Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων

Ο Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων είναι ένα πράγμα που έμοιαζε στον Pikachu και στον Σεφερλή, είχε πολύ υψηλή νοημοσύνη για την εποχή του και τραγουδούσε ποπ με την Άννα Βίσση. Σύμφωνα με τους επιστήμονες (Λιακόπουλος, Κεραμυδάς κτλ.) έζησε πριν από 1.328.345 χρόνια και 42 μέρες και εικάζεται ότι πρόκειται για Ελ που ξέμεινε κάνοντας διακοπές στη Χαλκιδική. Φήμες που θέλουν τον συγκεκριμένο άνθρωπο να έχει βρεθεί και στο Νεάτερνταλ ελέγχονται ως ανακριβείς.

[επεξεργασία] Το έργο του

Ο Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων, ξεκίνησε την σταδιοδρομία του από τα Κάτω Πετράλωνα. Ξεκίνησε ως ένας απλός άνθρωπος των Πετραλώνων, μα οι συνδημότες του λόγω της εξαιρετικής του ευγένειας του δώσανε τον τίτλο του "Αρχ" και έγινε Αρχάνθρωπος, Διοικητής στα Πετράλωνα.

Οι πρώτες ιστορικές αναφορές ξεκινούν από τους πολύ πιο αρχαίους Έλληνες από τους πολύ Αρχαίους Έλληνες. Μάλιστα στις Ελληνικές πυραμίδες του Χέοπα υπάρχει η εντυπωσιακή φωτογραφία του Αρχάνθρωπου να άρχει. Στην φωτογραφία (προσεχώς) είναι εμφανές το κίτρινο χρώμα (εκ του Πίκατσου) και η γυαλιστερή καράφλα (Σεφερλής) σημάδι εξουσίας.

Επίσης από το D.N.A πιστεύεται ότι εξελίχθηκαν όλες οι ανώτατες φίλες της Ρούλας Βροχοπούλου αλλά ΚΑΜΙΑ της Ρούλα Κορομηλά.

Οι εκδόσεις Λιακό θα εκδώσουν λίαν συντόμως την βιογραφία του με τίτλο Το ζειν με στυλ στην πολύ πολύ πολύ μακριά αρχαιότητα και Ο Αρχάνθρωπος γαρ πολύ παλιός και το 1.328.345 χρόνια και 42 μέρες που άλλαξαν τον κόσμο.

[επεξεργασία] Σχετικές Συνδέσεις

[επεξεργασία] Σχετικά

Όλες οι εκδόσεις Λιακό.