Αρχιτέκτων Μηχανικός

“Τί δουλειά έχει το Καλών Τεχνών μέσα στο Πολυτεχνείο;”

- Ένας Τοπογράφος για τους Αρχιτέκτονες

“Έχω βαρεθεί να διορθώνω πια τις ζωγραφιές τους!”

- Ένας Πολιτικός Μηχανικός για τους Αρχιτέκτονες

“Εεεεε, όχι και Μηχανικοί.”

- Ένας Μηχανολόγος Μηχανικός για τους Αρχιτέκτονες

“Σιγά. Εγώ στο σχεδιάζω με τα μισά. Να, κράτα μια τη μπύρα μου.”

- Ένας Μεταλλειολόγος Μηχανικός για τους Αρχιτέκτονες

“Γεια σου συνάδελφε.”

- Ένας Γλύπτης για τους Αρχιτέκτονες
Housedown.jpeg

"Ωχ! Είχα ανάποδα το σχέδιο".

Escher skales.jpg

Κλιμακοστάσιο σχεδιασμένο από διάσημο Έλληνα αρχιτέκτονα, με εμφανείς τις επιρροές της Αρχιτεκτονικής Ψυχολογίας του Βάθους.

Oikodomi.jpeg

Άλλο ένα έργο που πέρασε από τα χέρια Ελλήνων αρχιτεκτόνων.

Dali5.jpeg

Salvador Dalí. Ο πρώτος σύγχρονος αρχιτέκτων.

Archt.png

Αυταπατάστε! Πρόκειται για μηδαμινής σημασίας αρχιτεκτονικό λάθος...

Housesquised.jpeg

Οι ευθείες είναι μπανάλ. Ζήτω οι καμπύλες!

Weird architecture.jpg

"Ωχ! Θα πατήθηκε κατά λάθος το rotate στο Autocad."

Shed.JPG

Αποθήκη μεγάλης εταιρίας κατασκευασμένη από διάσημο Έλληνα αρχιτέκτονα.

Ο Αρχιτέκτων Μηχανικός ή Αρχιτέκτονας προέρχεται από τις λέξεις αρχή + τέκτων (είδος σεισμού,[προκαλείται από τις Αρχιτεκτονικές Πλάκες]) και είναι η πρώτη καταστροφή που βρίσκει ένα εργοτάξιο. Αρχιτέκτονες γίνονται ανθρωποειδή που ανήκουν στο γένος Spatalius Horus. Τα μεν θηλυκά έλκονται στο αντικείμενο επειδή τους αρέσουν τα εξειδικευμένα μαθήματα μηχανικής που διδάσκονται (ειδικά θέματα ζωγραφικής, ακουαρέλα Ι,ΙΙ,ΙΙΙ, το φανταστικό μουσείο, δομική αποδόμηση δομών δαμοκλείων δοκών ΙΙΙ, η φαντασιακή θέσμιση του δομημένου χώρου, κ.α), ενώ άρρενες αρχιτέκτονες γίνονται όσοι δεν έχουν τα @!δια να γίνουν Πολιτικοί Μηχανικοί, αλλά δεν είναι αρκετά γκέι για να γίνουν σχεδιαστές μόδας ή ντεκορατέρ.

Οι αρχιτέκτονες έρχονται να εκπονήσουν ένα πολύ δύσκολο έργο. Να σχεδιάσουν ένα τετράγωνο σπίτι και σε δεύτερο στάδιο να σπαταλήσουν και να ευτελίσουν όσο γίνεται περισσότερο τον χώρο ΑΝΑΛΟΓΑ πάντα με τα λεφτά που διαθέτει ο πελάτης. Όσα περισσότερα λεφτά, τόσο μεγαλύτερη σπατάλη χώρου. Παράδειγμα αποτελεί το σπίτι του Τουταγχαμών που είναι μια τετράπλευρη πυραμίδα με ωφέλιμο χώρο μιας γκαρσονιέρας.

Η μεγαλύτερη αυταπάτη των αρχιτεκτόνων είναι ότι νομίζουν πως μπορούν να κάνουν και στατικές μελέτες. Κατά πλήρη αντιστοιχία, η μεγαλύτερη αυταπάτη των πολιτικών μηχανικών είναι ότι νομίζουν πως μπορούν να κάνουν και αρχιτεκτονικές μελέτες.

Οι αρχιτέκτονες ασχολούνται με ένα ακόμη ΠΟΛΥ σημαντικό στοιχείο για το μηχανικό. Την ψυχολογία των κατασκευών. Μάλιστα είναι τόσο υπερήφανοι που ανακάλυψαν αυτόν τον τομέα σε σημείο που έχουν θεαθεί αρχιτέκτονες να κυκλοφορούν με αυτοσχέδιο t-shirt από το Print It της γειτονιάς τους με την επιγραφή "Suck me Freud". Έτσι προσπαθούν να κρατήσουν την ψυχολογία των κτηρίων ψηλά ώστε αυτά να είναι πρόθυμα να εξυπηρετήσουν όλους τους ανθρώπους. Αυτό το πετυχαίνουν με διάφορες μεθόδους, από τις οποίες οι πιο σημαντικές και αξιόπιστες είναι:

  • Συζήτηση με το κτήριο κατά την φάση της εφηβείας του. Βοήθεια στο να ξεπεράσει όλα τα ψυχολογικά του προβλήματα και εφηβικές ανησυχίες και να κοιτάξει όλα τα άλλα κτήρια στα μάτια χωρίς φόβο.
  • Παρακολούθηση DVD εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου.
  • Πραγματοποίηση θελημάτων του κτηρίου όπως αγορά Playstation για να παίζει όταν δεν το χρησιμοποιούν οι άλλοι κλπ.

Στην πραγματικότητα, η αρχιτεκτονική έχει περισσότερη σχέση με την ψυχιατρική παρά με την ψυχολογία, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς πανεύκολα αν βρεθεί για πάνω από πέντε λεπτά σε παρέα φοιτητών αρχιτεκτονικής.

Τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της αρχιτεκτονικής φανερώνουν το μεγάλο εκπαιδευτικό έργο που παρέχουν οι αρχιτέκτονες στα κτήριά τους. Τους μαθαίνουν χρήσιμα τρικς όπως : Αποφυγή αεροπλάνου που έρχεται κατά πάνω τους, ανάκτηση και επιστροφή φρίσμπι κλπ.

Ανεπιβεβαίωτες φήμες αναφέρουν ότι οι φοιτήτριες αρχιτεκτονικής είναι σαφώς καλύτερες γδυμένες παρά φορώντας ρούχα. Μια επίσκεψη σε οποιοδήποτε τμήμα αρχιτεκτονικής οποιουδήποτε πανεπιστήμιου (εκτός Δ.Π.Θ.) θα σας πείσει.

Η αγαπημένη λέξη των απανταχού αρχιτεκτόνων ειναι η αποδόμηση. Το πιο πετυχημένο παράδειγμα αποδόμησης στην αρχιτεκτονική ήταν οι πολεοδομικοί πειραματισμοί της Luftwaffe στο Λονδίνο το 1942.

[επεξεργασία] Facts about Αρχιτέκτονες

Αρχιτέκτονες επίσης, είναι αυτοί που δεν είχαν τα @@!@ να γίνουν πολιτικοί μηχανικοί, αλλά δεν ήταν και αρκετά gay για να γίνουν σχεδιαστές μόδας ή διακοσμητές.

Ωστόσο, επειδή η άποψη αυτή υποστηριζόταν ανέκαθεν από τους πολιτικούς μηχανικούς (ή αλλιώς, όπως πιστεύουν οι ίδιοι "Μηχανικούς των Πάντων") υπάρχουν και άλλα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους αρχιτέκτονες. Διακρίνονται αμέσως, αφού:

  1. Μονίμως κουβαλούν περίεργα πράγματα (Ταυ, Τεράστιες βαλίτσες με πινακίδα 60 Χ 80, κυλίνδρους με σχέδια) έστω και αν δεν τους χρειάζονται.
  2. Το Styling είναι χαρακτηριστικό και έχει σχέση με πρωτοποριακές κομμώσεις,
    Architecturedesign.jpeg

    Αρχιτεκτονικό σχέδιο γέφυρας.

    περίεργους σύνδυασμούς ρούχων (ειδικά στα θηλυκά άτομα της φυλής), όπως κασκόλ και πέδιλο ταυτόχρονα, ενώ απαραίτητος κρίνεται ένας σκουρόχρωμος και τεράστιος μπερές.
  3. Έχουν μια τάση απαξίωσης ως προς τις άλλες φυλές, θεωρώντας τες μη κουλτουριάρικες ή/και alternative και επιδιώκουν πάντα να στεγάζονται μακρυά από την υπόλοιπη πολυτεχνειούπολη.
  4. Κυκλοφορούν με φωτογραφική μηχανή, και μπορούν να χαλάσουν ένα 36άρι φίλμ, φωτογραφίζοντας ένα και μόνο πεζοδρόμιο.
  5. Μπορούν να κοιτάνε επί ώρες τη γωνία μιας στέγης και να προσπαθούν να αποφασίσουν αν ταιριάζει με το υπόλοιπο κτήριο.
Άλλες γλώσσες