Αντιρατσιστικές Οργανώσεις

[επεξεργασία] Ορισμός

Αντιρατσιστικές είναι οι οργανώσεις όπως το λέει και η λέξη είναι αντί - κατά του ρατσισμού που υποστηρίζουν δηλαδή τα θύματα του ρατσισμού .

[επεξεργασία] Λεπτομέρειες

Πιο αναλυτικά έμποροι ναρκωτικών , λαθρέμποροι , εισαγόμενες πόρνες , είναι θύματα αρκεί να μην ανήκουν στη λευκή φυλή. Κατά την άποψη των αντιρατσιστικών οργανώσεων θα πρέπει η Αστυνομία όταν πηγαίνει στο σπίτι του εμπόρου (ναρκωτικών) να χτυπά την πόρτα και να ζητά να της επιτραπεί η είσοδος διαφορετικά παραβιάζει (η Αστυνομία ξανά) το Σύνταγμα και τη Δημοκρατία .

Οι αντιρατσιστικές οργανώσεις υποστηρίζουν κάθε ον αρκεί να είναι μη - λευκός .
Κατά τις αντιρατσιστικές οργανώσεις είναι πολύ υγιεινό σε ένα διαμέρισμα 50 τ.μ. να κοιμούνται 30 άτομα στο πάτωμα και να χρησιμοποιούν 1α τουαλέτα. Έτσι με 1α τουαλέτα μόνο δεν επιβιώνουν οι μη - λευκοί προστατευόμενοι αυτών αλλά και κάθε ζωύφιο και ιός που είχε εξαφανιστεί μετά τον πόλεμο. (ζωντανά, μη - λευκά όντα)
Το κακό ρατσιστικό κράτος θέλει μια αφορμή και η παράνομη μετανάστευση, λαθρεμπόριο και εμπόριο ναρκωτικών δεν είναι αρκετά σημαντικοί λόγοι για να συλληφθούν ένοχοι που όμως έχουν 1α ιδιαιτερότητα: δεν είναι λευκοί .
Έτσι στοχευμένα και με συμμάχους το Δήμο και Νομαρχία προφασίζονται λόγους υγιεινής: "Μην αφήνεται έξω από το διαμέρισμά σας σακούλες με κενές φιάλες μπύρας".

[επεξεργασία] Όροι Συμμετοχής

Κατα τις αντιρατσιστικές οργανώσειςτα καταστήματα στην Ερμού που πληρώνουν υπέρογκα νοίκια φόρους και μισθούς θα πρέπει να αυτοθυσιαστούν στο Βωμό του αντιρατσιστικού αγώνα και να πάψουν να διαμαρτύρονται για τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
Επίσης, δεν έχει καμία σημασία που σε λίγο δεν θα 'χουμε να φάμε ούτε ότι το Κράτος απειλείται με χρεωκοπία , κατά την άποψη των αντιρατσιστικών οργανώσεων θα πρέπει το κράτος να κόψει τον κώλο του για να βρει χρήματα να τους περιθάλψει, μια και δουλειές δεν υπάρχουν.

[επεξεργασία] Μέλη

Μέλη των αντιρατσιστικών οργανώσεων εκτός από μη - λευκούς, είναι λευκοί που αντιτίθεται στην κακία των άλλων λευκών στους οποίους δεν αρέσει για παράδειγμα η εγκληματικότητα το εμπόριο ναρκωτικών και το λαθρεμπόριο που γίνεται από μη - λευκούς .

[επεξεργασία] Μέλλον

Μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει σε υπό σύσταση Αντί - αντιρατσιστική οργάνωση που απαρτίζεται από τους κακούς που προαναφέραμε οι οποίοι άκουσον - άκουσον διεκδικούν να έχουν την πόρτα τους καθαρή από ημιλιπόθυμους χρήστες κατρουλιά και να πάψουν να είναι οι ίδιοι και οι δικοί τους θύματα κλοπών και βίας . Βρε σαν δεν ντρέπονται ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ !!