Ανέστης Κεραμυδάς

Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

Τον ματιάσατε ρε γκαντέμηδες τον άνθρωπο με το μπούρου μπούρου.

Κατά κόσμον Φαέθων Κεραμικός. Η αλλαγή του ονόματός του έγινε σε παράρτημα του Υπουργείου Εσωτερικών του Σείριου που βρίσκεται στην σημερινή περιοχή Μαλακάσα (Μαλ-ΕΛ-Κάσα, η κάσα των ΕΛ ρε μαλάκα) δίπλα στα Goody's με μάρτυρες τον Δία ή Ζευς ή Ζήνα ή Γαβριέλα, τον Δημοσθένη Λιακόπουλο και τον Κυριάκο Βελόπουλο ντυμένους Κένταυρους.

Super goof.gif

Ο Ανέστης έτοιμος να κυνηγήσει κακούς.

Στα παιδικά του χρόνια ήθελε να γίνει ραβίνος μέχρι που τον χτύπησε στο κεφάλι ένας μετεωρίτης από τον Σείριο και αποφάσισε να γράψει την ΝεοΕΛληνική παλιγγενεσία και ένα λεξικό που να αρχίζει απ’ το γράμμα Ε και να περιλαμβάνει και τα τρία χαμένα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου Σάμπι, Δίγγαμα και Κόππα που μας τα έκλεψαν οι κακοί Εβραίοι για να φτιάξουν κομπόστα και λαρδί.

Εξαιρετικός συγγραφέας, προφήτης, καπετάνιος, Σειριοδαμαστής, Εβραιοφάγος, Σοδομιστής Ρακούν, αποτέλεσμα διασταύρωσης της Αθηνάς με κλανιά Βριλ σε απόγνωση.

[επεξεργασία] Σπουδαιότερα έργα του είναι τα ακόλουθα:

  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 1 (Το πρώτο αίμα)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 2 (Οι Εβραίοι και η ΟΝΕ)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 3 (Σειριανή κουζίνα και άλλα εδέσματα)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 4 (Πώς να φτάσετε στον Σείριο με τα πόδια)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 5 (Οι Εβραίοι ήταν Έλληνες αλλά το ξέχασαν)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 6 (Υπερόπλα Γκιόλβα και ο διαγαλαξιακός νυχοκόπτης)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 7 (Το πείραμα της Φιλαδέλφειας θεράπευσε την ποδάγρα)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 8 (Η υπερβόρεια, και Ατλαντίδα είναι κάτω απ' την Σαλαμίνα)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 9 (Η επιστροφή του Διονύσου απ’ τις χειμερινές διακοπές του στο Α' Κενταύρου)
  • ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ 10 (Η τελική αναμέτρηση Δελφών και Σιών θα γίνει στο ΟΑΚΑ το 2012 με διαιτητή τον Βασά-Ρα)

[επεξεργασία] Διακρίσεις:

Έχει βραβευτεί με Νόμπελ ηλιθιότητας, όσκαρ πρωτοεμφανιζόμενου βλαμένου και με τον πορφυρό σταυρό της βραδιάς του σπάρου της φυλής των Ντόγκον που κατάγονται από τον Όλυμπο του Σείριου και μερικοί απ’ τα Σύβοτα Θεσπρωτίας.

[επεξεργασία] Χόββιες (Hobbies στην Βαρβαρική)

Συχνάζει στον Όλυμπο στην περιοχή "Πριόνια" που λαδώνει τα ηχομαγνητικά κανόνια των ΕΛ και αδειάζει τους βόθρους με υπερόπλα Τέσλα, σε κούφιες σπηλιές όπου ψάχνει να βρει Βριλ, τσουπακάμπρα και ένα τσακμάκι που του είχε χαρίσει ο Ήφαιστος σε ένα ρεβεγιόν αλλά του έπεσε, επίσης σε τηλεοπτικά παράθυρα ως εκπρόσωπος τύπου των ΕΨΙΛΟΝ και μπατζανάκης του Απόλλωνα (Καλαμαριάς), στα γραφεία του ΛΑΟΣ και στην βεράντα του φορώντας αστεία καπέλα.