Αλεξάνδρεια επί του Άρεως

Σαχλούμπινθος

Η Αλεξάνδρεια μοιάζει πολύ με τη Σαχλούμπινθο

Η Αλεξάνδρεια η επί του Άρεως, γνωστή επίσης ως Αλεξάνδρεια η Ερυθρά, Αλεξάνδρεια η Κιτρινόμαυρη ή Αλεξάνδρεια η πέρα από την Εσχάτη, είναι μια πόλη που ίδρυσε ο Μέγας Αλέξανδρος στον Άρη. Η πόλη είναι γνωστή για τη μουσική της παράδοση, τη πολεοδομία και τους κατοίκους της. Δεν πρέπει να συγχέεται με την μουσουλμανική πόλη η οποία χτίστηκε από τον Ντον Ομάρ κοντά στην Αλεξάνδρεια το 700 μ.Χ..

[επεξεργασία] Ίδρυση

Ο Μέγας Αλέξανδρος, ύστερα από την άφιξή του στην Ινδία αποθαρρύνθηκε από τη συνέχεια της εκστρατείας του δυτικά από τα κουνούπια τίγρης που κατασπάραζαν κάθε άνθρωπο που συναντούσε. Αποφάσισε να συνεχίσει βόρεια, προς τη σημερινή Ρωσία. Κατά την πορεία, ίδρυσε αρκετές πόλεις, από τις οποίες η τελευταία ήταν η Αλεξάνδρεια η Εσχάτη. Τα αρχεία από αυτό το σημείο και τον επόμενο χρόνο είναι ασαφή και μιλούν για την περιπλάνηση σε μια ατελείωτη έρημο, όπου δεν γίνεται σαφές πού ήταν ή πώς έφτασαν εκεί ο στρατός. Όμως ένας από τους κορυφαίους σύγχρονους ερευνητές, ο Δημοσθένης Λιακόπουλος βρήκε τη λύση. Ο Μέγας Αλέξανδρος και το στράτευμά του είχαν ταξιδεύσει στον Άρη. Οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιώνονται από πληροφορίες παλαιών και σύγχρονων περιπατητών τουριστών. Η παρακάτω περιγραφή προέρχεται από το βιβλίο «ο Άρης, πώς έφτασαν οι Έλληνες» από το Λιακόπουλο, με βάση τα επίσημα αρχεία της πόλης που του έδωσε μια μαϊμού από το παζάρι του γνωστού παιδικού τραγουδιού.

Μετά την Αλεξάνδρεια την Εσχάτη, ο στρατός έφτασε στη σημερινή περιοχή του Καζακστάν. Εκεί του έκανε εντύπωση του στρατού μια έκταση με λεία, μαύρη πέτρα και σάρισες που είχαν ύψος 30 και μέτρα. Ένα άλλο εντυπωσιακό γεγονός ήταν αντικείμενα τα οποία βρίσκονταν δίπλα στις σάρισες και τα οποία εμφάνιζαν ένα ήλιο από κάτω τους και χάνονταν στον ουρανό. Η περιοχή αυτή είναι σήμερα γνωστή ως Μπαϊκονούρ. Σκιάχτηκε ο Μέγας Αλέξανδρος. Ο δάσκαλός του, ο Αριστοτέλης, του είχε μιλήσει μόνο για το πόσο χάλια ήταν η Αθήνα και ότι η Γη είναι το κέντρο του κόσμου. Και του ήρθε στο μυαλό τότε η μαγική λέξη, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ. Συνέχισε με βήμα θαρρετό μέχρι που έφτασε σε ένα πλάσμα λευκό σαν γάλα με κάτι στο κεφάλι του να αντανακλά τις ακτίνες του Ήλιου. Το ρώτησε κάτι, εκείνο του έδειξε μακριά σε ένα ορθογώνιο οικοδόμημα με ύψος μεγάλο σαν δέκα ναούς. Πήρε το στρατό του και κατευθύνθηκε προς τα εκεί. Το πλάσμα κοιτούσε με απορία. Καλά να θέλει ένας να πάει τουαλέτα, αναλογίστηκε, αλλά 50.000... και συνέχισε τις εργασίες του.

Μόλις έφτασαν στο κεντρικό κτίριο, συνάντησαν κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι τους κοιτούσαν με απορία. Κρατούσαν ένα κράνος από ανθεκτικό υλικό. Ο Μέγας Αλέξανδρος αντάλλαξε το κράνος του με αυτό ενθουσιασμένος. Μετά έδωσε τα νέα κράνη και στους στρατιώτες του. Έπειτα οι άνθρωποι τους οδήγησαν μέσα σε ένα μεγάλο ψυχρό κουτί. Ξαφνικά ένιωσαν μια δύναμη έντονη να τους κρατάει στη Γη, ενώ το κουτί άρχισε να ταλαντώνεται έντονα. «Πάψτε τη μαλακία» αναφώνησε ο στρατηλάτης. Όμως το ταρακούνημα δεν σταματούσε. Τελικά όταν κοίταξαν έξω από το παράθυρο όλα ήταν μαύρα. Νύχτωσε νύχτα είπε ο μάντης, αλλά κάπου μακριά ο ήλιος έλαμπε, οπότε αγνοήθηκε. Δύο μέρες μετά το κουτί έφτασε σε ένα μέρος ξερό, όπου και σταμάτησε. Ο στρατός βγήκε έξω από το κουτί και είδε με απορία το τοπίο γύρω του. Ήταν έρημο και πορτοκαλί. Νουβία αναφώνησε ένας, αλλά όλοι οι άλλοι τον είπαν νουμπά και είπαν ότι ήταν Λιβύη. Ένας άνθρωπος με φουντωτό μαλλί κρατώντας ένα πράσινο λάβαρο τους υποδέχτηκε και είπε ότι ήταν ο Άρης και όχι η Λιβύη. Ο μέγας Στρατηλάτης δεν πτοήθηκε και ίδρυσε εκεί μια πόλη, τη πρώτη στον Άρη και η μοναδική στα πλαίσια του προγράμματος Αποκέντρωσης. Κατά την επιστροφή πήραν μαζί τους και τον άνθρωπο που βρήκαν στον Άρη. Αυτή η ιστορία δείχνει ότι ο Καντάφι είναι εξωγήινος.

[επεξεργασία] Επικοινωνία

XeMan-satellite

Ένας πυραυλοαγγελιοφόρος

Η επικοινωνία με ένα τόσο αποκεντρωμένο μέρος αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που υπάρχουν μόνο δύο πόλεις σήμερα στον Άρη, παρά την έλευση των οπτικών ινών. Η επικοινωνία γινόταν παραδοσιακά με πυραυλοαγγελιοφόρους, οι οποίοι χρησιμοποιούνταν για τουλάχιστον 2000 χρόνια, μέχρι την κατάληψη της περιοχής που προσγειώνονταν-απογειώνονταν από τη Ρωσία, όποτε και η Χριστιανική Εκκλησία απαγόρευσε τη χρήση τους επειδή δεν είχαν συμπληρωμένα όλα τα συγχωροχάρτια. Οι κινεζικές προσπάθειες κατασκευής πυραυλοαγγελιοφόρων είχαν εκρηκτική κατάληξη, ενώ κατασκευές Οθωμανικής κατασκευής δεν είχαν την απαιτούμενη ισχύ για να φτάσουν μέχρι τον Άρη. Το πρόβλημα λύθηκε το 1890 με την εύρεση των ραδιοκυμάτων, με αποτέλεσμα το επάγγελμα του πυραυλοαγγελιοφόρου να εκλείψει. Σήμερα η επικοινωνία γίνεται με φαξ και μέσω facebook.

[επεξεργασία] Πολιτισμός

Η Αλεξάνδρεια επί του Άρεως θεωρείται η δεξαμενή όλων των τραγουδιστών που πέθαναν νωρίτερα από την ηλικία των 1435 ετών που ήθελαν οι θαυμαστές τους να ζήσουν (όχι τίποτα άλλο, αλλά για να θεωρούνται αθάνατοι). Βέβαια από αυτή τη συνάθροιση λείπει ο Μιχαήλ Ιωακιμίδης ο οποίος δεν πέρασε το face control και ο Έλβις Πρίσλεϊ λόγω των περιορισμών βάρους που έχουν οι σύγχρονοι πύραυλοι. Αυτοί οι δύο κατέφυγαν στον Αμαζόνιο, σύμφωνα με έγκυρα δημοσιεύματα της εφημερίδας το Βήμα (το άρθρο δημοσιεύεται στη δίπλα σελίδα που περιγράφει την απόκρουση των Καλικαντζάρων με τη χρήση τζατζικιού).

[επεξεργασία] Πηγές

  • Δημοσθένης Λιακόπουλος «ο Άρης, πώς έφτασαν πρώτοι οι Έλληνες», εκδ. Λιακό
  • «Η εξέλιξη της διαστρικής επικοινωνίας», ΕΜΠ
  • «Where do they go», Music Paranormals
  • «Ποιοι έμειναν στη Γη και γιατί», εκδ. Το μετέωρο Βήμα του Ελέφαντα