Αριστοτέλης

“Αν θες να γίνεις μαθητής μου, θα μου σφουγγαρίζεις, θα μου πλένεις τα πιάτα και θα μου φέρνεις εφημερίδα και παντόφλες κάθε πρωί”

- Πλάτων, δάσκαλος του Αριστοτέλη για τον Αριστοτέλη

“Αν θες να γίνω μαθητής σου, θα μου λύνεις τις ασκήσεις, θα μου δένεις τα παπούτσια και θα με πηγαίνεις στα κωλόμπαρα χωρίς να το πεις στον μπαμπά”

- Μέγας Αλέξανδρος, μαθητής του Αριστοτέλη

“Αν θες να γίνεις κουμπάρος, θα έρχεσαι δυο φορές την εβδομάδα, χωρίς να το μάθει ο Φίλλιπος”

- Ολυμπιάδα, σύζυγος του Φιλλίπου και κουμπάρα του Αριστοτέλη

“Αν θες να γίνεις κουμπάρος, θα μου γνωρίσεις μερικές μαθήτριές σου, κατά προτίμηση ξανθιές και δεν θα πεις τίποτα στην Ολυμπιάδα”

- Φίλλιπος, κουμπάρος του Αριστοτέλη και σύζυγος της Ολυμπιάδας για τον Αριστοτέλη

“Αμ θα σας παρατήσω όλους και θα πάω στο Ναύπλιο να πίνω τσίπουρα και να κάνω μπάνια”

- Αριστοτέλης για όλους τους προηγούμενους
Geheah.jpg

Ο Αριστοτέλης γεννάει την αριστοτελική φιλοσοφία

Τέλης, ο Αριστοτέλης άνηκε και αυτός στους ΕΛ είχε δάσκαλο τον Πλάτωνα ιδιοκτήτη του αυθαίρετου πλανήτη Πλούτωνα (ναι δεν ήταν ιδιοκτήτης ο Πλούτο σκύλος του Μίκυ Μάους) ενώ φήμες λένε ότι ήταν ένας από τους χιλιάδες γιους του μεγάλου Τσακ.

[επεξεργασία] Βιογραφικά στοιχεία

Πατέρας: Ο Ασκληπιάδης Νικομαχος, μελλοντολόγος στην αυλή του βασιλιά Αμύντα Γ´
Μητέρα: Η μητέρα του (όπως μαθαίνουμε και από πηγές) είχε ένα δυαράκι στη Χαλκίδα όπου εκεί έζησε ο Αριστοτέλης όταν αναγκάστηκε να φύγει από την Αθήνα. Το όνομά της παραμένει άγνωστο, πιστεύεται όμως πως ήταν για τον Πούτσο. Φήμες λένε, ακόμη, ότι είχε παράλληλη σχέση με τον Πλάτωνα, δάσκαλο του νεαρού Τέλη.

Αμέσως μετά τη γέννησή του, ο πατέρας του επειδή είχε προβλέψει την κατάντια που θα έχει το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα σε λίγα χρόνια, τον έστειλε, χωρίς δεύτερη σκέψη, κατευθείαν στην Ακαδημία του Πλάτωνα. Ο νεαρός Τέλης όμως είχε άλλα σχέδια για το μέλλον του. Δήλωσε συμμετοχή στο "Greek Idol καλοκαγαθίας" και αμέσως ξεχώρισε για την υπέροχη φωνή και την σωματική του διάπλαση. Βγήκε 3ος από το παιχνίδι και συνεργάστηκε με την Χάρις Αλεξίου στο περίφημο τραγούδι "Τέλη Τέλη Τέλη". Από τη σχολή λοιπόν αποφοίτησε μετά από 20 χρόνια. Την ίδια χρονιά που ο Πλάτωνας πέθανε (μπορείτε να φανταστείτε το γιατί).

Μετά έμεινε στον Άσσο όπου και δούλευε ως δάσκαλος σε ένα παράρτημα (όχι του Ολυμπιακού) της ακαδημίας του Πλάτωνος. Το 3423/2 π.Χ. ο Φίλιππος του είπε να πάει στη Μακεδονία για να διδάξει τον γιο του Αλέξανδρο αγγλικά (η γλώσσα του μέλλοντος όπως είχε προβλέψει ο πατέρας του Νικόμαχος), μαθηματικά, φωνητική και φυσικά αρχαία Ελληνικά όπου είχε κάποια κενά. Αργότερα ίδρυσε μια σχολή στην Αθήνα. Οι προχωρημένοι φοιτητές φιλοσοφούσαν και οι αρχάριοι ρητορούσαν. Το 323π.Χ. όταν ο Μέγας Αλέξανδρος πέθανε, οι αντιμακεδονικοί - κάτι σαν τους κουμουνιστές - κατηγόρησαν τον Τέλη για ασέβεια καθώς με ένα του τραγούδι που είχε αφιερώσει στον φίλο του Ερμία περνούσε ομοφυλοφιλικά μηνύματα για τον Θεό Απόλλωνα, κάτι που προσέβαλε, όπως ήταν φυσικό, τους Αθηναίους. Για να γλιτώσει τη δίκη την κοπάνισε στην Χαλκίδα όπου έμεινε στο δυαράκι της μητέρας του. Τελικά απεβίωσε το 322π.Χ. στη Χαλκίδα.

Συνεχίζεται....