Ανδρέας Β' Παπανδρέου Δ'

Nostradamusgraphic.png Αυτό το άρθρο περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια μελλοντικά γεγονότα!
Είδατε τι σαΐνια είμαστε;;
Τύφλα να 'χει ο Νοστράδαμος!

“Ελπίζω να μην μοιάσει του πατέρα του”

- Ο Ανδρέας Παπανδρέου για τον εγγονό του.

Ο Ανδρέας Β' Παπανδρέου Δ' είναι δισέγγονο του Γεωργίου Α' Παπανδρέου Α', εγγονός του Ανδρέα Α' Παπανδρέου Β', γιος του Γεωργίου Β' Παπανδρέου Γ' μέλος της δυναστείας Παπανδρέου. Το όνομα του φιγουράρει στην λίστα "Μελλοντικοί Πρωθυπουργοί του Ελλαδιστάν", μαζί με πλήθος ακόμα νέων και πολλά υποσχόμενων (φαγοποτιών), όπως τα δίδυμα Πάγκαλου, τον Άλεξ Καραμανλης, τα πλάσματα Μ (διαχρονική αξία) καθώς και πολλούς ακόμα. Για να μπει κανείς σε αυτή την λίστα μοναδική προϋπόθεση είναι να υπάρχει συγγενής βουλευτής με εξειδίκευση στις υπουργοποιήσεις. Δεν χρειάζεται κανένα άλλο προσόν.

Το Ελλαδιστάν ενώ είναι Βαλκάνια δεν είναι παίξε γέλασε που λέει και ο Νταλάρας Σαββόπουλος, πράμα που σημαίνει ότι δεν είναι τσιφλίκι κανενός αλλά μια δημοκρατική χώρα η οποία σύμφωνα με φήμες είναι και ο μπαμπάς της δημοκρατίας, όπου ο καθένας έχει ίσες ευκαιρίες απέναντι στον νόμο, την υγεία, την παιδεία, την διακυβέρνηση του (του Ελλαδιστάν) και χαχαχαχα τι είναι αυτά που λεω σε λίγο θα με πιστέψω!

[επεξεργασία] Ο ερχομός του ήταν ανακούφιση

Ο παππούς του δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του. Και το 2050 Παπανδρεόυ θα είναι πρωθυπουργός και στους αιώνες των αιώνων αμήν.

Λίγο πήγε να του τα χαλάσει ο Γιώργος, καθώς ως ταξιδιάρα και ελεύθερη ψυχή, ήθελε να δώσει ένα άλλο όνομα στον νεογέννητο γιο του. Ένα όνομα με μια πιο βαθιά κουλτούρα που θα παρέπεμπε στις τέχνες και στα γράμματα, όπως Αριστοτέλης, Όμηρος ή Σοφοκλής.

Στο άκουσμα της πρόθεσης του Γιώργου, ο Ανδρέας Α' δεν μπόρεσε να κρατηθεί. "Τον είχα για μα***α, αλλά όχι τόσο. Είναι δυνατόν να βγει πρωθυπουργός άνθρωπος με το όνομα Όμηρος Παπανδρέου;" Ειδικοί οικονομικοί αναλυτές έχουν βέβαια τις ενστάσεις τους, καθώς Παπανδρέου να 'ναι και ότι να 'ναι, από την στιγμή που και οι Έλληνες είναι ότι να 'ναι τουλάχιστον όταν ψηφίζουν. Τελικά την κατάσταση ανέλαβε η Margaret και το παιδί ονομάστηκε Αντρέας.

[επεξεργασία] Η προετοιμασία του για τον πολιτικό στίβο

Εννοείτε φυσικά πως στα καλύτερα σχολεία και πανεπιστήμια θα φοιτήσει, όπως και ο πατέρας του. Συγκεκριμένα απόρρητα τηλεγραφήματα που διερρέυσαν από το wikileaks, κάνουν λόγο για μερικά από τα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου.

Το Money Eating University of New York, με ειδικό τμήμα για μελλοντικούς πρωθυπουργούς θα αποτελέσει σύντομα προορισμό του Αντρέα Β'. Ασφαλώς πέρα από το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με τίτλο "Everlasting Politics" (Αιώνια Πολιτική) θα ακολουθήσει και το περίφημο μεταπτυχιακό "Imaginary Fund Existence", σε ελεύθερη μετάφραση "λεφτά υπάρχουν".

Περαιτέρω εξέλιξη των σπουδών δεν προβλέπεται. Μην ξεχνάμε πως υπάρχουν βουλευτές που ίσα που καταφέρνουν να γράψουν το όνομα τους, μερικοί δυσκολεύονται ακόμα στο επίθετο. Ευτυχώς πρόσφατη έρευνα του Υπουργείου Παιδείας έδωσε ικανοποιητικά αποτελέσματα στην αριθμητική της Α' Δημοτικού, καθώς οι περισσότεροι βουλευτές μπορούν να μετρήσουν ως το δέκα.

Πριν όμως γίνουν όλα αυτά και επειδή πάνω από όλα η πατρίδα, ο Αντρέας Β' υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία. Και όχι όπου κι όπου. Αλλά στις Ειδικές Δυνάμεις και πιο συγκεκριμένα στoν πλέον σκληροπυρηνικό Λόχο "Call of Duty" της επίλεκτης Μοίρας Καταδρομών Playstasion. Μάλιστα επέλεξε τον δύσκολο τρόπο κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης του, με οθόνη πλάσμα μόνο 52 ιντσών, κάτι που δυσκολεύει αφάνταστα τις κινήσεις στο πεδίο της μάχης.

[επεξεργασία] Το μέλλον

Δεν έχουν μείνει και πολλά πράγματα να πούμε. Το μέλλον είναι ήδη γνωστό. Βουλευτής με την μια, υπουργός με την μια. Στο πρωθυπουργός ενδεχομένως να υπάρχει ένα μικρό θέμα (να γίνει δηλαδή με την δεύτερη), αλλά δεν είναι και σοβαρός λόγος να ανησυχεί. Εδώ έγιναν άλλοι κι άλλοι (πχ Κωστάκης) και θα μπορούσε να ήταν και χειρότερα (φαντάσου τον Λιάπη να τον λέγανε Καραμανλή). Άμα γίνει και κανένας Κυριάκος τότε ποιος μας πιάνει...