Αντώνης Ρέμος

[επεξεργασία] Ποιος είναι

Μεγάλη μορφή του ελληνικού και παγκόσμιου πενταγράμμου. Οι κακεντρεχείς τον λένε λαικούρα και τσιφτετελέ, αλλά η αλήθεια είναι πως, στο μέλλον, το όνομά του θα βρίσκεται δίπλα στα ονόματα μουσικών όπως ο Μπετόβεν, ο Μότσαρντ και ο Χατζιδάκις. Πριν γίνει τραγουδιστής ήταν υδραυλικός. Έκτοτε του έχει μείνει η κατανόηση προς τα προβλήματα του μέσου λαικού ανθρώπου, εξου και το προσωνύμιό του Vence-Remos. Κάνει συχνά κοινωνικοπολιτικές παρεμβάσεις επί σκηνής, με χαρακτηριστικότερες αυτές κατά τις οποίες αναφώνησε σε σκηνή της Μυκόνου, αναφερόμενος προς τον καθηλωμένο σε αναπηρικό καροτσάκι Σόιμπλε: "Αυτά βλέπει ο π@υστης ο Σόιμπλε και θα περπατήσει! Παιδιά θαύμα ο Σόιμπλε σηκώθηκε και περπάτησε!", και προς την Μέρκελ: "Κ@ργιόλα Μέρκελ δε θα μας καταστρέψεις την Ελλάδα". Το κοινό τον χειροκρότησε και ξεκίνησαν όλοι μαζί την επανάσταση ανοίγοντας σαμπάνιες αξίας 300 ευρώ και έχοντας πληρώσει είσοδο (συμμετοχή στην επανάσταση για την ακρίβεια) 180 ευρώ το άτομο.

Ο Αντώνης Ρέμος μεγάλωσε τρώγοντας παραδοσικά Λέις. Στο χωριό του τον μάθανε ότι αν θέλεις, ό,τι προσόντα κι αν έχεις μπορείς να κάνεις οτιδήποτε. Έτσι αποφάσισε να ασχοληθεί με το τραγούδι. Αφού ταλαιπώρησε τον χώρο για αρκετά χρόνια και πήρε διάφορα βραβεία με την αξία του, βαρέθηκε να ξενυχτάει και αποφάσισε να στραφεί στον υγιεινό τρόπο ζωής. Έκανε λοιπόν μια μεγάλη στροφή στην καριέρα του και από τότε ανακατεύεται στο ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω πόσο ταλαιπωρούνται εκεί τα παιδιά, αλλά επειδή ο γιατρός μου μού έχει συστήσει να μην ασχολούμαι με πράγματα που μπορεί να με αναστατώσουν δεν μπόρεσα να μάθω περισσότερα για τον εν λόγο πρώην τραγουδιστή... και νυν ποδοσφαιρο-ασχολούμενο...

[επεξεργασία] Επιτυχίες

Οι μεγάλες επιτυχίες του άλλοτε κορυφαίου τραγουδιστή είνα:

  1. . Μα δεν τελειώσαμε (αυτό μπορεί να το πάρει κανείς και ως απειλή)
  2. . Όλα τέλειωσαν νωρίς (ένας ύμνος στα τραγανά μεσογειακά λέις)
  3. . ...Ευτυχώς δεν θυμάμαι άλλα γιατί δεν θα μπορούσα να αντέξω τη συγκίνηση.

[επεξεργασία] Άλλες Πληροφορίες και Παραπληροφορίες

Ο Αντωνάκης είναι ένα πολύ ευαίσθητο παιδί. Αυτό φαίνεται από τα τραγούδια που ερμηνεύει. Έχει ανικανότητα να ερωτευτεί εξαιτίας ακριβώς αυτής της ευαισθησίας του. Ο οργανισμός αυτοάμυνας που λειτουργεί στο υποσυνείδητό του (συνειδητό δεν έχει) δεν του επιτρέπει να εκτίθεται σε πιθανές πηγές απογοήτευσης όπως είναι ο έρωτας. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ήθελε να παντρευτεί την άσχημη για τον Αντωνάκη μας ακατανόμαστη Ζ... Ο ίδιος οργανισμός ευθύνεται και για την άρνηση του Αντώνη να τραγουδήσει πραγματικά τραγούδια, επειδή και αυτά αποτελούν κίνδυνο απογοήτευσης αφού ο κόσμος προτιμάει να ακούει μόνο επιτυχίες.

[επεξεργασία] Το Μέλλον του Αντώνη

Το μέλλον του Αντώνη μας προβλέπεται λαμπρό. Ο δημοφιλής ποδοσφαιρο-ασχολούμενος... δήλωσε πρόσφατα ότι όταν βαρεθεί τον αθλητισμό σκοπεύει να ανακατευτεί στην βιομηχανία ταλέντων (βλέπε Ηλίας Ψινάκης). Ονειρεύεται να γίνει ο ατζέντης μιας ισχυριζόμενης ηθοποιού-μοντέλου-τραγουδίστριας, κλπ. κλπ. στην οποία θα υποσχεθεί γάμο. Αργότερα θα ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία, και συγκεκριμένα θα εργαστεί σε κουτσομπολίστικη εκπομπή την οποία θα τροφοδοτεί με αποκλειστικά ρεπορτάζ σχετικά με τον εαυτό του (πχ. "Ο Αντώνης Ρέμος τρώει πατατάκια" ή απλώς "Τρώω πατατάκια").

[επεξεργασία] Σχετικά άρθρα

Λέις, θέλεις;