Ανεξάρτητοι Έλληνες

“Μπαμπά, ανεξάρτητος σημαίνει ότι δεν ανήκω σε κόμμα;”

- Κάποιος μικρός και τρελός.

“Πλέον όχι παιδί μου.”

- Ο μπαμπάς.

Οι Ανεξάρτητοι Γιουνάν έχουν μακρά ιστορία στην ελληνική και όχι μόνο πολιτική σκηνή. Γενικά χαρακτηρίζονται από τεράστια αναρχία στη φύση τους, τόσο μεγάλη ώστε κανένας δεν παρατήρησε ότι στην πραγματικότητα οι ανεξάρτητοι πολιτικά είχαν δικιά τους πολιτική ιδεολογία. Αυτό κατάφερε και τους έφερε στην εξουσία το 2011 με τον Παπαδήμο να είναι ο πρώτος Ανεξάρτητος Έλληνας πρωθυπουργός της Ελλάδας. Όλα αυτά τελείωσαν το 2012 όταν ο Πάνος Καμμένος αποφάσισε να δώσει μια κομματική σε όλους τους ανεξάρητους της Ελλάδας ιδρύοντας και αποκαλύπτοντας παράλληλα τους ανεξάρτητους έλληνες. Πλέον είναι αποδεδειγμένο περίτρανα ότι δεν υπάρχει ακομματικός άνθρωπος, αν δηλώσει ανεξάρτητος και είναι έλληνας που ανήκει στον χώρο ανεξάρητοι έλληνες. Σύμφωνα με κάποιες φήμες ο Πλεύρης σκέφτεται να ιδρύσει το κόμμα Αποχή συσπειρώνοντας τον λαό ενάντιο στους διαβρωτικούς μηχανισμούς του κατεστημένου που αποκαλείται δημοκρατία, ενώ ο Βορίδης θα ιδρύσει το Λευκό. Αυτά τα δύο κόμματα καλούν σε συσπείρωση, ώστε να αναγνωριστούν επιτέλους τα δικαιώματά τους, η νομιμοποίησή τους και η κανονική εκπροσώπησή τους στη βουλή.

Οι ΑΝΕΛ δεν είναι ιδεολόγοι και ως εκ τούτου δανείζονται ιδεολογίες άλλων πολιτικών χώρων, με το αζημίωτο φυσικά, διαφορετικά διαπράττουν το μοναδικό έγκλημα το οποίο μόνο αυτοί μπορούν να πράξουν: την ιδεοκλοπή. Αυτή η σκανδαλώδης τακτική έχει προκαλέσει τεράστιες αντιδράσεις. Πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή των Ανώνυμων από τους οποίους έκλεψαν στο σλόγκαν τους, μάλιστα οι τελευταίοι έχουν ήδη κινηθεί δικαστικώς ζητώντας πνευματικά δικαιώματα και αποζήμιωση. Οι ΑΝΕΛ διέψευσαν τις κατηγορίες.