Αρχοντόπληκτοι

Καμμένη κατηγορία ανθρώπων με οτιδήποτε έχει σχέση με τον Τζ.Ρ.Ρ.Ρ.Ρ.Ρ.Τόλκιν (βιβλία, ταινίες, παιχνίδια, comics, μινιατούρες, αφίσσες, μουσική (βλέπε Blind Guardian), αυτοκολλητάκια και λοιπά σχετικά).

[επεξεργασία] Γενικά χαρακτηριστικά:

Παρουσιάζουν συνήθως τα εξής χαρακτηριστικά:

  1. Συμπληρώνουν κάθε ατάκα της ταινίας πριν την πει ο πρωταγωνιστής.
  2. Spoilάρουν άγρια τους φίλους τους σπάζοντάς τους τα τέτοια.
  3. Κάνουν ηχητικά spoil.
  4. Παρομοιάζουν τα πάντα με περιστατικά του Άρχοντα.
  5. Τραγουδάνε όπου σταθούν και όπου βρεθούν τα τραγουδάκια του Merry και του Pipin.
  6. Οι φίλοι τους και όλος ο υπόλοιπος πλανήτης θεωρούν πως είναι βαριά περιστατικά.
  7. Παραμιλούν τις ατάκες στον ύπνο τους, βλέπουν διεστραμμένα όνειρα και έχουν δει την κάθε ταινία πάνω από 40 φορές (εκτός από την πρώτη βέβαια, που την έχουν δει πάνω από 70 φορές, περιμένοντας να βγούν οι επόμενες...)

[επεξεργασία] Παράδειγμα:

Να ένα δείγμα που προέκυψε από μια καμμένη (έλα!!!!) παρέα αρχοντόπληκτων που έβλεπαν για μια ακόμη φορά τον Άρχοντα, μια κατά τα άλλα συνηθισμένη μέρα. Να λοιπόν τι μουσική θα άκουγαν, κατά μία διεστραμμένη άποψη, οι ήρωες του Τόλκιν.

Orc: Black metal και λοιπές καφρίλες.

Uruk Hai: Black reggae ( black με στοιχεία reggae), επειδή είχαν τζίβες.

Merry-Pipin: Hip-hop + folk στα πανηγύρια (βλέπε 2 πορωτικά τραγουδάκια).

Sam: Βαθιά έντεχνος με ιδιαίτερη συμπάθεια στις ξενέρωτες love μπαλάντες(...για τον Frodo).

Legolas: Savatage (όχι πολλά πολλά).

Gimli: Καρράς και βαριά λαϊκά και πριν τη μάχη Manowar.

Galandriel: Nightwish μόνο με την Tarja. Όταν έφυγε η Tarja η Galandriel ξενέρωσε και έφυγε από τη Μέση-Γη. Στο Valinor άκουγε Loreena.

Στόμα Sauron: Marilyn Manson ως εμφανέστατο φρίκουλο.

Saruman: Κλασσική-Epic μουσική. Αγαπημένο συγκρότημα οι Rhapsody για να ευλογήσει τα τα γένια του που με περισσή φροντίδα τρέφει προαμνημονεύτων ετών και βάλε.

Elrod: Judas Priest (κατά βάθος ήταν καμικάζι)

Αragorn (μάναρος σε μορφή ranger φυσικά): rockάκια (doors, steppenwolf, hendrix, dandy warhols κλπ τέτοια) γτ ήταν μάγκας.

Eowyn: Αβρίλ Λαβίν, για τον Aragorn όμως πέρασε σε σκληροπυρηνικό rock.

Arwouen: Madonna και Britney, όταν δεν έβλεπε ο Aragorn.

Theoden King ('stands alone'..): λαϊκά άσματα με ιδιαίτερη προτίμηση στον Μητροπάνο.

Gandalf: epic/power metal (Blind Guardian, έπαιρνε κρυφά ποσοστά από τους δίσκους τους όποτε χρησιμοποιούσαν το όνομά του,π.χ Gandalf the magician, Gandalf's rebirth κλπ.

Nazgul: gothic metal (children of boddom, craddle of filth, fields of the nephilim, ζητούσαν πνευματικά δικαιώματα για την τσιρίδα.

Eomer: Manowar + Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Γενικώς μαλακίες

Faramir: βαθιά έντεχνα και κλαψιάρικα λόγω ψυχολογικού που του είχε δημιουργήσει ο Denethor. Αργότερα γνωρίζοντας την Eowyn πέρασε σε Θανάση Παπακων/νου και Μάλαμα.

Bilbo: δημοτικά

Frodo: Tokio Hotel, ως γνωστή αδελφή.

Sauron: Iron Maiden. Κολλητάρι με τον Eddie υποψήφιος για μασκότ του συγκροτήματος. Τελικά επειδή διάλεξαν τον Eddie αποφάσισε να φτιάξει το one ring και να καταλάβει τη Μέση-Γη.

Denethor (son of Ecthelion): Στέλιος Καζαντζίδης (μιζέρια, άτιμη κενωνία).

Boromir: Iced Earth (FOR GONDOR!)

Grima: trans

Κάτοικοι Minas Tirith: Eros Ramazzoti και Μάριος Φραγκούλης (κουλτούρα και καλά).

Haradrim: Λάτιν (Santana + Shakira) σαν πιο εξώτικ.

Hobbits σε υποβαθμισμένο Shire: Γενικά κλαρίνα (ο Γιώργος Μάγκας κλεισμένος και για όλα τα πάρτυ του Bilbo εκτός του τελευταίου που ήταν guest ο Gandalf να χορεύει καρζατζόκ).

Celeborn σε αναβαθμισμένο Lorien: ήταν φλώρος. Έκανε ό,τι του έλεγε η Galadriel. Eπομένως άκουγε nightwish και τα σχετικά και στο Valinor Loreena.