Αλ Πουτσίνο

Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

Λοιπόν, ο Αλ Πουτσίνος είναι μια ηθοποιάρα του 18ου αιώνα, ένας Θεός, πατέρας του Γιωργάκη και του Τσακ Νόρις, δημιουργός εκατομμύριων ταινιών, ο Νο1(0) ηθοποιός στον κόσμο και επίσης δημιουργός του ακατονόμαστου.

[επεξεργασία] Παιδικά χρόνια

Αφού γεννήθηκε το 1721, παράτησε το σχολείο στα 5 του, καθώς είχε καταλάβει ότι ήταν Θεός. Σκότωσε την μαμά του και διόρισε τον πατέρα του βασιλέα των Αμερικάνων.

[επεξεργασία] Υπόλοιπη ζωή

Αφού λοιπόν έφυγε από την Αμερική, έφτασε στην Ατλαντίδα, έβαλε βόμβα στο δημαρχείο της και εξαφανίστηκε οριστικά.

Το 1860 ήταν η πιο ιερή χρονιά για αυτόν, καθώς έκανε ένα παιδί με την Άννα Βίσση. Το ονόμασε Ελευθέριο Βενιζέλο. Μετά τον μεταμόρφωσε σε αλεπού και έφυγε.

Ξαναέκανε άπειρα παιδιά, όπως τον μπομπ μάστορα, τον Τσακ Νόρις και τον Γιωργάκη με άπειρες γκομενίτσες.

Α, ξέχασα να αναφέρω τις ταινίες του. Έδωσε στον Μαδρά την ιδέα για την ταινία την οποία ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ οι ΨΕΥΤΕΣ οι ΑΤΙΜΟΙ!!! Δημιούργησε το Μάι Φέα Λέιντι, την Λέιντι Ταμπάρες, την Λέιντι Άντζελα Δημητρίου, τη Λέιντι και Αλήτης, Ο Γάμος της Χρονιάς και άλλα.

Δίδαξε τα Ελ και τα Βριλ. Έκανε τα φιλαράκια και το Η Νεράιδα και το Παλικάρι, και μάλιστα αντικατέστησε την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Διόρισε τον Κιμ δικτάτορα της Βόρεια Κορέας και επέβαλε ένα μνημόνιο στην Ελλάδα.

[επεξεργασία] Θάνατος

Δυστυχώς, όπως όλοι οι άνθρωποι, έκανε κι αυτός μπούρδες. Το 2013, λοιπόν, παρότι Αποδεικνύεται με μαθηματικά του λυκείου πως χρειάζονται τριάντα τρεις εκσκαφείς μαζί με σαράντα έξι Μπουλντόζες για να σηκώσουν ελάχιστα εκατοστά από την Γη τον Θόδωρα τον Πάγκαλο, εκείνος έκανε το ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ να τον σηκώσει ΜΟΝΟΣ του. Το αποτέλεσμα ήταν ότι μόλις τον σήκωσε 0,5 μέτρα από την Γη, ο Πάγκαλος έκλασε και έτσι κατέρρευσε στον Αλ Πουτσίνο, τον οποίον έκανε τηγανίτα και αποτεφρώθηκε λόγω των έφλεκτων αερίων που εξήλθαν του κώλου του.

[επεξεργασία] Κατορθώματα

  • Εξόντωσε τον Μάρβιν τον Αριανό.
  • Έκανε τρελές τις αγελάδες
  • Είπε "Απελευθερωθείτε" και έγινε!
  • Όταν ο θεός μιλούσε απευθείας με τον Μωυσή, εκείνος ήδη μιλούσε με τον θεό μέσω μπλουτουθ.
  • Είπε Α και έγινε έργο.
  • Τα γιουβαρλάκια τα έτρωγε με κουταλάκι του γλυκού.
  • Κάθε φορά που δημιουργούσε ταινία γινόταν σεισμός 5 Ρίχτερ.