (φτανει να μην παθουνε τροφικη δηλητηριαση οι πελατες μας :D).

1305376125 cyprusfail com

Mια διαφημηση του αστειατορειου.

Αστειες Εικονες:

1296689261 cyprusfail com

ΝΙΣΣΑΝ: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΚΔΟΣΙΣ.

1296692564 cyprusfail com

Οσοι πιστοι προσελθετε.

1310965603 cyprusfail com

Το ξερατε?.

1298829182 cyprusfail com

Αφοδευτικος Συλλογος.

1304104564 cyprusfail com

Νightclub "Ο νυκτοποντικας".

1298829217 cyprusfail com

Στω σχολιω μαθενα ωρθογραφυα.

395585 2949491184428 1475809076 3014789 948537249 n

Τι ειναι αυτη η μαλακια??!.

Image003

Θελει κανενας να χεσει?

Ανεκδοτα:

Ότι φέρει ο πελαργός

Ένα μεσημεράκι, την ώρα που τα πιτσιρίκια σχολάνε από την ημερήσια ταλαιπωρία τους (βλέπε σχολείο), μία μητέρα περιμένει το παιδάκι της στο προαύλιο του σχολείου. Αφού χτυπάει το κουδούνι, ο πιτσιρίκος τρέχει στην μητέρα του, και βγαίνουν στον κεντρικό δρόμο για να πάρουν Ταξί.

Αν και η ώρα είναι δύσκολη, βρίσκουν σχετικά εύκολα Ταξί. Καθώς έχουν μπει στο πίσω κάθισμα, ο μπόμπιρας είναι εξαιρετικά υπερκινητικός και περιεργάζεται τα πάντα. Ο Ταξιτζής, παρόλο που εκνευρίζεται που ο μικρός πειράζει τα τασάκια, πατάει τα κουμπιά από τα παράθυρα, κλωτσάει το κάθισμα και ούτω καθεξής, προσπαθεί να συγκροτήσει τα νεύρα του.

Σε κάποια στιγμή ο πιτσιρίκος γυρνάει στην μητέρα του και την ρωτάει με ενοχλητική φωνή...

- Μαμάαα.. αν εσύ ήσουν αρκούδα και ο μπαμπάς ήταν αρκούδος, εγώ θα ήμουν αρκουδάκι;

- Ναι παιδί μου, απαντάει αδιάφορα η μητέρα του.

Ο Ταξιτζής εν τω μεταξύ έχει αρχίσει να φορτώνει... Μετά από λίγο, ο πιτσιρίκος επανέρχεται με καινούρια ερώτηση...

- Μαμάαα... αν εσύ ήσουν γάτα και ο μπαμπάς ήταν γάτος, εγώ θα ήμουν γατάκι;

- Ναι παιδί μου, απαντάει η μητέρα του, χαζεύοντας από το παράθυρο.

Ο Ταξιτζής μονολογεί χωρίς να ακούγεται ιδιαίτερα... "Τι μαλακίες λέει το μούλικο γαμώ το στανιό μου...". Δεν περνάνε 2 λεπτά, και ο μικρός ξαναρωτάει...

- Μαμάαα... αν εσύ ήσουν σκύλα και ο μπαμπάς σκύλος, εγώ θα ήμουν κουταβάκι;

- Ναι παιδί μου, ξανά απαντάει η μητέρα με φανερή αδιαφορία...

Εκείνη τη στιγμή ο Ταξιτζής που έχει βγει από τα ρούχα γυρνάει απότομα και λέει στο μικρό...

- Ακου να δεις μπόμπιρα, θα σου βάλω εγώ τώρα ένα δύσκολο... αν η μάνα σου ήταν πουτάνα, και ο πατέρας σου πούστης, εσύ τι θα ήσουν;

Και ο μικρός...

- Ταξιτζής...

Οι τρεις επιθυμίες...

Μπαίνει ένας τύπος σε ένα μπαρ και έχει στον ώμο του έναν γύπα ! Λέει στον μπάρμαν -Μια βότκα δικιά μου, μια τεκίλα για το γύπα, ένα δικό σου και κέρασε όλο το μαγαζί! Σε 10 λεπτά του την έχουν πέσει οι τρεις καλύτερες μουν***ς ! Αφήνει 200 ευρώ ,παίρνει τις γκόμενες και φεύγει... Το άλλο βράδυ πάλι το ίδιο σκηνικό. Ο τύπος με το γύπα στον ώμο κερνάει όλο το μαγαζί, του την πέφτουν οι καλύτερες γκόμενες, τις παίρνει και φεύγοντας Αφήνει και 100 ευρώ πουρμπουάρ... Μετά από μια βδομάδα κι αφού γινόταν κάθε βράδυ το ίδιο σκηνικό, ο μπάρμαν τον ρωτάει -Συγνώμη κύριε μου αλλά με έχει φάει η περιέργεια. Κάθε βράδυ έρχεστε ,σκορπάτε τόσα χρήματα, σας την πέφτουν οι καλύτερες μ****** και έχετε και αυτόν τον γύπα στον ώμο... -Κοίταξε Τάκη, του λέει ο τύπος Πριν από λίγο καιρό εκεί που περπατούσα βρήκα στο δρόμο ένα λυχνάρι. Μόλις το έτριψα βγήκε ένα τζίνι και μου είπε ότι θα μου πραγματοποιήσει τρεις επιθυμίες. To πρώτο που του ζήτησα ήταν να μην αδειάζουν ποτέ οι τσέπες μου από λεφτά... Το δεύτερο ήταν να μου την πέφτουν πάντα οι ωραιότερες γυναίκες... -Και το τρίτο ; τον ρωτάει ο μπάρμαν -Το τρίτο που του ζήτησα ήταν να μου δώσει ένα μεγάλο πουλί... ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ !!!

Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός και ένας Έλληνας είναι σε μια υπερατλαντική πτήση. Μετά απο μερικά κοκτέιλ, οι άντρες άρχισαν να συζητούν για προσωπικά θέματα. "Χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου τέσσερις φορές", είπε ο Γάλλος, "και το πρωί μου έκανε υπέροχες κρέπες και μου είπε πόσο πολύ με λατρεύει". "Χα, εγώ χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου έξι φορές", απαντά ο Ιταλός, "και το πρωί αφού μου έκανε μια υπέροχη ομελέτα, μου είπε ότι ποτέ δεν θα μπορέσει να αγαπήσει άλλον άντρα στη ζωή της". Ο Έλληνας είχε μείνει σιωπηλός και έτσι, ο Γάλλος γύρισε με ύφος και τον ρώτησε: "Και εσύ, πόσες φορές έκανες έρωτα στη γυναίκα σου χτες το βράδυ;" "Μία", του απαντά ο Έλληνας "Χα, μόνο μία;" του λέει ειρωνικά ο Ιταλός. "... Και τι σου είπε σήμερα το πρωί;"

"Μη σταματάς" !!!!!!!!!!

Οι κάρτες

Ήτανε που λέτε δύο φίλοι που βρίσκονται μετά από πολλά χρόνια στο δρόμο... Μετά από τις κλασικές χαιρετούρες κανονίζουν να πάνε να πιούνε ένα κρασάκι στο σπίτι του ενός. Πάνε που λέτε στο σπίτι του, μπαίνουν μέσα. Το σκηνικό κόλαση! Ο σκύλος να έχει χαλάσει τον κόσμο όλο, τα παιδιά να φωνάζουν κλπ κλπ. Λέει λοιπόν στη γυναίκα του ο τύπος να τους ετοιμάσει ένα κρασάκι με τα παρελκόμενα. Η απάντηση του στυλ "Τι λες ρε αχαΐρευτε! Εξαφανίζεσαι από το πρωί και αφήνεις εμένα στο σπίτι να τα κάνω όλα! Τριγυρνάς με τους φίλους σου από εδώ και από εκεί! Δεν μου δίνεις σημασία! Σάλτα κάνε μόνος σου ότι θέλεις!" Τι να κάνει ο κακομοίρης, πάει στη κουζίνα, ετοιμάζει δύο μεζέδες, και τα πίνουν. Συζητώντας λέει στον φίλο του τον πόνο του, ο οποίος του λέει να πάνε σπίτι του την άλλη μέρα, και θα του βρει τη λύση! Έρχεται η επόμενη μέρα, βρίσκονται πάλι κάπου, ξεκινάνε για το σπίτι του άλλου. Με το που μπαίνουν μέσα, πετάγεται ο πιτσιρικάς, "μπαμπά!! Να σου φέρω τις παντούφλες σου!". Η πεθερά του "γιόκα μου! να σου φέρω ζεστό νερό να σου πλύνω τα πόδια!". Η γυναίκα του "καλώς την κολόνα του σπιτιού μου! Τι όρεξη έχεις να φας σήμερα?" Τέλος πάντων, τους ετοιμάζει ένα βαρβάτο τραπέζι με μεζέδες, και κάθονται να τα πούνε... Έκπληκτος ο φίλος του του λέει "Ρε συ!!! τρομερός!!! Πώς τα καταφέρνεις?" Του λέει λοιπόν ο δεύτερος "Κοίταξε... Την δεύτερη μέρα που παντρεύτηκα, μπαίνω μέσα, τι να δω. Ο σκύλος πάνω στην πολυθρόνα μου. Του δείχνω λοιπόν μία κίτρινη κάρτα. Την επόμενη μέρα, βλέπω τον σκύλο να έχει φάει στις παντόφλες μου! Του δείχνω λοιπόν άλλη μία κίτρινη κάρτα... Μετά από μία εβδομάδα βλέπω τον σκύλο να έχει κάνει όλο λάσπες τον διάδρομο. Του δείχνω μία κόκκινη κάρτα, βγάζω ένα περίστροφο, και του την ρίχνω. Τέζα ο σκύλος!" "Καλά ρε! άλλο σε ρώτησα και άλλο μου είπες! Τι σχέση έχει ο σκύλος με όλο αυτό το μεγαλείο?" "Εμ! Εκεί είναι το θέμα! Τους βλέπεις αυτούς όλους? Έχουν από δύο κίτρινες ο καθένας!"

Εξαντλημένη Μια μητέρα έξι παιδιών λέει εξαντλημένη σε μια φίλη της. Τόση ταλαιπωρία για αυτό το καταραμένο το 3, 9, 1.... 3, 9, 1;;;;; Ναι. Τρία δευτερόλεπτα ευχαρίστηση, εννιά μήνες αναμονή και ένα στόμα παραπάνω για να χορτάσει............

Η σπηλιά Ήταν 2 ψείρες στο σώμα μίας γυναίκας, και είπαν να το εξερευνήσουν. - Εγώ θα πάω προς τα πάνω, λέει η μία, πήγαινε εσύ προς τα κάτω, και συνάντηση στον αφαλό. Συναντιούνται πράγματι μετά από μέρες και λέει η πρώτη - Εγώ φιλ ενάδα πήγα προς τα πάνω. Είδα δύο βουνά, και έκανα τον γύρο τους. Εσύ; - Εγώ κατέβηκα, μπήκα σε ένα δάσος, συνεχίζω και βρίσκω μία σπηλιά. Μπήκα μέσα να ξεκουραστώ, και σε λίγο μπαίνει ένας καράφλας και με αρχίζει στο κυνήγι. - Αντε, λέει η άλλη. Και τι έγινε; - Α, ευτυχώς δεν με έπιασε! Με κυνήγαγε, με κυνήγαγε και στο τέλος τα έφτυσε!!

Ποια είναι η νέα στάση στο σεξ Το Κορκολητό!!

Για εξετάσεις... Δυο παιδάκια είναι στην αίθουσα αναμονής ενός βιοπαθολογικού ιατρείου. Το ένα κλαίει ασταμάτητα. Κάποια στιγμή το άλλο του λέει: - Μα γιατί κλαις; - Γιατί ήλθα να κάνω εξετάσεις αίματος και θα μου τρυπήσουν το χέρι με μια μεγάλη βελόνα! - Κι εσύ πώς το ξέρεις; ρώτησε το άλλο παιδί. - Μου το είπε ο μεγαλύτερος αδελφός μου που του το' χουν κάνει...ΑΑΑααααααααα!!!! Τότε και το άλλο παιδί αρχίζει να κλαίει με λυγμούς. - Κι εσύ γιατί κλαις τώρα; Θα κάνεις κι εσύ εξετάσεις αίματος; - Όχι, ού ρων.

Πώς λέγεται αυτό που είναι κίτρινο με ρίγες και κάνει γύρους πετώντας στη Συγγρού Μελιτσούλα

Τι σου κάνω; Ένα ζευγάρι συνουσιαζόταν και λέει η γυναίκα στον άνδρά: -Αχ τι μου κάνεις άντρα μου !!! Τι μου κάνεις άντρα μου...... -Χάρη σου κάνω μωρή!!!

Αθλητικός τύπος

Πάει ένας μηχανόβιος σ' ένα μπαρ και τη πέφτει σε μια γκομενάρα. Αυτή αμέσως τον ερωτεύτηκε, πήγαν στο σπίτι του και άρχισαν τα σχετικά. Αφού ξάπλωσαν, η κοπέλα άρχισε να του βγάζει το μποξεράκι. Τότε βλέπει στο μπούτι του να γράφει Reebook. Εκείνος της εξήγησε πως η Reebook είναι χορηγός του. Του βγάζει τη φανέλα και γράφει Lacoste. Κι αυτή χορηγός ήταν. Πάει λοιπόν να του πάρει μια πίπα, βλέπει στη πούτσα του να γράφει AIDS. Τρομάζει η κοπέλα, τσιρίζει και ο μηχανόβιος της λέει:

- Μη φοβάσαι! Αν το ξύσεις λίγο θα δεις ότι γράφει AdIDaS!

Βρήκα γκόμενα

- Ρε φίλε, βρήκα γκόμενα τι να κάνω???

- Πάρ' την απτο χερι

- Και μετά και μετα?

- Πήγαινέ την στο κρεβάτι

- Μετά μετά?

- Βγάλ' της τα ρούχα

- Μετά μετά?

- Άνοιξέ της τα πόδια

- Και μετά και μετά?

- Αναλαμβάνω εγώ.