Ανούσιο άρθρο

“Αυτό το άρθρο είναι ουσιαστικό.”

- Ο συγγραφέας αυτού του άρθρου.

Ανούσιο άρθρο ονομάζεται ένα άρθρο το οποίο γράφτηκε δίχως ουσία σε αντίθεση με το ουσιώδες άρθρο το οποίο έχει ουσία και είναι και ουσιαστικό ως προς την ουσία του. Ουσιαστικά ένα ανούσιο άρθρο δεν πρεπει να έχει δομή ούτε κατάληξη π.χ (το μεσημέρι που ξύπνησα και πήγα στην δουλειά που δεν έχω, έφαγα το πρωινό μου και ανάκαμψα την επιληπτική παρόρμηση που για ποικιλία αλλαντικών ποδηλάτων και χωρίς να έχω συλλογισμό, γαμώτο πότε θα βγει ο γαμημένος ο αδερφός μου από το μπάνιο, εντάξει δεν πρέπει να φωνάζω γι αυτό γιατί, ωχ fuck μου έπεσε το ποτήρι, δεν πειράζει, σαν να πείνασα λιγάκι, όμως 'ντάξει γιατί τώρα που το σκέπτομαι, έλα ρε πάλι τον μαλάκα τον Πρετεντέρη έχει στην τηλεόραση, αααααχ πότε θα πάω διακοπές ...σκάσε γαμώτο!)

[επεξεργασία] Η θεωρία της ουσίας

Ουσιαστικά η θεωρία πίσω από όλη την ιδεολογία περί ουσίας είναι να είσαι ουσιαστικός, με άλλα λόγια, δηλαδή για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, να σας το δώσουμε να το καταλάβετε, να πούμε έξω από τα δόντια, ξεκάθαρα και σταράτα, ώστε να μην αφήνει ίχνος αμφιβολίας, να είναι πια διαυγές και ξεκάθαρο ότι αυτό ακριβώς σαφέστατα και επακριβώς πρέπει να είναι σωστό να ειπωθεί και να βγει από στόμα μετατρέποντας τις δονήσεις που υποδηλώνουν τα νεύρα εξαιτίας της νευροχημικής αντίδρασης που προκαλεί η κυκλοφορία εντός των αξονογενών κυττάρων που είναι χωμένα κάπου ενδιάμεσα στον κυτταρικό πυρήνα ο οποίος είναι κλεισμένος από τον πυρηνικό φάκελο παρεμποδίζοντας έτσι την έξοδο του δεσοξυριβονουκλεϊκού οξέος ώστε να το διατηρήσει σχετικά ανέπαφο επιβραδύνοντας έτσι την εξέλιξη αφήνοντας χώρο στην ανάπτυξη του μυαλού το οποίο καταναλώνει πολύ ενέργεια η οποία κάποτε ήταν μέσα σε ένα φυτό έχοντας μετατρέψει το άνθρακα του διοξειδίου του άνθρακα το οποίο είναι υπεύθυνο για την καταστροφή της αιμοσφαιρίνης που υπάρχει στο αίμα το οποίο είναι κόκκινο με αποτέλεσμα να ταυτιστεί με το χρώμα του πολέμου ώστε οι Αζτέκοι τόσο άγριοι όσο και ο Τζένκις Χαν που κατέκτησε την Κίνα μια χώρα που είχε τη δομή των Ευρωπαϊκών χωρών που ενώθηκαν πλέον σε μια Ευρωπαϊκή Ένωση δίνοντας υποψίες για μια παγκόσμια διακυβέρνηση στην οποία θα υπάρχει ένα νόμισμα, εξ' άλλου η οικονομική κρίση μάλλον οφείλεται σε ένα καλοστημένο σχέδιο όπως αυτό των Μασόνων, οι οποίοι αρχικά δεν ήταν κακοί αλλά απλά κάποιοι ξυλοκόποι βελανιδιάς η οποία παρεπιμπτόντως έχει ένα σκούρο καφέ χρώμα κάνοντας την ιδανική σε συνδυασμό με την αντοχή της η οποία είναι το αντικείμενο μελέτης της επιστήμης της αντοχής υλικών, υπάρχει μια διαφωνία για το αν αυτή ανήκει στην Χημεία, γιατί η επιστήμη της χημείας, βασικά δεν θεωρείται και από όλους επιστήμη γιατί η Φυσική για παράδειγμα έχει μοντελοποιηθεί τόσο πολύ που ο ίδιος ο Αϊνστάιν είπε στον κουρέα του, ένα υπέροχο βιβλίο με ράχη φτιαγμένη από χαρτί ένα υλικό το οποίο στηρίζεται στην κυτταρίνη την ίδια ουσία που φτιάχνει και την ζάχαρη, η οποία όταν καψαλίζεται γίνεται καραμέλα αποτελώντας τη βάση στο γλειφιτζούρι, εκτός και αν περιέχει και άλλες γεύσεις οπότε το εμπλουτίζουν με διαδικασία που οι Χημικοί Μηχανικοί έχουν το κτίριό τους κάπου στην πανεπιστημιούπολη πάνω στο βουνό και θάλασσα όπως έγραφε για αυτά ο Ελύτης αν και βραβεύθηκε στα Σουηδικά γιατί το ίδρυμα Νόμπελ προς τιμήν του Άλφεντ Νόμπελ, ωστόσο ευφήρε το ΤΝΤ σκοτώνοντας την οικογένειά του έμεινε στην ιστορία παρόλο που γράφεται από τους νικητές γι αυτό πάντα δικαιολογεί όχι το δικαίο, η δικαιοσύνη είναι μια ελεύθερη έννοια την οποία ως δια μαγείας είναι αντικείμενο σοβαρής μελέτης, αλλά εκτός από την εξάσκηση του μυαλού η φυσική κατάσταση παίζει σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση των διαφόρων ασθενειών, αλλά τα ναρκωτικά δεν είναι σκληρά επιτρέποντας τον ελαφρύ εθισμό αν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι το οινόπνευμα είναι ένα νόμιμο κακώς γιατί υπάρχουν συμφέροντα τα οποία παίζουν με τον κόσμο λες και είναι μονόπολυ αν και το πόκερ είναι πιο κοντά στη θεωρία παιγνίων που χρησιμοποιείται στην οικονομία αφού κανένας οικονομολόγος δε θέλει να μάθει γραμμική άλγεβρα ολόκληρο κλάδο των μαθηματικών και η κούραση πάει σύννεφο, ε βαρέθηκα πια, άντε να βρεις καμιά γκόμενα ή γκόμενο ρε που κάθεσαι και διαβάζεις τόσην ώρα αυτές τις βλακείες, συγχαρητήρια μόλις έχασες πέντε λεπτά από τη ζωή σου που θα μπορούσες να τα αξιοποιήσεις για κάτι πιο εποικοδομητικό όπως να βγεις έξω να μιλήσεις και να κοινωνικοποιηθείς, αντί να βλέπεις και να κουράζεις τα μάτια σου προσπαθώντας να διαβάσεις ένα κατεβατό που έγραψε σε μια στιγμή άθλιας βαρεμάρας κάποιος που δεν πρέπει να κάθεσαι να γράφεις, να γράφεις να γράφεις και να γράφεις έτσι απλά χωρίς λόγο για να γεμίσεις τη γραμμή, να σταματήσεις δηλαδή να μακρυγορείς, να πας κατευθείαν στο ψητό το θέμα αυτό που θες να πεις, ήθελα να πω να κάνεις, γιατί η μακρυγορία είναι κακό πράγμα ρε παιδιά, κάθεσαι και μιλάς, λες, εκφράζεις, αποτυπώνεις, διατυπώνεις το ίδιο πράγμα αυτό ακριβώς που θα πρέπει να πεις γιατί ουσιαστικά επί της ουσίας ουσιωδώς η ουσιαστικότερη ουσία της ουσίας και όχι της περιουσίας είναι η περιούσια ουσία της ουσιακής ανουσιότητας, μια θρησκεία που οι ιδεολόγοι δεν την έχουν σκεφτεί καθώς τίποτα, αυτό που πουλάει κάποιος μπόμπιρας στην Αμερική, αλλά γιατί τη λένε Αμερική αφού Αμερική λένε όλην την ήπειρο, βασικά όλες οι ήπειροι αρχικά ήταν ενωμένες, το ίδιο περίπου υποστηρίζουν κάποιοι μεταεπιστήμονες της φιλοσοφίας για μια θρησκεία που δεν υπάρχει κάπου στο φυσικό άπειρο που δεν έχουν μοντελοποιήσει οι μαθηματικοί όπως κανένας δεν ήξερε να τα βάλει στη σειρά που θα έπρεπε ώστε να βγει ένα σημαντικό συμπέρασμα παρόλο που έχουν εφευρεθεί μέθοδοι όπως ο φωτοτερματισμός ο οποίος καθορίζει ποιος τερμάτισε στο τέλος.

[επεξεργασία] Βιβλιογραφία

  • Αν ήσουνα εδώ θα έτρωγα ντολμάδες, προλογίζει η Μαρίκα Μητσοτάκη
  • Άσπρη πέτρα και το νερό ρέει, της σειράς "Γλωσσοδέτες του νου"
  • Ουσία, της ουσίας, ω συνουσία, εκδόσεις "Μπακλαβατζόγλου"
  • Ουσία: Θεωρία και λυμένες ασκήσεις, η Γεωμετρία του μπακλαβά