Ασία

Ασία είναι η τελευταία ήπειρος που ανακάλυψε πρόσφατα ο ΓΑΠ. Όπως αναφέρει την ανακάλυψε όταν προσπαθώντας να πάει όσο μακρύτερα μπορούσε κατέληξε στο Καστελόριζο για να ανακοινώσει ότι μας έβαλε στη διαχείριση του ΔΝΤ. Κατόπιν τούτης της ανακάλυψης και μετά από πληροφορίες έμαθε ότι είναι μεγάλη και δυσαρεστημένος δήλωσε "κρίμα δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να πάω μακρύτερα".

[επεξεργασία] Γεωγραφικά στοιχεία

Τα δυτικά σύνορα που χωρίζουν την Ασία από την Ευρώπη δεν έχουν ακόμα καθοριστεί γιατί οι Ευρωπαίοι της περιοχής προτιμούν στις συναντήσεις με τους Ασιάτες το ζεϊμπέκικο και πάνω στο κέφι συζητήσεις για την υφαλοκρηπίδα δεν μπορούν να γίνουν μια και οι Ασιάτες της περιοχής κοιτάζουν με πονηρό μάτι πρώτα τις ....τρυπίδες των Ευρωπαίων. Αυτό το θέμα θα λυθεί άμεσα μια και τα φορτώσαμε στον γάιδαρο στο Σαμάρι δηλαδή που έκανε ο Σαμαράς μαζί με τα άλλα σαμάρια που έκανε για τους Ευρωπαίους της νοτιοανατολικής Ευρώπης και είναι έτοιμος να τους βρει την ανάλογη δουλειά.

Τα ανατολικά σύνορα της Ασίας ορίζουν οι ψαράδες μιας περίεργης χώρας που όλοι κυκλοφορούν με φωτογραφικές μηχανές και περίεργα γκατζετάκια για όλες τις δουλειές. Οι ψαράδες αυτοί, πονηροί, δώρισαν από ένα GPS στα ψάρια και τα βρίσκουν όποτε θέλουν. Μερικά φεύγουν κάπως μακριά και τα σύνορα παρασύρονται από τα δίχτυα τους και τα βρίσκουμε στις ακτές της Αμερικής όπου πιάνουν φάλαινες αλλά όταν τους πιάνουν λένε ότι νόμιζαν πως ήταν γαύροι. Νότια η Ασία έχει πάλι Θάλασσα αλλά οι κάτοικοι άλλοι κολυμπάνε στο πετρέλαιο (Άραβες) άλλοι στα ποτάμια (Ινδοί) και άλλοι κάνουν βουτιές σε καυτερές σάλτσες (Ινδονήσιοι). Στο βορρά όλα είναι παγωμένα, οι Εσκιμώοι δίνουν τις γυναίκες τους να τις ζεστάνουν οι επισκέπτες. Οι Αμερικανοί με τους Ρώσους όρισαν την υφαλοκρηπίδα κάτω από τους πάγους και από βορρά τα σύνορα των δυο ηπείρων είναι σταθερά. Ο Παπανδρέου είναι στην Αμερική και προσπαθεί να πείσει τον πρόεδρο Ομπάμα ανιψιό του μπάρμπα Μπεν να το αναθέσει σ' αυτόν γιατί είναι πιο ικανός μια και με τους Τούρκους κατάφερε το ακατόρθωτο και τα σύνορα μας είναι στην Σαλαμίνα. Έτσι προσπαθεί να κοροϊδέψει τους ξένους τουρίστες που ζητούν δωμάτια στην Τουρκία εμείς να τους πασάρουμε τα δωμάτια στην Ύδρα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Εμείς οι Έλληνες γνωρίζουμε καλύτερα από κάθε άλλον την ιστορία της Ασίας διότι παρακολουθούσαμε τα επιστημονικά περιοδικά Ρομάντζο, Ντόμινο και άλλα όπου "οι ιστορίες από την Ανατολή" οι "ιστορίες του Ναστραντίν Χότζα" και "περιπέτειες του Μάικ Χιτζ" έδιναν ακριβέστατη ιστορική εικόνα της Ασίας. Παλαιότερος ιστορικός Καραγκιόζης στο έργο του ο "Αλέξανδρος και το φίδι" αναφέρει ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ο πρώτος που είδε την Ασία σε όλο της το μέγεθος. Ο Αλέξανδρος χτύπησε το φίδι στο κεφάλι κοντά στον Γρανικό ποταμό αλλά το φίδι ήταν τόσο μεγάλο που ψάχνοντας να φτάσει στην ουρά του γύρισε όλη την Ασία.

Οι αρχαίοι Έλληνες βέβαια ως πρωτοπόροι σε όλα γνώριζαν την ύπαρξη της ηπείρου από την εποχή που έγινε ο τρωικός πόλεμος για τα μάτια της Ωραίας Ελένης. Σύμφωνα με το Χόλιγουντ από το λιμάνι της Σπάρτης ξεκίνησαν τα πλοία της εκστρατείας και μαζί τους ήταν και ο Λαρισαίος Αχιλλεύς.

Φυσικά, ουκ ολίγες είναι οι ιστορικές αναφορές του Ομήρου, κατά τις οποίες οι Πέρσες είχαν εξαπολύσει πυρηνικές βόμβες στην ήπειρο της Ασίας... Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, όχι μόνο την γέννηση στην Ασία τερατόμορφων ανθρώπων με τρομοκρατικές κοσμοκαταστροφικές ικανοτητες (βλέπε Μπρους Λη), αλλά και την εκτόξευση ενός κομματιού της Ασίας ακριβώς δίπλα απ'τα Δωδεκάνησα! Αυτό το κομμάτι εδάφους ονομάστηκε Μικρά Ασία, και μετά από αιματηρές μάχες κατέληξε σε απόγονους των Περσών, έναν λαό που αυτοαποκαλούταν Οθωμανοί Τούρκοι.