Αλεξία Αλεξιάδου

Η Αλεξία Αλεξιάδου (Το πραγματικό όνομα παραμένει κρυφό) γεννήθηκε το έτος 12767 μ.Τ.Ν. (μετά Τσακ Νόρις) στον πλανήτη Κρύπτον. Γονείς της είναι ο Νίκος Τσελεμεντές και ο Ηλίας Μαμαλάκης (Ψευδώνυμα). Από αυτούς πήρε τις πρώτες γνώσεις μαγειρικής. Το έτος 14678 μ.Τ.Ν. εξορίστηκε στον πλανήτη των Ελ. Η αιτία ήταν το γεγονός ότι είχε αναλάβει το catering της ετήσιας συνάντησης των απανταχού Κρυπτονιτών και υπήρξαν μερικές χιλιάδες αδικαιολόγητοι θάνατοι από δηλητηριάσεις. Στην πραγματικότητα όμως είχε βάλει το χέρι του ο άσπονδος φίλος της Αγλέουρας, ο οποίος είχε χάσει στον ετήσιο διαγωνισμό μαγειρικής, μετά από αρνητική ψήφο την οποία δέχθηκε από τον σερ. Όλιβερ Τουίστ.

[επεξεργασία] Στην εξορία

Στον πλανήτη των Ελ συνδέθηκε στενά με τον Ελ. Βενιζέλο όπου υπήρξε η προσωπική του μαγείρισσα. Μετά από εργασία αρκετών χρόνων άνοιξε εστιατόριο στο κέντρο με αποτέλεσμα να συρρέουν αρκετοί να δοκιμάσουν τα φαγητά της. Ένα βράδυ γνώρισε τον Καλ ΕΛ γνωστό και ως Σούπερμαν, ο οποίος με τον καιρό την μύησε στην μυστική του ομάδα. Το έτος 20121 μ.Τ.Ν. αποφάσισε να την στείλει στη Γη με σκοπό να προετοιμάσει το έδαφος. Ερευνώντας στο Η-μπέη, αγόρασε ένα διαστημόπλοιο το οποίο είχε κατασκευάσει ο μυστικός Διευθυντής Χαρδαβέλας και η ομάδα του.

[επεξεργασία] Γήινη δράση

Μετά από ταξίδι 3 ημερών προσγειώθηκε το έτος 20200 μ.Τ.Ν., δικό μας 1950 μ.Χ. Ήρθε σε επαφή με το πλάσμα Μ ο οποίος της έδωσε τις βασικές γνώσεις στην Γκαντεμία και την Καταστροφή. Το 1952 αποφοίτησε με άριστα. Το 1953 ήλθε στη Γη και η υπόλοιπη ομάδα με σκοπό την πραγματοποίηση των σκοτεινών σχεδίων του Καλ Ελ. Υπήρξε μία διαφωνία στην ομάδα με αποτέλεσμα να χωριστούν και ο Καλ Ελ να εξοριστεί στην Αμερική. Στην συνέχεια το 1959 η Αλεξία μεταμορφώθηκε σε βρέφος και πήγε στο σπίτι της Βέφας (η οποία είναι πράκτορας των Σειριανών) και μέσα από μία διαδικασία έλαβε μέρος της μορφής της Βέφας, με σκοπό να θεωρείται κόρη της. Το 1990 η Βέφα αντιλήφθηκε ότι κάτι συμβαίνει με την Αλεξία (της δόθηκε αυτό το όνομα) και αναγκάστηκε να την παραγκωνίζει. Από το 1993 και μέχρι το 2009 την συναντούμε να γράφει σε διάφορα περιοδικά μαγειρικής, στα οποία παρουσίαζε κωδικοποιημένες συνταγές και οδηγίες για την κατάκτηση της Γης. Επίσης περνούσε μυστικά μηνύματα μέσω των διαφόρων άρθρων της, στην ομάδα της η οποία βρίσκεται διασκορπισμένη σε διάφορες χώρες.

[επεξεργασία] Το μέλλον

Από το 2010 μέχρι σήμερα οι περισσότεροι αγνοούν την τύχη της. Στην πραγματικότητα όμως βρίσκεται σε μυστική βάση κάτω από τον Όλυμπο και με την βοήθεια της ΕΛένης Λουκά, του Μ, του Κωνσταντινίδη και του Ηλία Ψινάκη προβαίνουν στην αποκωδικοποίηση του Κατά Λιακόπουλου Ευαγγελίου, με σκοπό να ξεκλειδώσουν την θύρα για την είσοδο των Ελ στη Γη, οι οποίοι μετά την καταστροφή του πλανήτη τους μετεωρίζονται σε άλλη διάσταση, την οποία κατασκεύασε η ομάδα του Χαρδαβέλα, μετά από εντολή του Τσακ Νόρις, ο οποίος με αυτόν τον τρόπο προσπαθεί να τους τιμωρήσει για την απιστία τους. Παράλληλα καταβάλλεται προσπάθεια από τους ίδιους να ανακαταλάβει τον θρόνο του ο Καλ Ελ ο οποίος είχε εκθρονιστεί από τον Μπάτμαν.